Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-05, 02:21
Medlem
sverjevenns avatar
Sååå mytomankärringen dricker alkohol trots allt jävla tjat om hur duktig och freeesch hon är som aldrig dricker en droppe.
Sluta bara ljuga ditt patetiska helvete!
Om man (som f.d. "underbar sångfågel" jmfr. rösten med t.ex. Pernilla W som är i liknande ålder...) låter som en skrovlig hes fyllkärring vid 50 så fattar nog omgivningen att man i smyg bälgar i sig en hel del brännvin i tid och otid. Konstiga piller på det.. Missbrukspersonligheten handlar inte bara om ätandet....
Måste tjata och ljuga om sin avhållsamhet, måste tjata och ljuga om bolagsbesök... Mnjaa det ligger nog en hel jävla kennel begravd under det där skitsnacket.
Citera
2021-04-05, 03:21
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Sååå mytomankärringen dricker alkohol trots allt jävla tjat om hur duktig och freeesch hon är som aldrig dricker en droppe.
Sluta bara ljuga ditt patetiska helvete!
Om man (som f.d. "underbar sångfågel" jmfr. rösten med t.ex. Pernilla W som är i liknande ålder...) låter som en skrovlig hes fyllkärring vid 50 så fattar nog omgivningen att man i smyg bälgar i sig en hel del brännvin i tid och otid. Konstiga piller på det.. Missbrukspersonligheten handlar inte bara om ätandet....
Måste tjata och ljuga om sin avhållsamhet, måste tjata och ljuga om bolagsbesök... Mnjaa det ligger nog en hel jävla kennel begravd under det där skitsnacket.
Om rätt ska vara rätt så har hon nog inte sagt att hon aldrig dricker en droppe, utan upprepade och åter upprepade gånger sagt att hon NÄSTAN aldrig dricker alkohol.
Sen har hon nog en annan syn på vad nästan aldrig är än vad de flesta av oss andra har. Se bara hur ofta ”sällan” är när det gäller bröd t ex.
Citera
2021-04-05, 06:42
Medlem
Det komiska med denna martini är att hon publicerat hela sex bilder från olika vinklar på drinken...
Citera
2021-04-05, 08:06
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronshake
Espresso Martini på Annas vis. Eller?

Receptet finns nästan helt ordagrant här:
https://drinkoteket.se/recept/espresso-martini/
Eftersom hon inte läser på flashback lär det väl komma ett evighetslångt inlägg på Instagram på temat ”jag har aldrig sagt att det var mitt recept utan jag gjorde drinken på mitt sätt!”
Citera
2021-04-05, 08:18
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Eftersom hon inte läser på flashback lär det väl komma ett evighetslångt inlägg på Instagram på temat ”jag har aldrig sagt att det var mitt recept utan jag gjorde drinken på mitt sätt!”

Det tog en timme så hade hon läst här och lagt till detta 😁😁

https://postimg.cc/gallery/PPVLDY2
Citera
2021-04-05, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Det tog en timme så hade hon läst här och lagt till detta 😁😁

https://postimg.cc/gallery/PPVLDY2
Anna hittar på att hon får massa DM. Varför skulle folk vara så intresserade hur hon gör sin drink ? Om någon är intresserad så är det bara att googla , det går fortare än att skriva till henne.
Citera
2021-04-05, 09:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hur kunde du veta det
Citera
2021-04-05, 10:32
Medlem
EndastJag01s avatar
Tack Anna!

Jag efterlyste lite påskpyssel eftersom alla här hade så tråkigt. Och du levererade!
Om inte eget påskpyssel så i alla fall så att pysslades för fullt här angående din Espresso Martini. Påsken blev räddad för många. Tack än en gång!
Citera
2021-04-05, 10:52
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna hittar på att hon får massa DM. Varför skulle folk vara så intresserade hur hon gör sin drink ? Om någon är intresserad så är det bara att googla , det går fortare än att skriva till henne.
”Min DM exploderade med frågor” = jag läste på flashback

Om drinken verkligen varit à la Anna borde hon uppgett att hon googlade fram receptet men ersatt någon ingrediens, tex bytt ut vodka mot Jägermeister och Kahlua mot grappa samt espresso mot O’boy och lagt till några tomathalvor för lyxkänslan.
Citera
2021-04-05, 10:56
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
”Min DM exploderade med frågor” = jag läste på flashback

Om drinken verkligen varit à la Anna borde hon uppgett att hon googlade fram receptet men ersatt någon ingrediens, tex bytt ut vodka mot Jägermeister och Kahlua mot grappa samt espresso mot O’boy och lagt till några tomathalvor för lyxkänslan.

Och varför skriver hon att hon borde "njuta liiite oftare" av den här drinken än hon gör? Nej Anna - du borde inte alls dricka sockerdrinkar - inte överhuvudtaget. Kan inte tänka mig något som är sämre för din hälsa än det där. Förstår du inte det själv?
Citera
2021-04-05, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja ett foto med sin egen man som hon enligt sig själv pussas med hela tiden och har sex med stup i kvarten - då har hon munskydd. Men inte när hon tar foton ihop med hårfrisörer och dess medhjälpare, vänners familjemedlemmar o s v.
Hon har troligtvis dålig andedräkt efter hennes alla drinkar.
Citera
2021-04-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och varför skriver hon att hon borde "njuta liiite oftare" av den här drinken än hon gör? Nej Anna - du borde inte alls dricka sockerdrinkar - inte överhuvudtaget. Kan inte tänka mig något som är sämre för din hälsa än det där. Förstår du inte det själv?

Anna gör ju inget annat än unnar sig och njuter dagarna igenom. Den kroppshyddan hon byggt upp får man inte genom god kosthållning och motion. Det är gofika och egentid dagarna igenom där hon vill få det att verka som om att det är henne väl förunnat. Men som hemmafru med vuxna barn blir väl dagarna väldigt långtråkiga och att äta blir den aktivitet som Anna tröstar sig med i tristessen.

Att säga att man unnar sig något menas det att det är något man sällan gör. Men för Anna är sånt som andra unnar sig ibland vardagsmat. Anna konsumerar mer grädde och fikabröd under en vecka än vad jag gör under ett helt år. Anna är som en alkoholist som unnar sig några glas vin varje dag. Att ”unna sig” är bara en ursäkt för Anna att få äta. Likväl som det för en alkoholist alltid finns en anledning att dricka så finns det för Anna alltid en anledning att få äta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in