2016-08-31, 14:49
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Antagligen för att ingen vill följa honom. Jag började titta i början och såg hur antalet personer som tittade sjönk i rasande fart, på 2 minuter gick det från ca 40 till 11.

Under de två minuterna jag stod ut tog han av och på tröjan tre gånger, visade stolt sin t-shirt där det stod något med yrkesgymnasiet (?). Kepsen åkte även den av och på ett antal gånger, noga ordnade han så "polisongerna" stack ut på sidan. Det slog mig att i profil ser han ut som en sork. När han inte ordnade med på- och avklädning sittdansade han till en dålig r'n'b-låt.

Ja precis. Vad han får ut av att fläka ut sig inför Annas medelålders wt-kärringar vet jag dock inte. En pöjk i hans ålder vill väl ha lite fjortisar att flexa inför. Även en unge till en c-kändis borde väl kunna skrämma upp lite folk med en blogg eller yt-kanal men jag antar att han inte vill jobba ihop en publik.
Senast redigerad av Aigis 2016-08-31 kl. 14:52.
Citera
2016-08-31, 16:58
Medlem
I den åldern brukar man tycka att föräldrarna är pinsamma, råttungen har en av Svedalas mest pinsamma morsor tror inte Tunnan går hem i gymnasiet. Pojkraken är välan skadad av att ha växt upp i en dysfunktionell familj med drama gråt och tandgnisslan eller grandiost beteende där Tunnan ständigt mal om hur fantastisk hon är!
Citera
2016-08-31, 17:43
Medlem
OMG! Tunnans Periscope-sida existerar inte!!! Har jag blivit blockad???
Citera
2016-08-31, 18:36
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
OMG! Tunnans Periscope-sida existerar inte!!! Har jag blivit blockad???

Borta för mig också! För helvete Annapanna, hur ska nu dina fans få ta del av din underbara vardag och fantastiska familjeliv? Stillbilder allena räcker inte!

Får man gissa på att Anna inte vill att sonen ska avslöja mer familjehemligheter eller visa sig topless på hennes periscope?
Citera
2016-08-31, 18:40
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
OMG! Hon är om möjligt ännu mer störd än jag trodde.
Vare sig hon är full eller beter sig sådär nyktert spelar mindre roll, och detta lägger hon ut helt frivilligt?! Det är svårare att redigera direktsända medier än tillrättalagda grandiosa instagram- och blogginlägg. Rätt obegripligt att hon visar upp sig i all sin härlighet sådär öppet men det är ju bara att tacka....Jag tycker dock synd om hennes barn, särskilt den yngsta dottern.

Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna på Periscope om Frans och Gooh-pasta dramat
https://m.youtube.com/watch?v=uqit4h...Bapejghq7Da1ZQ
Kikade på denna video nu.

Hon mår inte bra. =(
Citera
2016-08-31, 22:42
Medlem
Silverskors avatar
Hej, nyregistrerad här på FB och har följt denna tråden ett tag. Har blivit smått beroende av att läsa om hur påhittig Anna är. 😊 Till min stora besvikelse kan jag inte längre se eller följa hennes instagram! 😥 Någon som kan tipsa mig om hur jag kan se den igen? Tacksam för de länkar från hennes insta som har visats här det senaste.
Citera
2016-08-31, 22:58
Medlem
Hennes märkliga son är inne på hennes Periscope igen. Han är ju rent outhärdlig!
Citera
2016-08-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det fina med Anna är att hon förenar både artistlivet och familjelivet. Dans, musik, sång, schlagerfestival, TV-program, underhållningsprogram...det finns ingen hejd på Annas begåvning.

Snart är det dags att hon annonserar ut sina åtaganden under säsongen 2016/2017... det blir spännande!
Anna är en multitasking artist som förtjänar vår respekt.
Citera
2016-09-01, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverskor
Hej, nyregistrerad här på FB och har följt denna tråden ett tag. Har blivit smått beroende av att läsa om hur påhittig Anna är. 😊 Till min stora besvikelse kan jag inte längre se eller följa hennes instagram! 😥 Någon som kan tipsa mig om hur jag kan se den igen? Tacksam för de länkar från hennes insta som har visats här det senaste.
Om du bara är blockad, och den är offentlig, så kan du bara logga ut sen se, är den inte offentlig, så skapa ett nytt, och prata väl om henne när du blir accepterad! Annars är det nog bara att läsa här, och bloggar som bevakar "kändisar" som gäller!

Jag själv har inte Insta, så det är bara vidarebefodrade tips från andra!
Citera
2016-09-01, 00:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Visst hon är en känslomänniska deluxe och det är fine. Det är jag med, det som är tröttsamt är hennes ständiga bortförklaringar och att hon inte verkar kunna tänka rationellt. Hon är inte ensam om att ha förlorat en förälder för tid, det är vi fler som gjort. Jag kan dock inte låta det påverka hela mitt liv. Jag får också känslostormar som Anna men jag kan tänka till då och sedan inse vad det beror på.
Citera
2016-09-01, 21:32
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Om du bara är blockad, och den är offentlig, så kan du bara logga ut sen se, är den inte offentlig, så skapa ett nytt, och prata väl om henne när du blir accepterad! Annars är det nog bara att läsa här, och bloggar som bevakar "kändisar" som gäller!

Jag själv har inte Insta, så det är bara vidarebefodrade tips från andra!

Tack för svar AMstar. "Tyvärr" är jag inte vän med henne på Insta men kan ändå inte se hennes inlägg. Aldrig kommenterat hos henne heller. Har avinstallerat Insta och sedan installerat det igen, funkar ändå inte.
Jaja, jag får leva med det....😭😉
Citera
2016-09-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
I den åldern brukar man tycka att föräldrarna är pinsamma, råttungen har en av Svedalas mest pinsamma morsor tror inte Tunnan går hem i gymnasiet. Pojkraken är välan skadad av att ha växt upp i en dysfunktionell familj med drama gråt och tandgnisslan eller grandiost beteende där Tunnan ständigt mal om hur fantastisk hon är!
Hela familjen är uppenbart dysfunktionella!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in