Citat:
Ursprungligen postat av
bernter
Ja, jo men hon söker ju sig till det som flugan till den där girlangen med klibb. Säkert värt det!
Jo, på något underligt sätt verkar hon vara skör, samtidigt som hon hela tiden tar nya tag.
Jag förnekar inte att det verkar vara krokodiltårar, samtidigt som hon verkar deprimerad på riktigt och ha ångest i Arga snickaren.
Och trots konsekvenserna med snickaren så ställer hon glatt upp i Melodifestivalen nästa stund.
Det är ju svåranalyserat hennes egentliga hälsotillstånd, i så hon håller på.
Men jag kan inte låta bli att beundra henne för att hon verkar skaka av sig, allt hån, spott och spe och orkar stå där i nästa stund glatt leende.
Men man kan ju tänka sig att hon har någon diagnos då för att fungera på det viset.
Jag tror inte många skulle palla att bli så hånade och nedtryckta, av stora folkmassan och kändiskollegor och visa upp sig så glatt och obekymrad till trots.
Hon verkar vara naiv och ha svårt att sätta gränser dock. Kollade på den där Fångarna på fortet-länken någon la in här. Det gjorde riktigt ont för henne då hon var i katapulten, ändå så fortsatte hon, och så fick hon hälsokomplikationer efteråt. Hon kör säkert över sig själv för mycket.
Man tycker att hon inte har någon skam i kroppen, som hela tiden ska visa sig trots att hon inte har något att komma med,
samtidigt så tycker man synd om henne.