2016-06-06, 18:23
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Alltså det där med att säga A men inte B är Annas paradgren... Vet inte hur många gånger hon lagt upp nån bild med en "kryptisk" bildtext typ "svekfulla människor är det värsta" eller som nu senast då hon låg på sjukhuset, då postade hon ju en bild på sin arm med en PVK i och skrev typ "varför skulle detta hända idag". Allt för att folk ska börja fråga "men Anna vad är det som har hänt?"
Om hon inte vill prata om vad som hänt ska hon ju inte posta såna inlägg på insta, men hon älskar ju uppmärksamheten såna inlägg ger.

Det är ett väldigt typiskt drag för narcissistiska personer, att locka till medömkan för att snärja dem för sina egna intressen. Manipulation helt enkelt.
Citera
2016-06-06, 18:35
Medlem
Hon verkade ju väldigt trasig när hon var med i Arga snickaren. Kan det vara så att hon faktiskt går ner sig av hur mycket hon hånas på sociala medier? Då har ju folk verkligen lyckats, att mobba ner henne.
Jag får kväljningar när B-kändisar mobbar varandra. Äckligt att se hur Anders Öfvergård fjäskar för vissa, medan han slår neråt på de svagare.
Citera
2016-06-06, 19:13
Medlem
Hon pratar öppenhjärtligt om sin ångest i tv (Arga snickaren VIP). Här slipper vi provoceras av en intetsägande Hollywoodfru, vars största problem i tillvaron är att hon brutit en nagel, samt att hon inte hittar en tid som passar för skönhetsbehandling av sin Chihuahua.
Anna beskriver att hon efter en promenad i en ensamhet som skriker i hennes tillvaro, så sätter hon sig bara ner i soffan och stirrar. Och i sin depression så hanterar hon inte ens att sitta i telefonkö.
Hon får inte saker gjort hemma, på ett sätt som för övrigt gemene man känner igen, och ändå ska hon lida av spott och spe, för att hon är så abnormt avvikande i detta.
Kort sagt, livet är för jävligt, och förutom det går många omkring och lider av diagnoser
och det kan ju vara intressant för oss att se att det även drabbar C-kändisar som är fixerade vid att synas i tv.
Citera
2016-06-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Hon pratar öppenhjärtligt om sin ångest i tv (Arga snickaren VIP). Här slipper vi provoceras av en intetsägande Hollywoodfru, vars största problem i tillvaron är att hon brutit en nagel, samt att hon inte hittar en tid som passar för skönhetsbehandling av sin Chihuahua.
Anna beskriver att hon efter en promenad i en ensamhet som skriker i hennes tillvaro, så sätter hon sig bara ner i soffan och stirrar. Och i sin depression så hanterar hon inte ens att sitta i telefonkö.
Hon får inte saker gjort hemma, på ett sätt som för övrigt gemene man känner igen, och ändå ska hon lida av spott och spe, för att hon är så abnormt avvikande i detta.
Kort sagt, livet är för jävligt, och förutom det går många omkring och lider av diagnoser
och det kan ju vara intressant för oss att se att det även drabbar C-kändisar som är fixerade vid att synas i tv.

Ja, Skulle tro att hon är deprimerad.
Citera
2016-06-07, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Ja, Skulle tro att hon är deprimerad.

Fast ändå ställde hon upp med ett bidrag i Melodifestivalen. Starkt jobbat tycker jag.
(Ibland vill jag också ge en eloge till folk som får ihop tillvaron, trots ett slitsamt utgångsläge, antingen om man är en deprimerad överviktig C-kändis som ägnar sitt liv endast att få vara med och synas i olika sammanhang -utan att uträtta någon, och knappt ha inkomst så man klarar sig- eller om man är en WT-människa på flashback som ägnar sitt liv åt att trycka ner misslyckade kändisar.)
Båda är värda en eloge om de trots allt ändå lyckas hanka sig fram i livet, klarar av att ta hand om sina barn, har ett fungerande (om än lite stökigt) hem, och kan se livet med ett leende då och då.
Citera
2016-06-07, 23:32
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Fast ändå ställde hon upp med ett bidrag i Melodifestivalen. Starkt jobbat tycker jag.

Det tyder på att Annas personlighet innehåller både kvalité och kompetens.
Citera
2016-06-08, 01:14
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Det tyder på att Annas personlighet innehåller både kvalité och kompetens.

Ja, det är helt klart en übertrevlig sångfågel av allra högsta kvalitet.
Citera
2016-06-08, 13:55
Medlem
Frågan är om hon någonsin får vara med i Melodifestivalen igen? Hon skapade extra favörer och var allmänt jobbig för hela produktionen. Att hon fick hålla på var underligt men jag tror det berodde på att dom var rädda för repressalier.
Citera
2016-06-08, 20:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Frågan är om hon någonsin får vara med i Melodifestivalen igen? Hon skapade extra favörer och var allmänt jobbig för hela produktionen. Att hon fick hålla på var underligt men jag tror det berodde på att dom var rädda för repressalier.

Skojar du? Självaste riksbögsgeneralen Christer Björkman har sagt att melodifestivalen är en showtävling, inte en musiktävling. Det handlar om att skapa ett så stort spektakel som möjligt och få tittarsiffror. Fru Book är ett säkert kort även i framtiden. Personligen tycker jag att en duett med Malena Ernman vore en given freakshowsvinnare!
Citera
2016-06-08, 20:10
Medlem
bernters avatar
Citat:
Hon verkade ju väldigt trasig när hon var med i Arga snickaren. Kan det vara så att hon faktiskt går ner sig av hur mycket hon hånas på sociala medier? Då har ju folk verkligen lyckats, att mobba ner henne.
Jag får kväljningar när B-kändisar mobbar varandra. Äckligt att se hur Anders Öfvergård fjäskar för vissa, medan han slår neråt på de svagare.
Ja, jo men hon söker ju sig till det som flugan till den där girlangen med klibb. Säkert värt det!
Citera
2016-06-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Ja, jo men hon söker ju sig till det som flugan till den där girlangen med klibb. Säkert värt det!

Jo, på något underligt sätt verkar hon vara skör, samtidigt som hon hela tiden tar nya tag.
Jag förnekar inte att det verkar vara krokodiltårar, samtidigt som hon verkar deprimerad på riktigt och ha ångest i Arga snickaren.
Och trots konsekvenserna med snickaren så ställer hon glatt upp i Melodifestivalen nästa stund.
Det är ju svåranalyserat hennes egentliga hälsotillstånd, i så hon håller på.
Men jag kan inte låta bli att beundra henne för att hon verkar skaka av sig, allt hån, spott och spe och orkar stå där i nästa stund glatt leende.
Men man kan ju tänka sig att hon har någon diagnos då för att fungera på det viset.

Jag tror inte många skulle palla att bli så hånade och nedtryckta, av stora folkmassan och kändiskollegor och visa upp sig så glatt och obekymrad till trots.
Hon verkar vara naiv och ha svårt att sätta gränser dock. Kollade på den där Fångarna på fortet-länken någon la in här. Det gjorde riktigt ont för henne då hon var i katapulten, ändå så fortsatte hon, och så fick hon hälsokomplikationer efteråt. Hon kör säkert över sig själv för mycket.
Man tycker att hon inte har någon skam i kroppen, som hela tiden ska visa sig trots att hon inte har något att komma med,
samtidigt så tycker man synd om henne.
Citera
2016-06-08, 22:56
Medlem
Citat:
Jo, på något underligt sätt verkar hon vara skör, samtidigt som hon hela tiden tar nya tag.
Jag förnekar inte att det verkar vara krokodiltårar, samtidigt som hon verkar deprimerad på riktigt och ha ångest i Arga snickaren.
Och trots konsekvenserna med snickaren så ställer hon glatt upp i Melodifestivalen nästa stund.
Det är ju svåranalyserat hennes egentliga hälsotillstånd, i så hon håller på.
Men jag kan inte låta bli att beundra henne för att hon verkar skaka av sig, allt hån, spott och spe och orkar stå där i nästa stund glatt leende.
Men man kan ju tänka sig att hon har någon diagnos då för att fungera på det viset.

Jag tror inte många skulle palla att bli så hånade och nedtryckta, av stora folkmassan och kändiskollegor och visa upp sig så glatt och obekymrad till trots.
Hon verkar vara naiv och ha svårt att sätta gränser dock. Kollade på den där Fångarna på fortet-länken någon la in här. Det gjorde riktigt ont för henne då hon var i katapulten, ändå så fortsatte hon, och så fick hon hälsokomplikationer efteråt. Hon kör säkert över sig själv för mycket.
Man tycker att hon inte har någon skam i kroppen, som hela tiden ska visa sig trots att hon inte har något att komma med,
samtidigt så tycker man synd om henne.
Finns ingen ork eller tid att tycka synd om världsartisten.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-06-08 kl. 23:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in