2020-08-24, 06:33
Medlem
Hon pratar alltså i liven om hur härligt det är att rå om varandra. Är det det man gör när man befinner sig bredvid varandra men den ena kommunicerar med okända via livesändningar på sociala medier?
Citera
2020-08-24, 06:59
Medlem
”Vad gör Roberto när du slappar på stranden?” var alltså en fråga att bli grymt irriterad över?! Tänk att jag aldrig upphör att förvånas.

”Ni har alltså köpt den?” (lägenheten) var också en f*cking j*vla fråga. Men det är ju faktiskt inte givet, man kan få lägenheter. Eller ärva. Eller hyra.
Citera
2020-08-24, 07:47
Medlem
Jamtlandstauss avatar
Hamnade framför ett avsnitt av ”Fresh off the boat” igår, och beroende på när Anna skaffade sina tänder så kan hon fått inspiration där ifrån eller så har regissören fått inspiration från henne.
Är avsnitt 6 i säsong 3
Noll koll på hur jag tar en screenshot för att sedan länka till men serien finns på viaplay
Citera
2020-08-24, 08:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Vad gör Roberto när du slappar på stranden?” var alltså en fråga att bli grymt irriterad över?! Tänk att jag aldrig upphör att förvånas.

”Ni har alltså köpt den?” (lägenheten) var också en f*cking j*vla fråga. Men det är ju faktiskt inte givet, man kan få lägenheter. Eller ärva. Eller hyra.
Håller med att det är kanske det märkligaste av allt. Om jag körde live och skulle bli så irriterad över helt relevanta frågor så skulle jag lägga ner men inte Anna. Antagligen är hennes vilja att synas större.
Angående Corona så är det inte större risk att bli smittad på solkusten än Sverige, snarare mindre risk och någon andravåg där är inte på gång som Aftonbladet försöker få oss att tro.
Citera
2020-08-24, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Här kommer 38 minuter av dagens live 😊

https://youtu.be/bFoMigIimcc

Alla hennes tår är lika långa, jag har funderat vart jag har sett det tidigare och det är Hobbitarna i Sagan om Ringen de har lika fötter
Citera
2020-08-24, 08:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Alla hennes tår är lika långa, jag har funderat vart jag har sett det tidigare och det är Hobbitarna i Sagan om Ringen de har lika fötter

Hehe jag hittade förstås en sida där de förklarar vad olika formationer av tår betyder
Ta detta bara som underhållande information och inte någon sanning.
https://www.femina.se/halsa/dina-tar...person/1048128
Citat:
B: Fotens alla tår är lika långa
Det sägs att en person med fötter som dessa är väldigt praktiskt lagd, en bra vän samt hårt arbetande och social på jobbet.
Citera
2020-08-24, 09:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Tyckte jag kände igen mig lite så om någon vill veta vart Anna ligger på liven så är det här.
https://www.google.se/maps/@36.60142...7i13312!8i6656

Jävligt oviktigt, jag vet
Citera
2020-08-24, 10:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Varför ska man ställa frågor till henne när hon går bärsärk över dom?
Citera
2020-08-24, 11:18
Medlem
Verkligen så konstiga lives. De som skriver snälla saker får trötta svar som låter uttråkade "tack vad snällt" och vissa frågor missförstår hon och blir sur över. Så när påhoppad kommer då händer det ngt, som det är det hon är ute efter, därför hon startar liven, för att få tycka synd om sig själv.
Citera
2020-08-24, 11:33
Medlem
Magictrixs avatar
Jag fattar inte en sak i kronologin... de kommer ner till lägenheten, fixar en del ärenden och hon lägger upp bilder på den fixade och stylade lägenheten. Skriver att det är såååååå fint och ombonat för nästa gäst. Men sedan verkar det som de ändå bor i lägenheten? Eller har de tagit in på hotell någon annanstans? Det är väl bättre man storstädar när man flyttar ut?
Citera
2020-08-24, 11:38
Medlem
Anna har duschat

https://postimg.cc/2VKgF0F1
Citera
2020-08-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fattar inte en sak i kronologin... de kommer ner till lägenheten, fixar en del ärenden och hon lägger upp bilder på den fixade och stylade lägenheten. Skriver att det är såååååå fint och ombonat för nästa gäst. Men sedan verkar det som de ändå bor i lägenheten? Eller har de tagit in på hotell någon annanstans? Det är väl bättre man storstädar när man flyttar ut?
Det är flera olika bostäder med i leken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in