2020-08-17, 12:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har märstamorsan lagt ut något på story om sveriges roligaste barn...äntligen ett livstecken utav henne
Ja, trodde hon hade gått under jorden.
Citera
2020-08-17, 13:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu har märstamorsan lagt ut något på story om sveriges roligaste barn...äntligen ett livstecken utav henne

Ett inlägg med ett barn som man inser har en uppväxt som inte kommer att leda till bra saker. Men Anna hon delar hon och tycker det är ett roligt barn.
Citera
2020-08-17, 13:34
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ett inlägg med ett barn som man inser har en uppväxt som inte kommer att leda till bra saker. Men Anna hon delar hon och tycker det är ett roligt barn.
Åh vad jag gillar din reaktion.
Jag har barnbarn i den åldern och en av de saker som deras föräldrar jobbat stenhårt med är att lära dem är att det INTE är OK att använda f*ck you-fingret
Citera
2020-08-17, 14:06
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Östermalms spåret kommer ifrån att det var en gammal kompis från när Roberto växte upp på Östermalm. Inget annat. Festen skulle alltså inte hållas där.

Har Roberto verkligen vuxit upp på Östermalm?
Vet du vilka skolor han har gått?
Citera
2020-08-17, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Om festen hölls hos den som fyllde år så var det i Alsike, norra delen av Knivsta.
Hurvida han är polis eller inte kan härledas till hans instagram swecop70 och #snyggsnuten50, bedöm själv.

Man är ju bra nyfiken på om Booken försökte ta över festen och dominera!
Citera
2020-08-17, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag har barnbarn i den åldern och en av de saker som deras föräldrar jobbat stenhårt med är att lära dem är att det INTE är OK att använda f*ck you-fingret

ja jösses, vad ska man säga?! Antar att Anna sitter o slipar på nåt drama som kommer runt den 25/8
Citera
2020-08-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Ja man kan ju undra vad Booken kommer lära sina barnbarn😫😫
Citera
2020-08-17, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag tyckte inte det var roligt alls usch.
Citera
2020-08-17, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Enligt Robertos Facebook så här han gått på Schartau
Citera
2020-08-17, 14:54
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Enligt Robertos Facebook så här han gått på Schartau

Skippade han facebook efter nyårsafton 2015? En hel del bilder och annat innan dess, men efter nyårsafton är det tunt, ett inlägg från Gröna Lund undantaget.
Citera
2020-08-17, 15:05
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Så vitt jag vet har han det, men alla här verkar ju tro att Östermalm är Såå lyxigt. Visst finns det lyx, men även hyresrätter och massa övervintrade gamla damer som bor i den bostadsrätt de haft i en evighet. Östermalm nu förtiden drar till sig nyrika som vill visa att de är rika.
Citera
2020-08-17, 15:05
Medlem
Okej, nu gissar jag vilt men jag tror att anledningen till Bookens radioskugga sedan festen är att hon är sjuk och inte vill att vi ska förfasas över att hon var på fest i lördags och potentiellt kunde smitta alla med the Corona. Hon var nämligen väldigt hes och hostig i liven i lördags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in