2020-05-23, 10:01
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Tycker uppriktigt lite synd om Anna. Jag var med på liven i dag. Skickade några hjärtan för att inte bli utkastad. Tyckte det var lite väl många äckligt, sliskiga kommentarer om hur fantastisk Anna är. Misstänker att många driver med henne.

Jag är en av dem.
Citera
2020-05-23, 10:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Märsta-fettot ljuger igen. Som vanligt. Jag vill nämligen minnas att det längre bak i tråden finns uppgifter från Annas Instagram, där hon hävdade att hon hade en stalker efter sig och att polisen då minsann hade skickat upp en polishelikopter som var ute och spanade efter denne. Och det är ju faktiskt en stor sak av polismyndigheten att skicka upp en helikopter!

(Att polisen med största sannolikhet var ute och flög i ett helt annat ärende som inte hade ett skit med Anna att göra är ju en annan sak...)

Vidare påstod ju Anna också att polisen var tätt involverad i ett ärende (jag tror att detta var i samband med Ikea-historien, men är inte säker) och de hade minsann stöttat henne och givit henne råd om hur hon skulle förhålla sig till situationen och hur hon skulle uttala/icke uttala sig i frågan.

(Att det sen med största sannolikhet också var ett påhitt av Anna har ju inte heller med saken att göra.)

Kontentan är dock att Anna visst har fått hjälp av polisen.
Allt enligt hennes egna ord. Men Annas minne är kort. Och vid det här laget har naturligtvis polisen som myndighet åkt ut i Märsta-fettots kyla i och med gripandet av Snoppviftaren och Åldringsrånaren. Självklart anser Anna numera att polisen inte är till någon hjälp.

Glöm för allt i världen inte att hon har fått en varm tändare kastat mot sig . Även då fick hon polisens hjälp https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-sitt-eget-hem
Var det Ingrosso som kastade ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-05-23 kl. 10:23.
Citera
2020-05-23, 11:18
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Glöm för allt i världen inte att hon har fått en varm tändare kastat mot sig . Även då fick hon polisens hjälp https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-sitt-eget-hem
Var det Ingrosso som kastade ?

Jo, det var visst Luciano Ingrosso, enligt denna tråd. Ännu en anledning till att det är spänt mellan Anna och Wahlgrens/Ingrosso...

Glöm för all del inte att det inte bara var en varm tändare, den var GLÖDANDE! Anna är noga med detaljerna.

Sen undrar jag förövrigt hur tändaren kunde bli "helt tillknycklad"? Blev den tillknycklad när den träffade Annas nylle? Hur kunde den bli det? Den borde snarare sjunkit in och fastnat i det degiga plufset?
Eller blev den tillknycklad när Ingrosso höll den i handen? Borde inte Ingrosso själv ha bränt sig på den GLÖDANDE tändaren då? Fast han kanske offrade sig och tyckte att det var värt det.
Citera
2020-05-23, 11:20
Medlem
Citat:
Jag är en av dem.

Metoo..
Citera
2020-05-23, 11:23
Medlem
Teleslingas avatar
Är inte hennes matvanor och val av kost lite märkliga med tanke på att hon i hela sitt liv verkar ha kämpat med vikten? Uppdatera mig gärna (har inte detaljkoll på denna människospillra) men har hon gjort en gastric bypass med påföljande hudoperation, eller vad är det hon vill visa med magbilderna på insta?
Citera
2020-05-23, 11:24
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Metoo..
Alla vi som läst detta på Flashback kan ju hashtagga #metoo i flödet på hennes nästa live.
Citera
2020-05-23, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
några foton från liven, orkar inte lyssna hon är helt störd

https://postimg.cc/gallery/2ZNTGYn

Hon ser ju stupfull och flöddrad ur. Så tragiskt
Citera
2020-05-23, 11:30
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Anna verkar vilja lansera hela barnaskaran som matlagare nu.
Den här gången är det självaste snoppviftaren som lagat hamburgare!

https://www.instagram.com/p/CAf8-iFFIsY/?hl=sv

Anna är givetvis eld och lågor, men upplyser om att hon skippar brödet och äter hamburgaren med salladsblad istället, dock kompenserar hon för brödet genom att äta TVÅ burgare istället.
Burgarna ser ut som hjärnmassa utlagd på två gröna hjärnhalvor.
Bästa Felicia har gjort "GODASTE Pink lemonad EVER", och där kan vi genast se vart resten av hjärnsubstansen hamnat.

Duktiga barn du har, Anna!
Citera
2020-05-23, 11:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jo, det var visst Luciano Ingrosso, enligt denna tråd. Ännu en anledning till att det är spänt mellan Anna och Wahlgrens/Ingrosso...

Glöm för all del inte att det inte bara var en varm tändare, den var GLÖDANDE! Anna är noga med detaljerna.

Sen undrar jag förövrigt hur tändaren kunde bli "helt tillknycklad"? Blev den tillknycklad när den träffade Annas nylle? Hur kunde den bli det? Den borde snarare sjunkit in och fastnat i det degiga plufset?
Eller blev den tillknycklad när Ingrosso höll den i handen? Borde inte Ingrosso själv ha bränt sig på den GLÖDANDE tändaren då? Fast han kanske offrade sig och tyckte att det var värt det.
Anna vet uppenbarligen inte hur en cigarettändare som antingen håller gas under tryck, eller går på bensin är konstruerad.

"Grabbarna äter mer"... men likförbannat är hon och Lazy F fetast.
Citera
2020-05-23, 12:15
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Er hat kärlek till Anna Book fascinerar mig mycket, hur kan man ens lägga tid på att kommentera och följa nån man inte gillar? Vad är grejen? Är ni incels?
Citera
2020-05-23, 12:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Er hat kärlek till Anna Book fascinerar mig mycket, hur kan man ens lägga tid på att kommentera och följa nån man inte gillar? Vad är grejen? Är ni incels?
Av samma anledning som man saktar ner när man kör förbi en bilolycka.

Ah, incel-förolämpningen. Vanligast bland kvinnor som främst har sex att erbjuda och inget djup.
Citera
2020-05-23, 13:08
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa

Anna Book är vansinnigt underhållande. Det är grejen.

Fascinerande att du fascineras av vad okända människor tycker om henne i en skvallertråd, och att du ens lägger tid på att kommentera den saken.

Nej, jag är inte incel. Vad nu det skulle ha med någonting här att göra? Men om jag rätt så vore skulle jag hellre förbli det än ta Märsta-fettot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in