2020-08-09, 12:15
Medlem
Varför återfinns inte Anna i den nya säsongen av ”Över antlanten”?
Citera
2020-08-09, 12:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Men oj oj, jojjbeetoo har fått en liten sportbil. Märket får man gissa sig till som vanligt. Lamborghini, Corvette eller en kanske en Porsche. Frågan är väl om flodhästen från märsta kommer i och ur den?
Den där bilen kommer kosta mer i underhåll per månad än vad de får för sin gamla Fårrd.
Jag tror det är för att bräcka My. Om det är sant. Men vem åker till en bilhandlare för skojs skull?
Citera
2020-08-09, 12:33
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Men vem åker till en bilhandlare för skojs skull?
En som har brist på fantasi och vill ge alla ”troll” något att spekulera om. Dem hade väl ett ärende till GalenpAnnas eget NK, dvs Rusta eller Jysk och fick en jättebra idé.
Citera
2020-08-09, 12:39
Medlem
PinkLaceys avatar
Det intressanta är att Anna tror att något sånt här ska bekräfta bilden av att de är rika men det enda ser bekräftar är att svärfar betalar allt.
Citera
2020-08-09, 12:47
Medlem
TPLs avatar
Jösses. Skynda er innan lagret tar slut. Jag har uteslutit några av de figurer Anna kryddat med men texten är det väsentliga och visar hur illa hon skriver.
Swip up? Planterat Mys vackra häck?
annatoledanobook ⭐ADLINK⭐ Här kommer en push för @gavelo_official s snygga Camo desert storm set 👌Jag vill slå ett litet extra slag för den här kampanjen som GAVELO har just nu under helgen, där DU får ta del av min rabattkod på 15% - uppge bara koden annabook15 när du beställer - genom att klicka på länken i min biografi eller swip up på min story
Dem här snygga seten kommer förmodligen att gå åt som smör i solsken så det är först till kvarn som gäller!!! Jag är ju en blivande 50 årig kvinna mitt i livet med former och normalt tränar jag ALDRIG i så här tighta kläder, då jag har haft svårt med komforten och storlekar. Men WOW säger jag om dessa från @gavelo_official 😍👌👌👌👌👌Trodde jag skulle behöva dem i L då jag fick dessa av min vän @mymartens som tack för hjälpen med plantering av hennes vackra häck med Vildvin 🌿🍂🌿🍂🌿🍂🌿 Men faktum är att M var kanon på mig & S skulle också funka alldeles utmärkt på min kurviga kropp och stadiga bakdel 😂😂😂 jag har aldrig någonsin känt mig så bekväm som i dessa! Passformen är 👌Materialet är 👌kläderna sitter på plats och glider inte ned 👌och komforten är 👌⭐ Kvalitén är helt outstanding och dem är som sagt otroligt komfortabla Camo finns inte bara i beige den finns även i grönt 😍 Klicka på länken i min bio. uppge koden annabook15 så får du 15% på ditt köp och kampanjen gäller under hela helgen ⭐ADLINK⭐
Citera
2020-08-09, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det intressanta är att Anna tror att något sånt här ska bekräfta bilden av att de är rika men det enda ser bekräftar är att svärfar betalar allt.
Vad hände med bilen hon fick till morsdag förra året? Följarna fick se en nyckel men har aldrig fått se bilen vad jag minns. Det finns bara den gamla Forden registrerad på dem. Förmodligen är detta ett nytt hittepå.
Citera
2020-08-09, 13:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vad hände med bilen hon fick till morsdag förra året? Följarna fick se en nyckel men har aldrig fått se bilen vad jag minns. Det finns bara den gamla Forden registrerad på dem. Förmodligen är detta ett nytt hittepå.
De var väl på utflykt med caben ett kort tag men sedan blev det tyst.
Skrevs om den 26/5 - 19 och fanns en bild när Anna körde.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2020-08-09, 13:48
Medlem
Roberto jobbar och sliter och som tack får han åka på en utflykt och provsitta en riktig bil och drömma sig bort i 2 minuter... I verkligheten cyklar han eller kör en 13 år gammal ford mondeo... Stackars karl.
Citera
2020-08-09, 13:52
Medlem
TPLs avatar
"Roberto äger 1 fordon, varav det senaste inköpta är en blå Ford Mondeo 2.0 TDCi. Fordonet köptes 2020-03-09."
Årsmodell -07, gått närmare 20 000 mil vid besiktningen i maj.
12 tidigare ägare när DEM köpte den. Inget kreditköp.
Allt enligt merinfo.

Hade de Volvon kvar ända till i år? Och nu tänker de byta upp sig till en sportbil. Det blir ju perfekt till vintern!
Citera
2020-08-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Roberto äger 1 fordon, varav det senaste inköpta är en blå Ford Mondeo 2.0 TDCi. Fordonet köptes 2020-03-09."
Allt enligt merinfo.

Hade de Volvon kvar ända till i år? Och nu tänker de byta upp sig till en sportbil. Det blir ju perfekt till vintern!
De kommer inte köpa en sportbil. 1. De har inte råd. 2. Anna får inte plats. 3. Finns ingen plats till alla BARN.
Ett inlägg gjort enbart för att få TROLLEN att skvallra. Nu känner sig Anna smart och rolig. Hon satte TROLLEN på plats. BAM BAM BAM
Citera
2020-08-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Allt enligt merinfo.

Hahaha! Eller hur. Tror inte för ett ögonblick att de har köpt den bilen på bilden. Hur skulle de ha råd med det!???
Citera
2020-08-09, 14:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AynRand1984
Hahaha! Eller hur. Tror inte för ett ögonblick att de har köpt den bilen på bilden. Hur skulle de ha råd med det!???
De har inte råd men svärfar får väl sälja sin bostadsrätt, då kan de köpa bilar till alla i familjen.
Lekstugan kanske är tänkt som undantagshus till svärfar? Roberto får fullmakt att sköta sin pappas ekonomi, med Anna och Felicia som rådgivare. Lysande!

De bara måste ha en mer ståndsmässig bil när Annas vänner kör Porsche och Mercedes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in