2020-09-01, 18:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag finner det ändå komiskt att Anna uppenbarligen tror att sin skiva från 1996 är ett sådant magnum opus att det är värt att betala extra för att få upp den på Spotify - hon tror säkerligen att när den äntligen kommer upp där så kommer folk att lyssna på den i drösvis och äntligen så kommer hon att få det där stora erkännandet!

Här är för övrigt skivan hon arbetar så hårt att få upp på Spotify (uppladdat av ett av Annas många japanska fans): https://www.youtube.com/watch?v=k1K7...5BC66423E6AD54
Fy fa.. så uruselt. Att någon ens vill producera denna skit.
Citera
2020-09-01, 19:07
Medlem
nytt på story, måtte tv4 inte sända klassfesten med detta förbannade stycke

https://postimg.cc/PPpYD9cY
Citera
2020-09-01, 19:12
Medlem
Citat:
Jag finner det ändå komiskt att Anna uppenbarligen tror att sin skiva från 1996 är ett sådant magnum opus att det är värt att betala extra för att få upp den på Spotify - hon tror säkerligen att när den äntligen kommer upp där så kommer folk att lyssna på den i drösvis och äntligen så kommer hon att få det där stora erkännandet!

Här är för övrigt skivan hon arbetar så hårt att få upp på Spotify (uppladdat av ett av Annas många japanska fans): https://www.youtube.com/watch?v=k1K7...5BC66423E6AD54
Jag fattar inte att Dr Alban vill samarbeta med Anna .Jag lyssnade lite men det var så dåligt så jag orkade inte lyssna på hela låten. USCH
Citera
2020-09-01, 19:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Jag tror dessvärre att marknaden är rätt stendöd för 90 tals soul.
Speciellt om det är Anna Book som flåswailar falskt bakom micken. Anno 2020
Citera
2020-09-01, 19:21
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Nåja, någon (Alban?) producerade den för 25 år sedan. Tog mig tid att lyssna lite. Musikerna och kompet är lysande. Det låter lite som Tityo när hon var som hetast. Samma suggestiva brittiska soulkomp. Dessvärre når inte sångerskan samma höjder. Dels är engelskan undermålig och texterna banala. Men rösten håller inte. Om Lisa Nilson är allsvenskan är det här inget Idol skulle ta i. Div 2 norra Svealand. Hon sjunger inte dåligt, men omfånget håller inte. Producenten har föredömligt mixat ner sången i ljudbilden för att skyla över.
Sen saknar ju plattan hits. Inget sticker ut någonstans.
Citera
2020-09-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hoppas på fängelse för dottern. Det skulle göra henne gott. Men tror på villkorlig dom....
Anna borde få ett straff med pga att hon är en sån jävla dålig mor och föredöme för sina barn.
Citera
2020-09-01, 19:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Orkade inte lyssna ens en minut. Usch, hon kan ju inte sjunga alls.
Alla ni som inbillar henne att hon är bra borde skämmas.

Nu ska det betalas 5000 + ränta till tanten i Varberg och 800 till Brottsofferfonden. Och någon ska betala de drygt 7000 till fogden som F har en skuld till. Förståeligt att det inte blir något stort kalas när Anna fyller. Svärfar och Roberto börjar tröttna nu.
Anna filar naglarna själv. Duktigt. Det har säkert något med pandemin att göra.

Radhusbiff hemma i ambassadörsvillan eller trerätters på krogen? Ny bil, dubbelgarage och färdigställande av lekstugan. Men det drabbar ju ingen fattig.
Citera
2020-09-01, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag tror inte det, på sin höft blir det en notis.
Om Felicia skulle fått ett fängelsestraff skulle det bli andra bullar.
Felicia har nog gråtit sig till ett mildare straff.
Man brukar ju säga att tjejer får oftast mildare straff, skulle Felicia varit en okänd persons son skulle hon säkert få skaka galler.
Ibland kan det löna sig att vara Anna Books barn..
Kan ju vara så att flisan har kommit på att brott lönar sig inte, även snoppvifftaren verkar ju ha insett det. Den som är mest störd i familjen är ju mama grande Anna.
Citera
2020-09-01, 19:29
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nåja, någon (Alban?) producerade den för 25 år sedan. Tog mig tid att lyssna lite. Musikerna och kompet är lysande. Det låter lite som Tityo när hon var som hetast. Samma suggestiva brittiska soulkomp. Dessvärre når inte sångerskan samma höjder. Dels är engelskan undermålig och texterna banala. Men rösten håller inte. Om Lisa Nilson är allsvenskan är det här inget Idol skulle ta i. Div 2 norra Svealand. Hon sjunger inte dåligt, men omfånget håller inte. Producenten har föredömligt mixat ner sången i ljudbilden för att skyla över.
Sen saknar ju plattan hits. Inget sticker ut någonstans.

I dagen läge skulle Anna inte kommit vidare i en Idol uttagning.
Tveksamt om hon som nykomling skulle få chansen att vara med i Mello, men om Sean Banan fått vara med så... Skulle hon nog Anna även fått chansen om hon skulle tävlat som nykomling, eftersom mycket tramsartister som Samir och Det vet du fått vara med. Ett bonus vore om Anna rappar falskt i stora tältkläder.
Citera
2020-09-01, 19:30
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:

Och lilla Roberta får återigen öppna plånboken. Vad kan ett sådant kalas kosta? Någon som har kunskaper om det?
Själv har jag inte ens Spotify öht.
Citera
2020-09-01, 19:33
Medlem
Alexander Erwik uppmärksammar på sin story nu, bra jobbat https://postimg.cc/gallery/Fdqd52J
Citera
2020-09-01, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Ett erkännande hade varit ett steg i rätt riktning in i samhället. Då skulle hon fått stöd av kurator och vård att komma ur sitt missbruk, tillrätta med psykiska ohälsa och kriminella livsstilsval och kunnat få vägledning ut i arbetslivet mot ett eget boende.
Nu hamnar hon istället på ruta ett i förnekelse.
På julafton när mormor hänger i granen på ett fotografi så tänker hon nog i sin himmel. Anna min feta dotter och mina halvkriminella barnbarn , jag är stolt att se att ni misslyckats. Kör med Lilla Fridolf och sug ut så mycket pengar det går.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in