2020-08-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Japp, case closed. Känns som något av en omväg att köra Odensala - Fältan - Odensala för att köpa lite blommor. Inte helt omöjligt att dem hade andra ärenden i stan, men med tanke på att dem gillar att åka mycket bil är det väl närmast osannolikt.

Hur länge dröjer det innan det kommer ett live-rant om att hennes närmaste vänner inte är fredade från Flashback månntro?

Roberto är väl väktare? Det finns endel av dom på Fältöversten och andra myndigheter och tunnelbanor. Han kan ju ha jobbat och hon hämtat honom eller ja vad som helst. Hon är rätt ofta på Östermalm. Jag vet inte varför. Men hon gillar väl Östermalm eller känner folk på Östermalm.
Citera
2020-08-17, 10:56
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Roberto är väl väktare? Det finns endel av dom på Fältöversten och andra myndigheter och tunnelbanor. Han kan ju ha jobbat och hon hämtat honom eller ja vad som helst. Hon är rätt ofta på Östermalm. Jag vet inte varför. Men hon gillar väl Östermalm eller känner folk på Östermalm.
Robertos pappa bor på Artillerigatan
Citera
2020-08-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Jag undrar också vad Östermalmsspåret kom ifrån. Konstapeln är bosatt cirka 5 mil norr om Stockholm och 2 mil söder om Uppsala och åker tåg till jobbet av hans instagram att döma.
Är han VERKLIGEN polis eller är det också en gissning som blivit som en sanning? Jag tycker det verkar konstigt och obehagligt om en polis vill skylta med att vara kompis med Anna Book.
Citera
2020-08-17, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Nej! Booken hatar väl Östermalm? :-) Det sa hon ju i en live? Det bästa med att bo i vackra Odensala är att hon "slipper" Stureplan?! Hur hon nu behövde dras så mycket med Östermalm medans de bodde i Frösunda är ju dock helt obegripligt...
Citera
2020-08-17, 11:16
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Robertos pappa bor på Artillerigatan

Aha, just det, på Gärdet-sidan av Valhallavägen, inte långt från Fältan.
Citera
2020-08-17, 11:23
Medlem
Magictrixs avatar
Det var någon tidigare i tråden som skrev att Anna sagt i en live att DEM skulle på fest hos den här killen på Östermalm. Vi fick då intrycket att festen skulle varit i fredags. Något snopna fick vi krypa till korset och förstå att festen var på lördagen. Mytomanen 08 förstärkte den bilden genom att hitta på att DEM var på Fältan. Så blev det en trådsanning. Pinsamt. Vi får kolla källorna bättre nästa gång.
Citera
2020-08-17, 11:24
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryssegrisen
Är han VERKLIGEN polis eller är det också en gissning som blivit som en sanning? Jag tycker det verkar konstigt och obehagligt om en polis vill skylta med att vara kompis med Anna Book.

Hon följde nog så att säga med på köpet med Roberto och av konstapelns instagram att döma verkar han inte skylta alltför mycket med det.
Citera
2020-08-17, 11:38
Medlem
nu har märstamorsan lagt ut något på story om sveriges roligaste barn...äntligen ett livstecken utav henne
Citera
2020-08-17, 11:47
Medlem
Boopidoos avatar
Några bilder från 50-åringens IG.
Hennes bruna solariefärg är litet ”to much”, tycker jag ... men det är klart hennes ”bländande leende” blir ännu mer ”bländande” och det behövs ju eftersom hon (enligt henne själv) vill ”lyyyyysa upp vägen” för alla andra!!!
https://postimg.cc/gallery/ZqvJZ81
Citera
2020-08-17, 12:00
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det var någon tidigare i tråden som skrev att Anna sagt i en live att DEM skulle på fest hos den här killen på Östermalm. Vi fick då intrycket att festen skulle varit i fredags. Något snopna fick vi krypa till korset och förstå att festen var på lördagen. Mytomanen 08 förstärkte den bilden genom att hitta på att DEM var på Fältan. Så blev det en trådsanning. Pinsamt. Vi får kolla källorna bättre nästa gång.

Om festen hölls hos den som fyllde år så var det i Alsike, norra delen av Knivsta.
Hurvida han är polis eller inte kan härledas till hans instagram swecop70 och #snyggsnuten50, bedöm själv.
Citera
2020-08-17, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Några bilder från 50-åringens IG.
Hennes bruna solariefärg är litet ”to much”, tycker jag ... men det är klart hennes ”bländande leende” blir ännu mer ”bländande” och det behövs ju eftersom hon (enligt henne själv) vill ”lyyyyysa upp vägen” för alla andra!!!
https://postimg.cc/gallery/ZqvJZ81
Vet ej men kanske man ser lite smalare och mer tonad ut med bränna? Å andra sidan är väl inte vitt känt för att förminska så hon har kanske inget sånt behov.

Själv hoppas jag hon blir stolt rund å go igen, och arbetar som ambassadör för att trivas med sig själv.
Citera
2020-08-17, 12:41
Medlem
PinkLaceys avatar
Östermalms spåret kommer ifrån att det var en gammal kompis från när Roberto växte upp på Östermalm. Inget annat. Festen skulle alltså inte hållas där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in