Citat:
Ursprungligen postat av
ElimGarak
Lite komiskt blev det ändå då jag satt på jobbet och kollade Video 2 i dessa lugna "Corona-tider" och fick ett skrattanfall då någon skrev frågan: "Har din man en mustig drängkuk?"
Inte särskilt snällt egentligen men jag med min sjuka humor exploderade av skratt! :lol
Det där var skitkul!
För övrigt så funderar man ju lite... Anna hävdar att hon är såååååå lycklig och harmonisk pga sitt fantastiska sexliv...
Jag har då aldrig varit med om en mer aggressiv, hotfull och argsint människa än denna galna häxa! Och då syftar jag inte enbart på de senaste dagarnas totalsjuka härdsmälta, utan hon har ju ALLTID varit snarstucken, grälsjuk, långsint och förbannad på precis allt och alla precis hela tiden!
Antingen så ljuger hon om sexet, vilket är troligt, för Anna ljuger om allt. Hon får helt enkelt ingen snopp och det är därför hon är så förbannad och sitter och gapar om kuken hela tiden.
Eller så sliter Jojbejto trots allt som en häst med sin drängkuk, och då undrar man istället hur fan skulle hon bete sig om hon INTE fick knulla? Om det vi har sett av Anna genom åren nu ska föreställa "lycklig och harmonisk"...?