2020-07-29, 18:57
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Roberto är nog så hjärntvättad av Booken att han inte ens förstår hur galen hon är. Vad annars finns det för förklaring till att han låter henne skämma ut sej och sin familj offentligt?

Eller så förstår han mycket väl precis hur galen hon är, och just det är förklaringen. Jag tror mer och mer att han faktiskt är rädd på allvar.
Citera
2020-07-29, 19:09
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Lite komiskt blev det ändå då jag satt på jobbet och kollade Video 2 i dessa lugna "Corona-tider" och fick ett skrattanfall då någon skrev frågan: "Har din man en mustig drängkuk?"

Inte särskilt snällt egentligen men jag med min sjuka humor exploderade av skratt! :lol

Det där var skitkul!

För övrigt så funderar man ju lite... Anna hävdar att hon är såååååå lycklig och harmonisk pga sitt fantastiska sexliv...
Jag har då aldrig varit med om en mer aggressiv, hotfull och argsint människa än denna galna häxa! Och då syftar jag inte enbart på de senaste dagarnas totalsjuka härdsmälta, utan hon har ju ALLTID varit snarstucken, grälsjuk, långsint och förbannad på precis allt och alla precis hela tiden!

Antingen så ljuger hon om sexet, vilket är troligt, för Anna ljuger om allt. Hon får helt enkelt ingen snopp och det är därför hon är så förbannad och sitter och gapar om kuken hela tiden.

Eller så sliter Jojbejto trots allt som en häst med sin drängkuk, och då undrar man istället hur fan skulle hon bete sig om hon INTE fick knulla? Om det vi har sett av Anna genom åren nu ska föreställa "lycklig och harmonisk"...?
Citera
2020-07-29, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Har det varit tyst idag från Herrgården i Suckunge, inga psykbryt ? Inga utbrott?
jo anna har ätit

https://postimg.cc/ZCzNpvMN
Citera
2020-07-29, 19:15
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jo anna har ätit

Tack för klarläggandet, annars tycker jag mest det ser ut som nånting som just tagit andra vägen.
Citera
2020-07-29, 19:18
Medlem
Konstigt att TV4 tänker sända klassfesten med denna kränkande och hatiska människa när de stoppat Bard, Richard Ohlsson, Paolo Roberto, Oldsberg och Timell. Är det ok att kalla folk idioter, störda, psycho, säga att de aldrig får kuk, bagatellisera våldtäkt med mera med mera och ändå få synas i TV4? Lägg därtill hota sin egen partner i sociala medier. Om en man hade betett sig som Anna hade han knappast fått mer tevetid
Citera
2020-07-29, 19:18
Medlem
TPLs avatar
Hört på bygden: Anna gör comeback i höst i TV-programmet
"I en annan del av Märsta". Reality från Casa Blanca.
Jag kommer att sitta klistrad.
Citera
2020-07-29, 19:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jo anna har ätit

I Uppsala? Vad hände med Valvet?
Citera
2020-07-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I Uppsala? Vad hände med Valvet?

My skrev ju något om att det varit dålig service så nu hakar Anna på och bojkottar.
Citera
2020-07-29, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hört på bygden: Anna gör comeback i höst i TV-programmet
"I en annan del av Märsta". Reality från Casa Blanca.
Jag kommer att sitta klistrad.
Skulle Anna ALDRIG vara med i, hon bor ju i SIGTUNA. Hon kan nog sträcka sig till "En annan del av Odensala" men hennes realityshow skulle nog heta."I huvudet på Anna Book" "Gök-Booken" eller varför inte "Wham Bam, Bookeram"
Citera
2020-07-29, 19:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
My skrev ju något om att det varit dålig service så nu hakar Anna på och bojkottar.
Tveksamt, skulle Anna få lite förmåner där så trumfar det allt. Tror snarare på att som vanligt så lyckas Anna aldrig ha några längre relationer med någon annat än med toffeln Roberto. Förmodligen har Anna ringt och velat ha hemkörning av mat för 6 personer och velat ha gratis för hon har nämn Valvet såååå många gånger på sin insta. Valvet har dock vaknat och insett att affärerna går sämre sen Anna börjat nämna dom. Vi är ganska många som inte går dit numera och inte heller tipsar turister. Senaste i dag skickade jag två sällskap till annat ställe.
Citera
2020-07-29, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Skulle Anna ALDRIG vara med i, hon bor ju i SIGTUNA. Hon kan nog sträcka sig till "En annan del av Odensala" men hennes realityshow skulle nog heta."I huvudet på Anna Book" "Gök-Booken" eller varför inte "Wham Bam, Bookeram"
Anna hade kommit till sin rätta i Robinson på någon ogästvänlig ö och Arga Snickaren som programledare.
Citera
2020-07-29, 19:45
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Anna hade kommit till sin rätta i Robinson på någon ogästvänlig ö och Arga Snickaren som programledare.
Hon hade blivit bortröstad vid första tillfället är min gissning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in