2020-06-27, 21:39
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Titta på "efter Arga snickaren" och specialstudera Roberto. Hissen går inte riktigt ända upp.
https://www.youtube.com/watch?v=dTC8UmWcBfw

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Man skäms på hennes vägar. Hon säger i filmen, jag är snäll och väluppfostrad. Hon är bortskämd av Roberto och har Aldrig gjort ett handtag i sitt liv mer än förnedrings TV. Gråta och gnälla allt ska vara gratis i divans liv. SKÄMS PÅ DIG ANNA BOOK.
Jo, men nu var det frågan om påhoppet på Roberto. Vad gör han som är så förkastligt?
Citera
2020-06-27, 21:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ingen i familjen Book är den skarpaste kniven i lådan. Milt uttryckt.
Tyvärr verkar även Vanessa gå i mammas fortspår :O
Håller med, ingen skryter direkt om sin intelligens.
Citera
2020-06-27, 21:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Hittar inget konstigt i Robertos reaktioner. Förklara tack!
Det som undanröjer varje tvivel är att han står ut med att lyxförsörja Anna och inte lyckas få fason på sin styvdotter/son.

Ska vi gå igenom detta lilla klipp så har vi först och främst det faktum att han verkar med på noterna i det mest patetiska och otacksamma gnäll jag någonsin hört.

2:26-2:30 glider möbler isär på parketten kan man sätta en matta under? Eller kanske förbättra snickarens lösning.
3:09-3:16 ser ut som en dummare Homer Simpson
4:00-4:20 slås plötsligt av att det är när man öppnar luckan som listen lossnar. Att fixa det på egen hand verkar inte vara ett alternativ. Skulle väl ta en normal karl ett par minuter att åtgärda.
4:48-5:00 apropå diskmaskinen så klättrar han upp och hittar damm på skåpluckorna och skakar på huvudet.

Ett kort klipp som fokuserar på Anna men han gör ingenting som inte säger "något efterbliven". Gillar du inte den etiketten får du lägga fram bevis för motsatsen. Annars så står vi nog fast vid histronisk personlighetsstörning på Anna och "något efterbliven" på Roberto.
Citera
2020-06-27, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Jo, men nu var det frågan om påhoppet på Roberto. Vad gör han som är så förkastligt?
Nu smart inge har jag inte läst frågan och det var inte den jag besvarade.
Citera
2020-06-27, 22:10
Medlem
TPLs avatar
Hittade följande längre bak i tråden, det kommer från Annas IG eller blogg - Annas irriterade svar efter att sonen avslöjat att hemmet i Spanien var farfars... Så ljuga är bättre än att skryta?
Anna pratar om mognadsnivå.

"Anna Book Toledano 22 juli, 2019 on 14:17
Jossan, lite kul att du antar att jag blir upprörd för att jag svarar utförligt och konkret på din fråga.
Och skriver så mycket 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
Finns det nån regel för hur många tecken jag får eller ska svara med?!?

Vet inte mognadsnivån på dig heller så som du håller på.
Men barn har en tendens att ljuga om de mest fåniga sakerna ibland. Det vet dem flesta som har barn.

Och Antonio ljög just för att VI ( hans föräldrar ) har lärt honom att INTE skryta! Du vet, alla människor är inte likadana och du borde sluta upp att anta saker och ting 😁 just saying.
Soft att du har roligare saker för dig nu och lämnar mig ifred ☺️☺️☺️"
Citera
2020-06-27, 22:39
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon är dessutom otäckt manipulativ och har ett obehagligt sätt att hantera sanningen.

Nu har hon äntligen kommit på ett sätt att visa sina nippels
https://postimg.cc/fJVLHF2G

Dessutom visar hon upp sin plastikopererade mage och försöker inbilla oss att det är promenaderna (Holstens 30-dagars utmaning) som givit resultat. Skulle inte tro det du men om hon får med den bilden på hans IG sida då är hon nog nöjd
Bläh!!!

Underbart är att under den bilden är först en reklamgrej om en viktminskningsmetod och sen en om fastskruvade tandproteser.
Citera
2020-06-27, 22:52
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hittade följande längre bak i tråden, det kommer från Annas IG eller blogg - Annas irriterade svar efter att sonen avslöjat att hemmet i Spanien var farfars... Så ljuga är bättre än att skryta?

Jossan, lite kul att du antar att jag blir upprörd för att jag svarar utförligt och konkret på din fråga.

Men barn har en tendens att ljuga om de mest fåniga sakerna ibland. Det vet dem flesta som har barn.

Och Antonio ljög just för att VI ( hans föräldrar ) har lärt honom att INTE skryta! Du vet, alla människor är inte likadana och du borde sluta upp att anta saker och ting 😁 just saying.
Och Antonio ljög just för att VI ( hans föräldrar ) har lärt honom att INTE skryta!

Den meningen är bra, den säger mycket om Anna Book. Man kan undra hur många lögner det är värt att dölja att de inte äger lägenheten i Spanien?
Citera
2020-06-27, 23:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Underbart är att under den bilden är först en reklamgrej om en viktminskningsmetod och sen en om fastskruvade tandproteser.
Roligt att det var någon mer som noterat det. Mycket passande med reklam för något som trollar bort bukfettet under natten och reklam för tandimplantat.
Citera
2020-06-27, 23:22
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Och Antonio ljög just för att VI ( hans föräldrar ) har lärt honom att INTE skryta!

Den meningen är bra, den säger mycket om Anna Book. Man kan undra hur många lögner det är värt att dölja att de inte äger lägenheten i Spanien?

Jag undrar lite var;r det inte blev n[gon secunda casa i [r ... helst eftersom hon har tagit upp det i flera ,lives .. } nu skulle vi ha varit i ';skade spanien .

varf;r [kte de inte _ man f[r [ka nu ,alla helst om man har eget boende .

Har sv'rfar salt lgh _

* sorry , tagnentbord knas(
Citera
2020-06-27, 23:29
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

” Men barn har en tendens att ljuga om de mest fåniga sakerna ibland. Det vet dem flesta som har barn.”
Barnet i fråga fyllde 20 igår...
Citera
2020-06-27, 23:33
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det som undanröjer varje tvivel är att han står ut med att lyxförsörja Anna och inte lyckas få fason på sin styvdotter/son.

Ska vi gå igenom detta lilla klipp så har vi först och främst det faktum att han verkar med på noterna i det mest patetiska och otacksamma gnäll jag någonsin hört.

2:26-2:30 glider möbler isär på parketten kan man sätta en matta under? Eller kanske förbättra snickarens lösning.
3:09-3:16 ser ut som en dummare Homer Simpson
4:00-4:20 slås plötsligt av att det är när man öppnar luckan som listen lossnar. Att fixa det på egen hand verkar inte vara ett alternativ. Skulle väl ta en normal karl ett par minuter att åtgärda.
4:48-5:00 apropå diskmaskinen så klättrar han upp och hittar damm på skåpluckorna och skakar på huvudet.

Ett kort klipp som fokuserar på Anna men han gör ingenting som inte säger "något efterbliven". Gillar du inte den etiketten får du lägga fram bevis för motsatsen. Annars så står vi nog fast vid histronisk personlighetsstörning på Anna och "något efterbliven" på Roberto.
Tack för uttömligt svar, vill gärna förstå kritiken som framförs här.
Annas eventuella personlighetsstörning kan vi diskutera senare. Men vad Roberto beträffar så gillar jag den gubben mer o mer. Vad han tycker inombords har vi ingen aning om. Men han står vid sin partners sida i alla väder, cudos till honom för det.
Citera
2020-06-27, 23:44
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag undrar lite var;r det inte blev n[gon secunda casa i [r ... helst eftersom hon har tagit upp det i flera ,lives .. } nu skulle vi ha varit i ';skade spanien .

varf;r [kte de inte _ man f[r [ka nu ,alla helst om man har eget boende .

Har sv'rfar salt lgh _

* sorry , tagnentbord knas(
Inte särskilt skönt att gå omkring med ansiktsskydd när det 30-40 grader varmt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in