2020-07-17, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hmm ok, för mig signalerar det tydligt något mycket mer än vänskap.

Jag uppfattade det inte som någonting sexuellt eller över gränsen. Mer tröstande eller omtänksamt. De stod inte direkt nära varandra heller, men han gav intryck av självsäkerhet, som en man som kan ta i kvinnor utan att det missuppfattas.
Citera
2020-07-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det gör det alltså inte för mig, med en nära vän. Beroende på hur det görs då. Om nån av mina nära vänner oavsett kön har en hårtest i ansiktet som verkar störa dem t ex och händerna upptagna med annat kan jag absolut stryka bort den.
Finns absolut ingen, varken manlig eller kvinnlig, vän som skulle "stryka en hårslinga" ur mitt ansikte. För det första kanske man vill ha håret hängande och inte alls bakom öronen. Låter som en man författat inlägget, eller möjligtvis en romantiserande kvinna som läst för mycket kärleksromaner.

Snälla, låt detta förbli ett obekräftat skvaller och inte en trådsanning.
Citera
2020-07-17, 15:05
Medlem
För att återge hela situationen.

Det finns ett café i mitten av entréhallen i PK-gallerian. I anslutning finns en bardisk med barstolar. Där sitter My ned benen korsade, lätt bakåtlutad och lite snett vänd utåt där folk passerar förbi, hon har en pappmugg med lock som hon dricker ur ibland. Roberto står ca en halvmeter ifrån henne, han står upp, bakåtlutad med underarmen på bardisken (han är verkligen inte lång). De är inte nära varandra, men jag kan se att de pratar, lågt och jag ser at Roberto lutar sig lite närmare då och då som för att höra vad My säger.

Så säger My någonting och jag uppfattar det som att hon avbryter sig mitt i meningen och hon tittat ner i sitt knä och plockar med händerna. Roberto lutar sig lite fram och det ser ut som om han försöker få ögonkontakt med henne, har stryker undan en hårslinga som fallit ner och lägger den tillrätta bakom hennes öra. My fortsätter att se ner i knäet och Robert vänder sig bort lite samtidigt som han backar undan och lägger sin hand, som med en klapp, på hennes axel. Han ser uppgiven och medlidsam ut, som om han ville trösta henne.
Citera
2020-07-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostubaf.A.Rapp
https://postimg.cc/0zZ4RjJ6

Stjärna i booken till den som kan säga vad detta förställer. Det kan vara klurigt.
Kan det vara Jobejtos nacke (+ öra) som kysser Anna i...nä usch.. slut på snusk..
Citera
2020-07-17, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands

Det finns ett café i mitten av entréhallen i PK-gallerian. I anslutning finns en bardisk med barstolar. Där sitter My ned benen korsade, lätt bakåtlutad och lite snett vänd utåt där folk passerar förbi, hon har en pappmugg med lock som hon dricker ur ibland. Roberto står ca en halvmeter ifrån henne, han står upp, bakåtlutad med underarmen på bardisken (han är verkligen inte lång). De är inte nära varandra, men jag kan se att de pratar, lågt och jag ser at Roberto lutar sig lite närmare då och då som för att höra vad My säger.

Så säger My någonting och jag uppfattar det som att hon avbryter sig mitt i meningen och hon tittat ner i sitt knä och plockar med händerna. Roberto lutar sig lite fram och det ser ut som om han försöker få ögonkontakt med henne, har stryker undan en hårslinga som fallit ner och lägger den tillrätta bakom hennes öra. My fortsätter att se ner i knäet och Robert vänder sig bort lite samtidigt som han backar undan och lägger sin hand, som med en klapp, på hennes axel. Han ser uppgiven och medlidsam ut, som om han ville trösta henne.

När det blir för detaljerat, typ "Pappmugg med lock". Ja då vet man ju att det är hittepå.
Igår var det nån som hade lyckats med bedriften att få Annas f.d. mans kuk i munnen...alltså hur stor är sannolikheten till att det är sant?
Citera
2020-07-17, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands

My har förvisso haft en del problem med fästmannen, de har ju varit av och på ett tag nu, så jag kan förstå om han ville trösta henne.....förstår bara inte det där med hårslingan.....min gissning är att Anna skulle nosa upp eventuell otrohet/flirtande från Robertos sida som en blodhund och då skulle vänskapen med My avslutas illa kvickt.
Citera
2020-07-17, 15:27
Medlem
vemvisstes avatar
Nu gör hon reklam för att åka och kolla in en Porsche, skall dom köpa nytt tro ?

https://postimg.cc/qNsdq1q4
Citera
2020-07-17, 15:45
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Nu gör hon reklam för att åka och kolla in en Porsche, skall dom köpa nytt tro ?

Det är nog bara en del av hennes viktiga unika ambassadörskap.
Citera
2020-07-17, 16:02
Medlem
Citat:

En ny Porsche kostar från 700000 kronor och uppåt. Så det har nog familjen inte råd med. Men titta är ju gratis och i regel brukar det finnas tilltugg på sådana här visningar..
Citera
2020-07-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostubaf.A.Rapp
https://postimg.cc/0zZ4RjJ6

Stjärna i booken till den som kan säga vad detta förställer. Det kan vara klurigt.
Hon har handen framför kameran.
Citera
2020-07-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
En ny Porsche kostar från 700000 kronor och uppåt. Så det har nog familjen inte råd med. Men titta är ju gratis och i regel brukar det finnas tilltugg på sådana här visningar..
Haha.ja man får ju verkligen hoppas att ingen låter henne provköra.
Citera
2020-07-17, 17:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Knappast, är nog enbart reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in