2020-07-06, 16:02
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna skulle bara visa sig i märkeskläder om hon hade råd, det är familjens ekonomi som det beror på att hon inte gör det.Det är därför de har så gammal bil också

Vad babblar du om ? Hon har visat sig i dyra märkeskläder . Säkert pga att hon har fått dem eller fått låna den emot reklam .
Ungarnas kläder var säkert fake fr Spanien . Men vissa grejer som hon har burit har absolut varit av märke . Vet att hon bar mkt sådant efter vinsten fr blv , bla byxor från en bekants dyra butik .
Tycker inte det är så märkligt om man vet hur Bookis funkar , tjänar hon pengar , så bränns det snabbt . Och det på hennes utseende .
Citera
2020-07-06, 16:13
Medlem
hela familjen ska dreja porslin

https://postimg.cc/gallery/v6MJZDw
Citera
2020-07-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Dom behöver inte alls vara så dyra bara för att det är Louis Vuitton..🤨
Finns en rejäl andrahandsmarknad för märkesväskor i Sverige och många webbsidor som säljer ”begagnade”.
Jag samlar själv på L.V nämligen (jag har ett helt ”vanligt” jobb, och dessutom bara på halvtid) och en Noe i stora modellen, och i fint skick, behöver inte kosta mer än 3-4000:- 🙂.

Så det behöver inte kosta skjortan bara för att det är L.V 😉
Svårt tro att det är äkta äkta då. Finns en jättestor marknad internationellt med äkta fake i olika kategorier.
Citera
2020-07-06, 16:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Överklasshobby som en familj med deras inkomster inte har råd med.
Anna har ordnat en deal igen för godtrogna som tror att Anna Book lockar nya kunder.
https://happyclay.se/Kursverksamhet/...er-&-barn.html
Citera
2020-07-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad har du fått det ifrån ? Minns att ungarna visades upp i burberrykläder på kändis-mingel som små . Vet att Anna köpte en LV handväska , som hon visade upp i pressen nåt år när hon hade tjänat en miljon . Som Felicia kommenterade att ok , det här året hade hon faktiskt jobbat mkt och var värd att köpa den .
Hon visade även upp sig i Oscar de la renta klänning mfl märken efter biggest loser .
Wt i en Oscar🤣Har du någon bild på detta?
Citera
2020-07-06, 16:43
Medlem
Snoppviftarens klädtil är äkta fake a la ortenstyle.
Citera
2020-07-06, 17:07
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Wt i en Oscar🤣Har du någon bild på detta?

Tror den var rosa eller röd i samband med när hon blev korad till vinnare av BLP , hittar det inte nu tyvärr
Citera
2020-07-06, 17:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad har du fått det ifrån ? Minns att ungarna visades upp i burberrykläder på kändis-mingel som små . Vet att Anna köpte en LV handväska , som hon visade upp i pressen nåt år när hon hade tjänat en miljon . Som Felicia kommenterade att ok , det här året hade hon faktiskt jobbat mkt och var värd att köpa den .
Hon visade även upp sig i Oscar de la renta klänning mfl märken efter biggest loser .
Ok det hade jag missat. Vilket är tjänade hon en miljon? Vad gjorde hon då?
De bilder jag har sett av Anna går hon mest omkring i vardagliga basplagg som ser ut att komma från typ Liedl.
Citera
2020-07-06, 17:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Ok det hade jag missat. Vilket är tjänade hon en miljon? Vad gjorde hon då?
De bilder jag har sett av Anna går hon mest omkring i vardagliga basplagg som ser ut att komma från typ Liedl.

Det var många år sedan , var ju nåt år hon var aktuell i flera program ... har försökt googla det , men hittar det inte .
Men minns så väl den tidningsartikeln , tror det var i nåt program oxå , när Felicia kommenterade väskköpet , Möjligtvis det med Carina Berg .
Citera
2020-07-06, 17:54
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Minst en av väskorna har hon väl stulit av Magdalena Graaf🤔
Skulle inte förvåna mig och de två resterande är med största sannolikhet fake
Citera
2020-07-06, 19:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Såå hon släpade dit familjen tillslut.
Citera
2020-07-06, 19:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Överklasshobby som en familj med deras inkomster inte har råd med.
Anna har ordnat en deal igen för godtrogna som tror att Anna Book lockar nya kunder.
https://happyclay.se/Kursverksamhet/...er-&-barn.html

Överklasshobby håłler jag inte med om men familjen Book har inte råd med någon hobby över huvud taget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in