2020-06-27, 18:53
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har en fråga som förbryllar mig. Hur står Roberto ut med denna människa? Jag får inte ihop det. För hon sitter inte på miljoner, så det handlar inte om pengar. It doesn't makes any sense.
Roberto ser hennes själ. 🙏
Citera
2020-06-27, 19:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Roberto ser hennes själ. 🙏
Ja det säger mer om honom än henne.
Citera
2020-06-27, 19:22
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har en fråga som förbryllar mig. Hur står Roberto ut med denna människa? Jag får inte ihop det. För hon sitter inte på miljoner, så det handlar inte om pengar. It doesn't makes any sense.
Titta på "efter Arga snickaren" och specialstudera Roberto. Hissen går inte riktigt ända upp.
https://www.youtube.com/watch?v=dTC8UmWcBfw
Citera
2020-06-27, 19:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Titta på "efter Arga snickaren" och specialstudera Roberto. Hissen går inte riktigt ända upp.
Nej det är tydligt att allt inte står rätt till där uppe.
Citera
2020-06-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Halkade in på tråden om I L och sen här. Hur är ni funtade? En av de skönaste sommarkvällarna i vårt land och ni bara spyr galla över en person, hennes utseende och t o m hennes tår. Har ni kollat er själva i spegeln? Nej, antar ni inte har gjort det. Tråden om I L är förfärlig, men denna är 100 ggr värre. Varför inte skaffa er ett eget liv? Eller sitt hellre på kammaren i er ensamhet och gnäll om det ger er någon tillfredsställelse. Svenska avundsjukan, jantelagen. Vad vet jag? Inte så mycket kanske, mer än att det är beklämmande att läsa vad ni skriver. Tur är väl ändå att vi inte ser likadana ut allihop.
Vet inte vad I L tråden är för något och vad den handlar om. Kan bara konstatera att du är en nyfiken jävel. Halka du vidare i livet.
Citera
2020-06-27, 19:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hoppas hon tittar på det där. Först är allt fantastiskt och hon är jättenöjd. Sedan gråter hon och klagar över hur dåligt det blev.
"-Vi brukade sitta 16-18 personer förut och nu buhu får bara 8 plats".

Av det jag sett från herrgården har de inte något större bord nu. Inte någon soffa med plats för 20 personer heller. Varför? De hade alla chanser i världen när de valde hus, de hade kunnat köpa ett med matsal och salonger.
Men vänta nu...
Det är väl inte bara pga pandemin de inte har några att umgås med?
Citera
2020-06-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, det är allt det där hon sa efter vinsten som gör det svårt att förstå varför hon moffar i sg så mycket skräpmat nu och inte rör sig. Det är som att sitta och titta på en deg som jäser.
När följdskadorna kommer, orsakade, av övervikten, följs de av gråt och krav på att vården ska hjälpa henne. Hon har redan problem med ett knä och hon har gång på gång klagat över ont i axlar, nacke och rygg.

Ta bort silikonmelonerna och träna. Det är muskler som stagar upp skelettet, inte fettkuddar.
Du glömde den fruktansvärda kraschen i skidspåret som gick i snigelfart och svanskotan rök. Kan bara hända en speciell person.
Citera
2020-06-27, 20:16
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Hittar inget konstigt i Robertos reaktioner. Förklara tack!
Citera
2020-06-27, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zassaz
Så pinsamt för hennes barn och även Roberto, jag tycker synd om dem, eller är de så vana vid hennes sjuka beteende.
Om Felicia var normal borde hon säga ifrån och flytta hemifrån nu vid 29 års ålder, kriminell eller ej, skaffa eget boende.
Sonen har gjort bort sig precis som F men han kommer nog inte göra om det, flytta hemifrån, finns väl hjälp med olika bidrag eller jobba vore ju ännu bättre.
Vanessa hoppas hon kommer iväg till Spanien igen stackarn.
Anna är gränslös och detta prat om bröst och sex är sjukt, är hon mentalt sjuk och därför vågar ingen säga något, vem vet vad för utbrott hon får som bara de närmaste varit/ är med om.
Hon har extremt dålig självkänsla och behöver hjälp med det men hon är ju så knäpp och det kan vara roande för utomstående, dock inte så roligt om hon faktiskt är "sjuk i huvet".
Tror att ingen i familjen törs säga ifrån om hennes beteende på nätet. Minns hennes beteende mot Camilla H i BL Vip. Klart mental frånvarande..
Citera
2020-06-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Främst är hon nog en pillertrillare skulle jag tro. Både dottern och hennes kille langar väl till henne. Troligen var det för att skaffa piller till mamman som dottern stal smyckena. Nu blev det väl lite tillskott i pillerlådan om hon går på smärtstillande för knäet.
Tror nog inte dessa personer langar till henne. De ligger lågt innan rättegången. Tar hon nu piller har hon fått dem lagligt men överdoserar. Tar hon inte piller och beter sig som hon gör så är hon på väg in i galenskap.
Citera
2020-06-27, 21:02
Medlem
Citat:
Man skäms på hennes vägar. Hon säger i filmen, jag är snäll och väluppfostrad. Hon är bortskämd av Roberto och har Aldrig gjort ett handtag i sitt liv mer än förnedrings TV. Gråta och gnälla allt ska vara gratis i divans liv. SKÄMS PÅ DIG ANNA BOOK.
Citera
2020-06-27, 21:13
Medlem
Citat:

Ingen i familjen Book är den skarpaste kniven i lådan. Milt uttryckt.
Tyvärr verkar även Vanessa gå i mammas fortspår :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in