2020-05-27, 23:59
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Om det lyckades med en insamling på sisådär 50 burkar tonfisk, räcker det nog dessvärre bara till endast en macka.. Annas.
Hon bakar maniskt jättebauta tekakor och enorma baguetter under natten.
Pålägg i massor på det, som hon äter i mörkret.
Sedan ger hon sig alibi, för att verka vara en duktig tjej, genom att ta några bilder på en skogstig utanför huset och påstå att hon powerwalkar på morgonen.
Hon tar även bilder på kryddburkar = Anna har jobbat hårt med städning, sanningen är väl att Anna kryddade nattmackorna och tog därefter kort på kryddorna, för att det ska se ut som att hon städat kryddhyllan i ottan.
Roberto har ingen aaaning om detta, utpumpad
snarkar han hårt i sängen.
När han vaknar förstår han bara inte var hans nätta lilla fru tog vägen..hon blir ju bara större varje morgon han vaknar och under middagarna äter hon ju bara salladsblad..
Kom ihåg nu, var ni har läst detta scoop först..
Han blir nog inte utpumpad. Troligtvis har han liknande diagnoser som kärringen. Han verkar ju gilla att leva så här. Själv hade jag och dom flesta med mej dragit på två röda.
Senast redigerad av Framme 2020-05-28 kl. 00:01.
Citera
2020-05-28, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men jesses, det går väl att bygga en liten altan som står på stolpar.
Liten?? Den lär inte hålla för tunnans tyngd...
Citera
2020-05-28, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ja , adressen är ju inte svår att finna. Frågan är om det går som brev eller paket.

Borde gå som brev tycker jag, men jag vet inte...
Citera
2020-05-28, 08:16
Medlem
bilder från instastory, retar ihjäl mig på Annas " lyxlyxlyx" det har hon härmat Christina Schollin med..eller det är väl CS som apat efter Snna såklart.

https://postimg.cc/gallery/gxpqFX5
Citera
2020-05-28, 08:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Borde gå som brev tycker jag, men jag vet inte...
Någon som kan ange måtten på tonfiskburken? Har kollat förpackningar hos posten.

Blir billigare om vi köper Whiskas som finns i platta askar. Anna är inte så jävla kinkig, det mesta slinker ner. Ni kommer väl ihåg reklamen i Lorry där Suzanne Reuter satt i sängen och åt kattmat?
"Det bästa när mamma själv får välja" med bild på Whiskas-burk.
Citera
2020-05-28, 08:38
Medlem
Ja ”jättekul” Rena barnkalaset här...
Citera
2020-05-28, 08:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
bilder från instastory, retar ihjäl mig på Annas " lyxlyxlyx" det har hon härmat Christina Schollin med..eller det är väl CS som apat efter Snna såklart.

Den bullen borde hon hoppat över. Krävs flera km i rask takt för att bli av med den. Kanske låg ett salladsblad under.

Nu är allt fika uppgraderat från gofika till lyxfika. Fint ska det vara.
Vem ligger jämte henne och tittar på TV? Borde inte toffeln jobba eller gör han det hemifrån bingen nuförtiden?
Citera
2020-05-28, 09:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Hon lägger upp typ 15 bilder på samma book och en bild på tvn, man blir sorgligt medveten om att hon är väldigt arbetslös.
Sjukskriven?
Anna "jobbar hårt" på sitt varumärke som Sveriges "största" och lataste ickeartist och
visar inga flitiga ambitioner i livet om man säger som så, mer än lättja.
Hon skulle avlida av utmattning om hon vore i Charlotte Perellis skor...både fysiskt och psykiskt.
Citera
2020-05-28, 09:06
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Läser en bo(o)k som heter "Mytomanen"; kollar på en film som har titeln "Parasite".

Börjar Annas undermedvetna manifestera sig i hennes val av nöje?
Senast redigerad av moralhora 2020-05-28 kl. 09:13.
Citera
2020-05-28, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Läser en bo(o)k som heter "Mytomanen"; kollar på en film som har titeln "Parasite".

Börjar Annas undermedvetna manifestera i hennes val av nöje?

Reflekterade över det också.. märkligt sammanträffande.
Citera
2020-05-28, 09:43
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den bullen borde hon hoppat över. Krävs flera km i rask takt för att bli av med den. Kanske låg ett salladsblad under.

Nu är allt fika uppgraderat från gofika till lyxfika. Fint ska det vara.
Vem ligger jämte henne och tittar på TV? Borde inte toffeln jobba eller gör han det hemifrån bingen nuförtiden?
Ser ut som en köpebulle från macken. Kan det stämma? Varför bakar hon inte egna?
Citera
2020-05-28, 09:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Ser ut som en köpebulle från macken. Kan det stämma? Varför bakar hon inte egna?
Men herregud! När skulle hon hinna baka? Hon läser ju en bok och tittar på TV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in