2020-05-18, 13:21
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/DJHCrdV

Vi minns väl alla när Anna skrev detta och sedan insåg att det kanske inte var så lämpligt.
Då påstod hon att hennes mobil blivit stulen, att någon lagt upp detta inlägg på hennes Instagram och sedan lagt tillbaka mobilen igen 😁
Att inlägget är skrivet precis som alla andra av hennes inlägg är ju tydligt men det var väl det enda hon kunde komma på.
Pinsamt och visar vilken syn hon har på människor.

Varför handla på Ikea om man vill framstå som speciell? Ikeas möbler finns väl hemma hos de flesta. Sorry Anna, det funkar inte att hacka på julbordsätare på Ikea när du själv handlar där.
Citera
2020-05-18, 13:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Nu var det länge sen jag skrev i tråden, men kan inte låta bli längre. Typiskt att den nya telefonen redan har gått sönder på samma sätt som den gamla! Anna är ständigt drabbad av otur.

https://postimg.cc/gallery/xftxWcn

Ja, oj så lustigt och det blir tydligen samma fel på hennes mobiler efter ett tag..samma utsuddning av porer och rynkor. Fast det beror nog på att Anna även har sex, tvättar ansiktet i kallt vatten, inte dricker sprit? och 1 miljard andra saker såklart - botox och filter har ju i n g e n t i n g med Annas släta hud att göra.
Vi får väl tro det, eftersom Anna aldrig ljuger och är så äääärlig.
Citera
2020-05-18, 14:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

https://postimg.cc/gallery/fmmxk8H
Så med andra ord, Anna har ingen bil idag utan fick ta en promenad till Solariet, som hon antagligen tiggt rabatt hos. Eller taggar hon numera allt hon gör och hoppas på att få det gratis i efterhand?
Citera
2020-05-18, 15:09
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

https://postimg.cc/gallery/fmmxk8H

Första bilden, är den på hennes raketer när hon ligger på rygg?
Citera
2020-05-18, 15:15
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Så med andra ord, Anna har ingen bil idag utan fick ta en promenad till Solariet, som hon antagligen tiggt rabatt hos. Eller taggar hon numera allt hon gör och hoppas på att få det gratis i efterhand?
Herrejädrar vad mkt hon solar solarium i Coronatider.
Hon solar oftare än vad jag själv tar mig ut till mataffären för att handla mat...
Ingen som har talat om för fröken att man faktiskt blir rynkig i förtid av att sola solarium.
Brun läderhud får man med..
Visst det finns filter. Men det hjälper inte IRL...
Senast redigerad av Lillamig72 2020-05-18 kl. 15:31.
Citera
2020-05-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon solar oftare än vad jag själv tar mig ut till mataffären för att handla mat...
Ingen som har talat om för fröken att man faktiskt blir rynkig i förtid av att sola solarium..
Eller så visar hon solariet för att förekomma Barbiedrogbrännan som nog kommer snart....
Citera
2020-05-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ingen som har talat om för fröken att man faktiskt blir rynkig i förtid av att sola solarium.
Brun läderhud får man med..
Hahaha, nej.. tänk om hon stöter på nån på I"CA som fasansfullt utbrister: men guud, är det sån du ser ut! Sen blir det slagsmål för Anna kan ju aldrig ta något som helst på ett lugnt sätt..
Senast redigerad av KIBy 2020-05-18 kl. 16:31.
Citera
2020-05-18, 16:39
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Under tiden sliter Roberto i sitt anletes svett ihop pengar till brödfödan...

Haha, när jag läste det här tänkte jag på Paolo och nickade för mig själv att "jo, nu lär han minsann få arbeta för att tjäna pengar....".

Men nog är det märkligt att hon inte kan hitta nåt slags jobb istället för att sitta hemma och livea med främlingar. Det måste väl finnas något hon klarar av ändå? Vet inte riktigt vad, men någon form av trädgårdsarbete åt kommunen, plocka skräp - jag vet faktiskt inte vad som erbjuds. Hemtjänsten går ju bort eftersom hon stjäl.
Citera
2020-05-18, 17:39
Medlem
Kan inte Pekka åka ut och göra en husis för att se om det finns droger i hemmet?
Citera
2020-05-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Haha, när jag läste det här tänkte jag på Paolo och nickade för mig själv att "jo, nu lär han minsann få arbeta för att tjäna pengar....".

Men nog är det märkligt att hon inte kan hitta nåt slags jobb istället för att sitta hemma och livea med främlingar. Det måste väl finnas något hon klarar av ändå? Vet inte riktigt vad, men någon form av trädgårdsarbete åt kommunen, plocka skräp - jag vet faktiskt inte vad som erbjuds. Hemtjänsten går ju bort eftersom hon stjäl.

Möjligen kunde hon passa som stand-up-comedian.
Hon kan ju öppna med att svänga lite med dubbelhakorna samtidigt som hon högt deklarerar att hon är i särklass den första och största Biggest looser VIP EVER....gärna i en tajt gummidräkt också.
Hon skulle dra ner de högsta applådåskorna och asgarven...succé direkt!

Gratis tips till dig, Anna!
Seså, ut och skaffa gummidräkten nu, och hjälp din stackars make att bidra till brödfödan!
Citera
2020-05-18, 18:59
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Möjligen kunde hon passa som stand-up-comedian.
Hon kan ju öppna med att svänga lite med dubbelhakorna samtidigt som hon högt deklarerar att hon är i särklass den första och största Biggest looser VIP EVER....gärna i en tajt gummidräkt också.
Hon skulle dra ner de högsta applådåskorna och asgarven...succé direkt!

Gratis tips till dig, Anna!
Seså, ut och skaffa gummidräkten nu, och hjälp din stackars make att bidra till brödfödan!
Haha.. Faktum är att ngn bra författare skulle kunna skriva manus till en komediserie utifrån den här tråden. Finns många godbitar som kan bli roliga med riktiga skådespelare..
Om familjen Stolledanos liv tillsammans där ute i Suckunge..
På pappret låter det inte trovärdigt att alla de vuxna barnen fortfarande bor hemma. Men verkligheten överträffar ibland..
De har tom utökats med den 30-åriga dotterns pojkvän som numera bor där med klanen..
Jag hade velat titta på den serien..🤓
Citera
2020-05-18, 19:22
Medlem
nu är det live o jävlar vilket filter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in