2020-06-12, 20:36
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Man sträcker sig desperat efter skämskudden under denna frågestund. Jag kan inte förstå varför hon frivilligt gör bort sig så. Hur kan det inte vara uppenbart för henne att många frågor ställs enbart för att hon ska göra bort sig så att följarna får skratta åt henne. Å ena sidan tycker jag synd om henne då hon verkar ta det på största allvar, å andra sidan är hon så pinsam så man skäms å hennes vägnar.
Men alltså..varför sitter hon i bilen och har frågestund? För hon kör väl inte och har mobilen mitt framför sig och läser o svarar?
Citera
2020-06-12, 20:40
Tror hon snart börjar otrivas att bo i villa. Klippa gräs, skotta snö, elnätsavgifter och sophämtning.
Det var kanske bättre att bo i lägenhet ändå.
red. man kanske har elnätsavgifter när man bor i lägenhet. Kommer inte ihåg. Länge sen jag bodde i lägenhet.
Senast redigerad av P944 2020-06-12 kl. 20:47.
Citera
2020-06-12, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Tror hon snart börjar otrivas att bo i villa. Klippa gräs, skotta snö, elnätsavgifter och sophämtning.
red. man kanske har elnätsavgifter när man bor i lägenhet. Kommer inte ihåg. Länge sen jag bodde i lägenhet.

Verkligheten kommer ikapp, Roberto är borta fler timmar än tidigare pga restider. ”vänner” kommer mer sällan och hälsar på. 70+ grannar och familjen är det umgänge som blir kvar, tacka fan för att ett glas vatten till sotaren blir en stor händelse.
Citera
2020-06-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944

Bo i bostadsrätt (som dom gjorde) är hur smidigt som helst. Kylen kan paja o.s.v men det kostar mindre de oförutsedda utgifterna i ett hus...😬
Kan för mitt liv inte förstå hur man köper ett sånt hus när man när man är 50ish med allt underhåll som tillkommer
Takpannor, hängrännor, fasad, gräsmatta ska underhållas
Grannar som är 70+ är kanske inte är JÄTTESUGNA på att två ggr i veckan dra av gräsmattan för en burk tonfisk heller liksom

Ett hus med omkostnader är svårt att driva med bara tonfisk och bajs f.ö

Svärfar bidrar säkert en del, barna kränger stöldgods och kola ?
Är inte alls en matematiker..men hur får dom det att lira varje månad på Halmpyntets lön ?
Och hur bortskämda är dom där ungarna egentligen ?
Kan Felicia söka till Ung Och Bortskämd eller är hon för GAMMAL ?

Så många frågor..🤯
Citera
2020-06-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Nu har hon börjat svara på frågor i stories. Hon behöver inte klippa gräset själv för hon har fina kärleksfulla människor som tycker hon förtjänar hjälpen.
Får man kan kalla Bookfamiljen idioter? Inte det då kallar jag dem för nötter. 6 vuxna i familjen och ingen kan klippa sin gräsmatta. SKANDAL. Madampuckot är så djävla dum att hon lägger ut bilder när en granne klipper gräset hos nötfamiljen. Finns ju inga moraliska aspekter hos fettot. Goafika 6 torra köpekakor. Generösa Anna har slagit till igen.
Citera
2020-06-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna klipper gräs

https://postimg.cc/Z0jyMtmz
På den bilden var det inget ljugfilter.
Citera
2020-06-12, 22:30
Medlem
Men va fan! hon använder inte självdriften på klipparen så hon orkade klippa fram och tillbaka och fick ont i axeln
Citera
2020-06-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Mäktar hon med det där? Det ser ut som att hon ska kola vippen när som helst på den bilden.
Det var en stillbild så det var nog inte så många meter hon körde med klipparen. Annars hade det varit en hel film av bravaden. Ja hon ser nästan döende ut. Lite go fika och lite egen tid så är hon på G igen.
Citera
2020-06-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vem klipper gräs i vita lågskor?
Använd gummistövlar! Eller inget alls, det ger större rubriker när det ska gråtas ut över skador.

Ge Anna en handjagare, cylinderklippare, som hon kör minst 2 gånger i veckan.
Vem klipper gräs med gummistövlar? Är gräset vått klipper man oftast inte. För en gångs skull gjorde nog Primadonnan inte så mycket fel.
Citera
2020-06-12, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gräset är ju en halvmeter!!! Hade grannen bara klippt en liten bit?
Hon har ingen uppsamlare heller, vad jag kan se. Blir roligt nästa vecka när den gröna mattan är brun. Kommer grannen över och lånar ut sin räfsa då?
Hoppsan nu får jag försvara grevinnan i två inlägg irad. Nej man behöver ingen uppsamlare, hon kan ha en multiklippare, men visst gräset är högt och svårare att klippa. Som den elitkvinna ändå Anna är så gick hon nog ett extra varv med gräsklipparen.
Citera
2020-06-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Anna fick frågan på sin frågestund, vad jobbar ni i familjen med? Hennes svar: Jag är artist sen 35 år tillbaka, Roberto jobbar inom säkerhetsbranschen sen 30 år tillbaka, Antonio är utbildad snickare, Felicia är utbildad make up artist och Vanessa studerar. 😂😂😂😂😂
Vilket skämt att hon inte kan säga som det är. Hon är hemmafru, Antonio är arbetslös och Felicia är arbetslös. Inga konstigheter. Man får vara hemmafru. Antonio skulle ju på arbetsintervju, (bra jobbat), Felicia kommer aldrig att varken börja jobba eller flytta hemifrån.
Fantastiskt, hon verkar svara på en jobbig fråga. Lite ljug blev det ändå. Hur många gig har stjärnan haft de senaste 10 åren? Toffelhjälten i säkerhetsbranchen låter fint. Antonio arbetslös snickare. Borde kunna slå ihop stommen till nya lyx och kärleksnästet Felicia utbildad makeup artist, har väl aldrig gjort några sådana jobb. Är hon så duktig borde hon väl kunna hjälpa sin lata mor med lite lackering på tånaglarna. Vanessa? Tja inget ont i henne än så länge.
Citera
2020-06-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Har inte Spanien två veckors karantän vid inresa? Står iaf så på swedenabroad.se

Fast världsstjärnor kanske slipper sånt bjäfs
Världsstjärnor kanske men inte Hänt i Veckan och flashbacksstjärnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in