2019-09-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
5 000.
(Jämför 1 kg = 1 000 g)

Eller missförstod jag din fråga?

Ok nej du missförstod inte frågan 😀 men jag fick för mig att det skulle vara med då de uttryckte sig som om det var enormt mycket men 5000 nedladdningar är inget blir ingen guldskiva på den🤣🤣🤣
Citera
2019-09-28, 17:52
Medlem
Studsbolls avatar
Har Märsta-Anna uttalat sig om nattens skjutning i hennes område? Och har den flerfaldigt dömde sonen varit hemma under natten?
Citera
2019-09-28, 17:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Anna i väntan på behandling nr 2.

https://forumbilder.com/images/2019/...FF2FE675AC.png

Anna arbetar hårt som vanligt med att fixa sig, det är knappast något hon ställer in.
Men att jobba näää, då kommer huvudvärk och det psykiska illamåendet fram
och de sedvanliga bortförklaringarna och ursäkterna för att slippa att jobba.
För det är alltid någon annans fel, det har ju varit så ända sedan hon misslyckades
i melodifestivalen andra gången för snart 33 år sedan, känns fånigt att hon babblar om
hennes snart 35 år som artist, med tanke på att det inte är mycket till artisteri hon
har att komma med...såvida hon äntligen insett att hennes makalösa beteende är
artisteriet...och DET är ju verkligen underhållande - Anna Book Sveriges mest underhållande clown.
Citera
2019-09-28, 17:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ok nej du missförstod inte frågan 😀 men jag fick för mig att det skulle vara med då de uttryckte sig som om det var enormt mycket men 5000 nedladdningar är inget blir ingen guldskiva på den🤣🤣🤣

Anna har nog tjatat på Roberto att köpa x antal nedladdningar eller är låten gratis ?
Då har väl familjen suttit och laddat ned som galningar,Anna sjukskriver sig försäkerhets skull
för att ha tid med detta hårda arbete.
Citera
2019-09-28, 18:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Är det bara en låt hon har släppt? Jag fick för mig att hon skulle släppa en "skiva" på Spotify men jag har nog missförstått allt
Citera
2019-09-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har nog tjatat på Roberto att köpa x antal nedladdningar eller är låten gratis ?
Då har väl familjen suttit och laddat ned som galningar,Anna sjukskriver sig försäkerhets skull

Vad ska hon sjukskriva sig från? Fransförlängning? Tandblekning? Instagram?
Hon kan ju knappast sjukskriva sig från "artisteriet", då det numera är något hon måste betala för att ägna sig åt.
Citera
2019-09-28, 20:23
Medlem
Citat:
Anna arbetar hårt som vanligt med att fixa sig, det är knappast något hon ställer in.
Men att jobba näää, då kommer huvudvärk och det psykiska illamåendet fram
och de sedvanliga bortförklaringarna och ursäkterna för att slippa att jobba.
För det är alltid någon annans fel, det har ju varit så ända sedan hon misslyckades
i melodifestivalen andra gången för snart 33 år sedan, känns fånigt att hon babblar om
hennes snart 35 år som artist, med tanke på att det inte är mycket till artisteri hon
har att komma med...såvida hon äntligen insett att hennes makalösa beteende är
artisteriet...och DET är ju verkligen underhållande - Anna Book Sveriges mest underhållande clown.

Ja hon ligger då inte på latsidan med fixet.
Citera
2019-09-28, 23:35
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Låten finns på youtube med. +bilder. Urdålig låt. Dåligt sound. Och nasal dansbandssång på det
Orkade bara lyssna 20 sek
Senast redigerad av Lillamig72 2019-09-28 kl. 23:42.
Citera
2019-09-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Låten finns på youtube med. +bilder. Urdålig låt. Dåligt sound. Och nasal dansbandssång på det
Orkade bara lyssna 20 sek
Seriöst. Ska man göra comeback får man ta i med hårdhandskarna men det här är rent mediokert. En cover på en egen låt som är lika usel som första gången. Skämmes!
Citera
2019-09-29, 00:00
Medlem
Lillamig72s avatar
Frågan är varför Ylva o Linda har lagt upp Annas nygamla låt på Youtube? Fick de inte betalt?
Citera
2019-09-29, 00:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Seriöst. Ska man göra comeback får man ta i med hårdhandskarna men det här är rent mediokert. En cover på en egen låt som är lika usel som första gången. Skämmes!

Och ändå hade hon ju en demonproducent som hjälpte till med nya versionen enligt vad hon själv skrev. Kommer hon att kräva pengarna tillbaka?
Citera
2019-09-29, 00:11
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Och ändå hade hon ju en demonproducent som hjälpte till med nya versionen enligt vad hon själv skrev. Kommer hon att kräva pengarna tillbaka?
Det enda ”demonproducenterna” gjorde var att i början lägga ett par 80-talstakter som de snott från Rick Astleys låt never gonna give you up. Men med skillnaden att hans låt var bra när den kom och en hit 🤓
Senast redigerad av Lillamig72 2019-09-29 kl. 00:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in