Citat:
Ursprungligen postat av
Readyfreddie
Helt obegripligt hur vissa tjockisar orkar försöka hålla fasaden uppe. Om jag lägger på mig lite så är det inga problem att erkänna att det beror på att jag ätit för mycket/rört på mig för lite, men för Anna så gäller det att hon blir tjock av att äta för lite. Hon är otroligt löjlig och oförmågan att erkänna sig mänsklig är en stor anledning till att man avskyr henne.
Det är väl bara att erkänna att hon glufsar i sig för mycket på grund av psykiska problem? Hur svårt ska det vara?
När det kommer till en tv-komedi baserad på hennes liv finns det ett par format att välja mellan. "Våra värsta år" eller "Skenet bedrar". Har castat Susanne Reuter som Märsta-kärringen själv och Lars Lerin som den ständigt överkörde toffeln Roberto.
Nästan en förolämpning att förknippa henne med Hyacinte Boquet (Bucket) haha! En liten
hemlis jag har, jag bara
älskar det programmet 😂🤭!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Bladguld
Vi kanske ska gå ihop och ordna ett jobb till Fru Toledano-Book och överlämna som en gåva från hennes egen Flashbacktråd på 50-års dagen?
....eller något annat än ett jobb kanske?
Vore det inte en fin gest att tacka för alla år av underhållning med en gåva från oss på födelsedagen?
Men vad skulle det vara?
Någon som har ett förslag?
Tänker spontant att någon kunde fixa ihop en egen liten bok blandat med dom
”bästa” inläggen här på fb vs hennes egna inlägg på IG, dvs dom inlägg där någon
ifrågasätter alt ”kritiserar” henne så att hon sekunden efter hon ger personen
svar på tal (med en uppsjö av
emojis tvingas
”blockeliblocka” dom..🤔
Som en liten klippbok liksom..🤗