2020-05-28, 10:00
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Men herregud! När skulle hon hinna baka? Hon läser ju en bok och tittar på TV.
Om hon inte mäktar med ett bak, så kan hon väl ändo åka in till Tant Brun i Sigtuna eller Wenngarn och köpa riktiga bullar istället för den från macken. Det tar imot att ens kalla det för "bulle"
Dom smakar ju skit och är fulla med skumma ämnen, kostar ju jävligt mycket med om man har för vana att ta en bulle till varje sida i boken.
Citera
2020-05-28, 10:07
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jaa, om alla gör det lär det bli en del burkar.

Jag ska slå på stort och förära Fettet den här också:

https://www.adlibris.com/se/bok/tjoc...-9789113084800

Anna tycker ju om böcker och hon är ju en stor inspirationskälla för många, så det känns som om hon skulle bli såååå glad över detta alster, där igenkänningsfaktorn är hög. Det är nog absolut ingen slump att bo(o)kens huvudkaraktär beskrivs så här:

Ur beskrivningen:
"Annie Ek väger över 200 kilo och tillbringar sina dagar med att äta och drömma sig bort i andras liv på Facebook och Instagram. Så blir hon kontaktad av tv-redaktören Camilla Willdow som lyckas övertala henne att medverka i bantningsserien Du är vad du väger. Annie blir Tjockdrottningen med hela svenska folket. Programmet leds av Johanna Broman som desperat vill slå igenom och gör allt för att hålla uppe bilden av framgång fast hon sitter djupt i skuldfällan. Hon dövar sin ångest med sms-lån och shopping på nätet."
Citera
2020-05-28, 10:12
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Den bullen borde hon hoppat över. Krävs flera km i rask takt för att bli av med den. Kanske låg ett salladsblad under.

Nu är allt fika uppgraderat från gofika till lyxfika. Fint ska det vara.
Vem ligger jämte henne och tittar på TV? Borde inte toffeln jobba eller gör han det hemifrån bingen nuförtiden?

Svettig bulle, blaskigt te. På en plastbricka på en plastig solstol. Men duger det på en camping i Ullared duger det hos Fettet i Märsta!
Citera
2020-05-28, 10:15
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Om hon inte mäktar med ett bak, så kan hon väl ändo åka in till Tant Brun i Sigtuna eller Wenngarn och köpa riktiga bullar istället för den från macken. Det tar imot att ens kalla det för "bulle"
Dom smakar ju skit och är fulla med skumma ämnen, kostar ju jävligt mycket med om man har för vana att ta en bulle till varje sida i boken.

Anna är inte för fin för att köpa bullar på macken. Hon hämtade ju till och med ut sina tänder där!
Citera
2020-05-28, 10:18
Medlem
TPLs avatar
Dagens höjdare!
"Bantningsserien Du är vad du väger."
Citera
2020-05-28, 10:18
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Ser ut som en köpebulle från macken. Kan det stämma? Varför bakar hon inte egna?

Snart nog, när Anna hunnit läsa här, så ska det nog dyka upp "hembakta" bullar!
Men eftersom Anna har viktiga saker att göra kommer det att bli Bästa Felicia som får ställa sig vid bakplåten.
Citera
2020-05-28, 10:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Läser en bo(o)k som heter "Mytomanen"; kollar på en film som har titeln "Parasite".

Börjar Annas undermedvetna manifestera sig i hennes val av nöje?
Nästa book blir "Nymfomanen" av Anna Book.

Hur får hon plats i en Baden-baden? Förstärkt och extra bred, storlek XXXL? Kvällstidningarna får ett scoop när hon fastnar i den, minns gråten över en intrasslad hårsnodd.
Citera
2020-05-28, 11:51
Medlem
När det gäller magoperation så alla jag sett har smalt ansikte även när dom gått upp allt

Ang Barbie drogen
Så tas det med spruta i magen
Och att man solar solarie så det är därför hon gör det
För att få bästa resultatet

Man tappar även aptiten av det ........ undrar vad hon skulle vräkas sig utan melantan.
Citera
2020-05-28, 12:11
Medlem
Anna har egentid säger hon, herregud har hon annat?

https://postimg.cc/RqK9VwTk
Citera
2020-05-28, 12:17
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från instastory, retar ihjäl mig på Annas " lyxlyxlyx" det har hon härmat Christina Schollin med..eller det är väl CS som apat efter Snna såklart.

https://postimg.cc/gallery/gxpqFX5
Fett med lyxigt med en äkta bake-offbulle från Pressbyrån. Shit alltså, Anna lever high life.
Citera
2020-05-28, 12:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna har egentid säger hon, herregud har hon annat?

https://postimg.cc/RqK9VwTk
Har de ingen värme i huset eftersom hon måste värma sig i kärringgrillen? Hon blev kall av att vara ute.
Om man tar en rask promenad blir man svettig! Se till att röra på fläsket!
Citera
2020-05-28, 13:16
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Helt obegripligt hur vissa tjockisar orkar försöka hålla fasaden uppe. Om jag lägger på mig lite så är det inga problem att erkänna att det beror på att jag ätit för mycket/rört på mig för lite, men för Anna så gäller det att hon blir tjock av att äta för lite. Hon är otroligt löjlig och oförmågan att erkänna sig mänsklig är en stor anledning till att man avskyr henne.

Det är väl bara att erkänna att hon glufsar i sig för mycket på grund av psykiska problem? Hur svårt ska det vara?

När det kommer till en tv-komedi baserad på hennes liv finns det ett par format att välja mellan. "Våra värsta år" eller "Skenet bedrar". Har castat Susanne Reuter som Märsta-kärringen själv och Lars Lerin som den ständigt överkörde toffeln Roberto.

Nästan en förolämpning att förknippa henne med Hyacinte Boquet (Bucket) haha! En liten hemlis jag har, jag bara älskar det programmet 😂🤭!!

Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Vi kanske ska gå ihop och ordna ett jobb till Fru Toledano-Book och överlämna som en gåva från hennes egen Flashbacktråd på 50-års dagen?
....eller något annat än ett jobb kanske?
Vore det inte en fin gest att tacka för alla år av underhållning med en gåva från oss på födelsedagen?

Men vad skulle det vara?
Någon som har ett förslag?

Tänker spontant att någon kunde fixa ihop en egen liten bok blandat med dom ”bästa” inläggen här på fb vs hennes egna inlägg på IG, dvs dom inlägg där någon ifrågasätter alt ”kritiserar” henne så att hon sekunden efter hon ger personen svar på tal (med en uppsjö av emojis tvingas ”blockeliblocka” dom..🤔

Som en liten klippbok liksom..🤗
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in