2020-06-07, 14:11
Medlem
Alltså jag kan förstå det där med att lägga ut bilder av sin mat i sin instastory, det är ju en funktion för bl a ögonblicksbilder ur ens vardag liksom så där hamnar väl lite allt möjligt. Men sjuttioelva foton av varje högst ordinära måltid har jag svårt att förstå grejen med. Samma paella eller kanna med dryck eller såsskål ut nittio olika vinklar. Är det någon av er här som brukar publicera så?
Citera
2020-06-07, 14:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Wvxy75B
Han är precis lika störd som Anna.
Ju mer man ser av honom och hur han pratar och uttrycker sig så förstår man varför dom passar så bra ihop.
Sex är viktigt för båda och så viktigt att man måste prata om det hela tiden.
Verkar ha någon slags bokstavskombination och det är väl därifrån sonen ärvt sin diagnos.
Verkar vara en mycket snäll man men som sagt inte skarpaste kniven i lådan.
Jämför man de två sista bilderna är det inte samma person. På bilden med knullrufset ser hon ut som Michael Jackson. Bilden ovanför ser hon sjukligt fet ut. Hon måste lagt på sig oerhört bara sista två månaderna?
Citera
2020-06-07, 14:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
När jag hade hantverkare här hemma för renovering av mitt badrum försökte jag störa dom så lite som möjligt. Undrar om så är fallet för Anna...
Dessutom åkte de alltid iväg o åt lunch. Var väl skönt för dom att slippa ifrån jobbet en stund. Och koppla av.
Vad förvånade byggisarna kommer att bli när de inser att lunchen var betalningen för deras jobb. Hon har ju nämnt företagsnamnet i sin media nu och det var väl värt 47.000 kronor va?
Citera
2020-06-07, 14:30
Medlem
Retsinas avatar
Roberto brukar koppla av med en rejäl holk ibland. Undrar om Anna också tar en zutt ibland?
Citera
2020-06-07, 14:35
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jämför man de två sista bilderna är det inte samma person. På bilden med knullrufset ser hon ut som Michael Jackson. Bilden ovanför ser hon sjukligt fet ut. Hon måste lagt på sig oerhört bara sista två månaderna?

Har inte Anna en iPad ?
För den finns en alldeles utmärkt app som heter Beauty Editor..
Du kan banta bort 30 kg, samt få en contoursminkning,
nya ögonbryn,sminkning,plastikoperera dina bröst och få större ögon
på någon minut..Inga ärr, det gör inte ont, kostar ingenting.
Ett aber dock,det håller sig bara under fotosessionen...
Senast redigerad av cece123 2020-06-07 kl. 14:49.
Citera
2020-06-07, 14:39
Medlem
En hälsning till en älskad vän om att denne ska stå på sig och ge kritiker fingret, om hur älskad och fin hon är och hur glad man är för dennes skull då en dröm ska gå i uppfyllelse ... Hur ger man den? Jo tydligen i instastory på ett öppet konto. Inte personligen eller så ...
Citera
2020-06-07, 14:45
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
En hälsning till en älskad vän om att denne ska stå på sig och ge kritiker fingret, om hur älskad och fin hon är och hur glad man är för dennes skull då en dröm ska gå i uppfyllelse ... Hur ger man den? Jo tydligen i instastory på ett öppet konto. Inte personligen eller så ...

Det är säkerligen bara i Annas värld de är vänner. I verkligheten umgås de knappast, så då blir det ju svårt för Anna att framföra nåt personligen...
Citera
2020-06-07, 14:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
När jag hade hantverkare här hemma för renovering av mitt badrum försökte jag störa dom så lite som möjligt. Undrar om så är fallet för Anna...
Dessutom åkte de alltid iväg o åt lunch. Var väl skönt för dom att slippa ifrån jobbet en stund. Och koppla av.

Anna söker desperat efter ett frikort, nu ligger alla hantverkare i farozonen.
Stackars utländska hantverkare som inte känner till Anna.
Jag antar att bilden på Mr Vs ryggtavla på IG, togs efter att han rusade in i
Attefallshuset för att skyndsamt låsa in sig och ringa efter hjälp.
Med Anna skrikandes utanför.
Det blev nog för mycket för Mr V, efter att Annas knubbiga fingrar började söka sig mot
den stackars mannens bröstkorg, medan Anna flåsande försökte med samma
locktoner hon kör mot Roberto...på bebisspråk.
Hoppas företaget använder sig av traumabehandling efter denna incident, annars
kan stackarn få PTSD.
Senast redigerad av cece123 2020-06-07 kl. 14:54.
Citera
2020-06-07, 14:48
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad förvånade byggisarna kommer att bli när de inser att lunchen var betalningen för deras jobb. Hon har ju nämnt företagsnamnet i sin media nu och det var väl värt 47.000 kronor va?

47 500. Anna tar en extra femhundring för den mumsiga lunchen.
Citera
2020-06-07, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Roberto brukar koppla av med en rejäl holk ibland. Undrar om Anna också tar en zutt ibland?
Hur kan du veta detta?
Citera
2020-06-07, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det är säkerligen bara i Annas värld de är vänner. I verkligheten umgås de knappast, så då blir det ju svårt för Anna att framföra nåt personligen...
Nåja det är tämligen uppenbart att de är vänner. Sen kanske inte Anna är lika viktig för M som M är för Anna, det är möjligt, men att även M ser dem som vänner finns ingen anledning att betvivla
Citera
2020-06-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/Wvxy75B
Han är precis lika störd som Anna.
Ju mer man ser av honom och hur han pratar och uttrycker sig så förstår man varför dom passar så bra ihop.
Sex är viktigt för båda och så viktigt att man måste prata om det hela tiden.
Verkar ha någon slags bokstavskombination och det är väl därifrån sonen ärvt sin diagnos.
Verkar vara en mycket snäll man men som sagt inte skarpaste kniven i lådan.

OMG, jag tittade ett tag men efter en halvtimmes babblande med bebisröst så orkade jag inte mer och då finns det lika lång tid kvar att titta på.
Hon hälsar till någon Stefan som tittar på liven att han ska ta med sig sin fru och deras 5 söner för att de ska hjälpa till att jobba på tomten men hennes tre vuxna barn plus en sambo till dem kan inte hjälpa?

Jaa Anna och hennes man passar bra ihop för han verkar inte fatta bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in