2020-05-24, 18:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Anna har ju haft ett jobb i en butik (om man får tro henne själv). Hon jobbade ju i den manuella DELIKATESEN i en ännu oidentifierad matvaruhus om ni kommer ihåg? Minns ni att det var så viktigt att påpeka att det var just en delikatesavdelning och inte en vanlig 'sketen' charkavdelning hon jobbade på. Inga bildbevis på detta jobb har dock presenterats - lika lite som någon här från fb sett henne på denna arbetsplats.... Klart ni minna detta....

Om detta är sant, har hon förmodligen bara arbetat några få timmar totalt.
Sedan upptäckte butikens personal att all skinka och delimat försvann i faslig fart.
För att sedan se Anna gå omkring med hamsterkinder..
Anna fick säkert gå, innan hon knappt ens hann börja.
Citera
2020-05-24, 18:05
Medlem
Jag har för mej att de köpte färdig gräsmatta att bara rulla ut förra året. Det var rätt sent på året. Inte klippt någon gång sen dess. Verkligen hög tid att skaffa en gräsklippare nu.
Citera
2020-05-24, 18:10
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Partykungen har även jättebra plastburkar att ha popcorn i med lock (!) Vilket Anna tyckte var så bra för då slapp man få skräp i sina popcorn om man inte åt upp alla på en gång.
Vet inte vad som förbryllade mest - att hon skulle spara och inte trycka i sig allt eller att partykungen har uppfunnit lock 🙄
Men hon kanske är tvungen att göra reklam för sina gratisgrejer.
Bra ambassadör dom skaffat 😁

Anna är dum i huvudet. Innan Bästa Partykungen visade Anna att det fanns plastburkar med LOCK, så har Anna fått äta dammiga popcorn. För att inte tala om all mat som har riskerat att förfaras på grund av att Anna inte har förstått att hon kunnat lägga matresterna i plastlådor tidigare. Det är därför Anna är så tjock, hon har ju varit tvungen att äta upp all mat och allt godis bara för att hon lidit brist på förvaringskärl. Men NU förstår Anna hur hon ska göra i fortsättningen! Det kan vi tacka Bästa Partykungen för.
Citera
2020-05-24, 18:11
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Hon har tagit bort alla kommentarer på det inlägget nu.

Har sparat det..🤭 Känner personen som skrev det nämligen..🤪😇😂
Citera
2020-05-24, 18:17
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella

Gör en gammal man glad och lägg upp det här.
Citera
2020-05-24, 18:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Gör en gammal man glad och lägg upp det här.

Jag vet inte hur man gör..😂🤭
Citera
2020-05-24, 18:31
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur man gör..😂🤭
Berätta vad hon skrev då
Citera
2020-05-24, 18:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag har för mej att de köpte färdig gräsmatta att bara rulla ut förra året. Det var rätt sent på året. Inte klippt någon gång sen dess. Verkligen hög tid att skaffa en gräsklippare nu.
De trodde nog att det var som en heltäckningsmatta och upptäckte till sin fasa att gräset fortsatte att växa. De är besatta av altanbyggande och skiter helt i trädgården. Anna skulle må bra av grönsaksodling, Weibulls kan bli en ny partner.

När grillsäsongen kommer igång på allvar eller paret i lekstugan röker på kanske altanen tar eld.

Anna har visat upp det mesta av sin kropp och nu är det bara skrevet kvar. Något att se fram emot?
Citera
2020-05-24, 18:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inte för att mens är pinsamt, men jag kan inte erinra mig någon 50 åring som skriver med stolthet att hon ska ha mens på sociala medier.
Ser med spänning fram emot att veta när hennes ägglossning är..kanske Anna ska bjuda på ett livande med rensning av finnar också när hon ändå är igång..hon skriver ju även med stolthet att finnarna är på intåg, ungefär som hon tänker sig att hon är lika fertil som en tonårstjej..
Anna tror säkert på fullt allvar att hon är det också.
Anna har en ålderskris, som hon döljer bakom 13 kilos skönhetstillbehör.
Jag skrev tidigare i tråden att hon kanske är i klimakteriet. Det skulle kunna vara en förklaring till hennes lynniga beteende. Istället för abstinensbesvär efter missbruk av droger. Men då är hon alltså inte i klimakteriet ännu.
Citera
2020-05-24, 19:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag skrev tidigare i tråden att hon kanske är i klimakteriet. Det skulle kunna vara en förklaring till hennes lynniga beteende. Istället för abstinensbesvär efter missbruk av droger. Men då är hon alltså inte i klimakteriet ännu.

Om Anna pga lynnigt humör skulle vara i klimakteriet, måste jag ju säga att det måste vara en av världens längsta klimakterieperiod.
Anna har säkert börjat sitt klimakterium för 20 år sedan, med tanke på hennes gråt och bråk vanor.
Nä, skämt åsido så är det nog andra orsaker som gör Anna så omständlig.

Fast klimakteriet är nog på intåg för tant Anna med och då lär hon säkert bli 100 resor värre.
Stackars, stackars Roberto.. då blir det säkert bli mer gråt framöver pga hormonbrist och avsaknad av mens och finnar. Finnar och mens får Anna jublande att tro att hon är 14 år.
Citera
2020-05-24, 19:24
Medlem
Jag är en rutinerad trollare och har ett knep för att slippa bli blockad. Mitt trollkonto lämnar alltid sändningen innan den är slut. Då finns det tid att blocka Anna, vilket gör mig osynlig när hon efter sändning ska blocka alla som irriterat henne. När det sedan är live igen, ja då är det bara att avblocka och spankulera in i chatten igen 😊
Citera
2020-05-24, 19:29
Medlem
MrsATs avatar
Citat:

Åh, berätta vad hon skrev😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto