2020-05-24, 19:31
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Jag är en rutinerad trollare och har ett knep för att slippa bli blockad. Mitt trollkonto lämnar alltid sändningen innan den är slut. Då finns det tid att blocka Anna, vilket gör mig osynlig när hon efter sändning ska blocka alla som irriterat henne. När det sedan är live igen, ja då är det bara att avblocka och spankulera in i chatten igen 😊

Hatten av🙌
Citera
2020-05-24, 19:39
Medlem
Citat:
Jag är en rutinerad trollare och har ett knep för att slippa bli blockad. Mitt trollkonto lämnar alltid sändningen innan den är slut. Då finns det tid att blocka Anna, vilket gör mig osynlig när hon efter sändning ska blocka alla som irriterat henne. När det sedan är live igen, ja då är det bara att avblocka och spankulera in i chatten igen 😊
Wow... alltså wow
Citera
2020-05-24, 19:46
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/VSbMd3gf
Citera
2020-05-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på insta

https://postimg.cc/VSbMd3gf

Haha "nytvättat vågigt hår efter att ha sovit med flätor". Lägger upp bilden kl 16. Hur länge är ett hår nytvättat? 20 timmar?
Citera
2020-05-24, 20:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av objektivmuggen
Haha "nytvättat vågigt hår efter att ha sovit med flätor". Lägger upp bilden kl 16. Hur länge är ett hår nytvättat? 20 timmar?

Anna sover nog inpå eftermiddagen, hon var nog rätt nyvaknad kl 16..
Citera
2020-05-24, 20:21
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna sover nog inpå eftermiddagen, hon var nog rätt nyvaknad kl 16..

Hon ska ju träna 04.20 imorgon💪😉😁
Citera
2020-05-24, 20:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Inponerande, verkligen. 👍
Citera
2020-05-24, 20:33
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Men då kan du inte kommentera med något irriterande ?
Tycker att hon brukar blocka hejvilt mitt i liven när hon är på ett rasande humör . Då får blockelock-fingrarna som trumpinnar .
Citera
2020-05-24, 20:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Ja, just det. Kl 4.20 börjar Anna sin träning med sittande armhävningar i form av intag utav
🥯🌮🌭🥓🥩🍗🍖🧇🥗🍿🍳🌯🥙🍕🥪🥖🥨🍞🥐🥞🥪🥪
Sedan blir det rensning utav kylskåpet och skafferiet, med ytterligare armhävningar
utav intag av 🥮🍡🍨🍧🍦🧁🥧🍫🍬🍩🍪🎂🍰🍮🍭🥂🍹🍸🍵🍾🍷🧃🧉🍩🍩
Anna kommer att städa rent kylskåpet och skafferiet på nolltid....
Det är naturligtvis bara iste i vinglasen, vinflaskan och drinkglasen...
Sedan kommer Anna ta en dusch, torka sig, byta om till myskläder, tända en brasa och äta en jätteliten frukost..hon äter ju nästan aldrig efter sin gastric operation 2008.. Att hon ser fet ut beror på mobilen, alltid någon annans fel.. Men det får bli ett halvt salladsblad till frukost. Sedan måste Anna sova, efter sitt jobbiga träningspass.
Citera
2020-05-24, 20:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ja, just det. Kl 4.20 börjar Anna sin träning med sittande armhävningar i form av intag utav
🥯🌮🌭🥓🥩🍗🍖🧇🥗🍿🍳🌯🥙🍕🥪🥖🥨🍞🥐🥞🥪🥪
Sedan blir det rensning utav kylskåpet och skafferiet, med ytterligare armhävningar
utav intag av 🥮🍡🍨🍧🍦🧁🥧🍫🍬🍩🍪🎂🍰🍮🍭🥂🍹🍸🍵🍾🍷🧃🧉🍩🍩
Anna kommer att städa rent kylskåpet och skafferiet på nolltid....
Det är naturligtvis bara iste i vinglasen, vinflaskan och drinkglasen...
Sedan kommer Anna ta en dusch, torka sig, byta om till myskläder, tända en brasa och äta en jätteliten frukost..hon äter ju nästan aldrig efter sin gastric operation 2008.. Att hon ser fet ut beror på mobilen, alltid någon annans fel.. Men det får bli ett halvt salladsblad till frukost. Sedan måste Anna sova, efter sitt jobbiga träningspass.
Hahah kan vara det bästa inlägg jag läst tack för ett gott skratt!
Citera
2020-05-24, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Varför så tidigt? Vad jag vet har Anna väll inget jobba som hon ska vidare till sedan? Nog för att det är skönt att träna på morgonen men 04,20 är ju okristligt även för någon som är morgonpigg
Citera
2020-05-24, 21:02
Medlem
Teleslingas avatar
Hon är HELT rubbad. Blockar folk som ställer helt vanliga frågor om alldagliga ämnen. Ja...nu är det väl ingen nyhet men måste bara få kräkas ut mig lite. Helvete vad rubbad hon är. Nä, Anna....internet skiter i att du har mens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in