2020-05-14, 23:36
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Att inte Lilla Fridolf blir förbannad. Slita på jobbet och hustrun leker sig genom dagarna, en vuxen kvinna som inte gjort ett ärligt dagserke i hela sitt liv. Hollywoodfru ala Märsta. Sorgligt att se Anna och hennes beteende. Tyvärr går det inte att sluta läsa och skriva här, hon är som en dålig drog, man bara fortsätter och kollar vad för tokigheter hon ska hitta på.

Kul för den stackars karlsatan som tydligen inte ens får sova på natten när han ska upp och jobba, bara för att härket han är gift med prompt ska upp och städa kl 04.20 på morgonen...
Det ska väl påpekas att hon tydligen började med att promenera 6 km vilket borde givit Jojbejjto ytterligare en liten frist i sängen, men förmodligen ljög Anna om den saken.

Och OM hon promenerade var hon säkerligen hemma snart nog eftersom det ju är allmänt känt att Anna går 1,2 mil på en timme, varpå hon bör ha klarat av sina sex km på endast 30 min...

Nä, det är det bara för Jojbejjto att glömma sömnen, svepa en tunna kaffe och börja ladda för två mils cykling till pendeltåget...
Och även om Märsta-fettot såklart inte promenerade är det väl ändå inte så jävla roligt att behöva bli väckt i svinottan bara för att fettot ska städa, tvätta, bädda rent... Och till den inbyggda discolampan från Bästa Partykungen, till råga på allt!
Vad fan ska hon upp 04.20 överhuvudtaget för? Och för att städa? Hon är manisk.
Citera
2020-05-14, 23:43
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Finns det för övrigt några andra personer utöver Anna som brukar upplysa om att de borstar tänderna på IG?

Nej. Men Anna läser här om hur skitiga och ofräscha hennes tänder ser ut. Då måste hon såklart poängtera att hon minsann VISST sköter sin tandhygien.

Och nog började hennes tjat om duschande och rena handdukar efter att det påpekats här att Roberto luktar svett?
Citera
2020-05-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Kul för den stackars karlsatan som tydligen inte ens får sova på natten när han ska upp och jobba, bara för att härket han är gift med prompt ska upp och städa kl 04.20 på morgonen...
Det ska väl påpekas att hon tydligen började med att promenera 6 km vilket borde givit Jojbejjto ytterligare en liten frist i sängen, men förmodligen ljög Anna om den saken.

Och OM hon promenerade var hon säkerligen hemma snart nog eftersom det ju är allmänt känt att Anna går 1,2 mil på en timme, varpå hon bör ha klarat av sina sex km på endast 30 min...

Nä, det är det bara för Jojbejjto att glömma sömnen, svepa en tunna kaffe och börja ladda för två mils cykling till pendeltåget...
Och även om Märsta-fettot såklart inte promenerade är det väl ändå inte så jävla roligt att behöva bli väckt i svinottan bara för att fettot ska städa, tvätta, bädda rent... Och till den inbyggda discolampan från Bästa Partykungen, till råga på allt!
Jag har haft två bekanta som också var uppe och städade i vargtimmen. Den ena var manodepressiv och var vid de tillfällena inne i mani. Den andra gick på droger.
Citera
2020-05-15, 05:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Anna ska som vanligt överdriva, det är 5 km. fågelvägen till Märsta station men ok kanske 7 km. då vilket ger 1,4 mil om dagen och inte 4 men kanske tillräckligt för att Roberto ska lukta svett på pendeln enligt rykte i tråden.
Citera
2020-05-15, 06:59
Medlem
Knullkungens avatar
https://bloggbevakning.se/2020/05/15...an-coachen-14/

"Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka Annas inlägg på Instagram.
Har hon glömt den ena halvan av de där bildserierna som är så populära just nu – ”Instagram vs reality”?
Att göra sig så lång som det bara fysiskt går är ju fritt framför vem som helst att göra, så klart men om man samtidigt vill visa upp sin form, så som Anna vill här så är ju det här det absolut sämsta sättet att göra det på eftersom det är otroligt missvisande. Våga vara nöjd på riktigt istället, men om man nu vill visa upp sin ”form” på det här viset, gör gärna det men då är mitt tips att klippa bort de uppsträckta armarna."
Citera
2020-05-15, 07:18
Medlem
MissDecibellas avatar
Tonfisk & bajs..🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Betalar man i tonfisk och bajs så får man därefter. Tiggar Anna betalade troligtvis inte ngt.

Innan jag får skäll för min fråga, så ”Jo, jag HAR läst genom hela tråden, men jag kan inte för mitt liv minnas det här med 🐟 & 💩..🤭🤔

Någon som lite snabbt kan göra en sammanfattande mening till mig ang det..🤔
Senast redigerad av MissDecibella 2020-05-15 kl. 07:27.
Citera
2020-05-15, 07:25
Medlem
MissDecibellas avatar
”Armar upp, sträck”!

Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://bloggbevakning.se/2020/05/15...an-coachen-14/

"Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka Annas inlägg på Instagram.
Har hon glömt den ena halvan av de där bildserierna som är så populära just nu – ”Instagram vs reality”?
Att göra sig så lång som det bara fysiskt går är ju fritt framför vem som helst att göra, så klart men om man samtidigt vill visa upp sin form, så som Anna vill här så är ju det här det absolut sämsta sättet att göra det på eftersom det är otroligt missvisande. Våga vara nöjd på riktigt istället, men om man nu vill visa upp sin ”form” på det här viset, gör gärna det men då är mitt tips att klippa bort de uppsträckta armarna."

Du har helt rätt! Hade inte heller haft minsta problem över att visa magen för svenska folket om jag fått hålla armarna uppsträckta på det viset och dessutom ståendes🤨🤫 Sittandes, ja det är en helt annan historia nu när jag dessutom precis som Tunnan bara går hemma om dagarna.. Finns mer volanger på denna magen än på gardinerna i köket (med risk för överdrift) 😂🤭👋🏼

Btw, high five 🖐🏼 till din sidekick som så naturligt låter sig poseras på varierande och kanske inte alltid det mest smickrande utav vis 🤣🤭🍐 #kroppsformpäron
Senast redigerad av MissDecibella 2020-05-15 kl. 07:31. Anledning: rubrik
Citera
2020-05-15, 07:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Innan jag får skäll för min fråga, så ”Jo, jag HAR läst genom hela tråden, men jag kan inte för mitt liv minnas det här med 🐟 & 💩..🤭🤔

Någon som lite snabbt kan göra en sammanfattande mening till mig ang det..🤔

Anna livade och blev återigen irriterad över en fråga hur mycket hennes tänder kostade och svarade
Citat:
"Ja, dom kostar bajs. Men jag betalade med lite tonfisk, vettu".
Kolla in sympatiska Annas livande här:
https://www.google.com/amp/s/nyheter...tt-tappa-hakan

Det går annars utmärkt att googla snabbt fram storyn genom att bara skriva
"Anna Book tonfisk och bajs" om du vill veta mera på egen hand. 😁

OBS btw på denna liven erkänner ju Anna att hon blockar folk, som hon sagt många gånger förr.. ändå menar hon att det är en myt att hon blockerar ALLA.. Nåja hon tar det väl bokstavligen, Anna blockerar inte ALLA, bara sisådär 50 000 personer, typ.
Senast redigerad av cece123 2020-05-15 kl. 07:45.
Citera
2020-05-15, 08:13
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna livade och blev återigen irriterad över en fråga hur mycket hennes tänder kostade och svarade

Kolla in sympatiska Annas livande här:
https://www.google.com/amp/s/nyheter...tt-tappa-hakan

Det går annars utmärkt att googla snabbt fram storyn genom att bara skriva
"Anna Book tonfisk och bajs" om du vill veta mera på egen hand. 😁

OBS btw på denna liven erkänner ju Anna att hon blockar folk, som hon sagt många gånger förr.. ändå menar hon att det är en myt att hon blockerar ALLA.. Nåja hon tar det väl bokstavligen, Anna blockerar inte ALLA, bara sisådär 50 000 personer, typ.

Jag såg en live där Märsta-fettot blockerade friskt. Eller det var snarare sjukt...
Hon satt med surt putande underläpp och pekfingret i position och med bebisröst pratade hon i stil med "Oooock såååå blockar vi DIG... Så! Blockeliblock! Bort med dig!"

Vet inte om klippet finns sparat nånstans.

(Och nej, Anna. Du har fortfarande inte lyckats blocka mitt Instagram-konto. Jag kan inte tolka det som något annat än att du har uppskattat mina fjäskande och gravt berömmande kommentarer!)
Citera
2020-05-15, 09:05
Medlem
Kanske gamla nyheter men det här dök upp i flödet på Facebook

https://www.extraextra.se/anna-books...maken-roberto/
Citera
2020-05-15, 09:08
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias1969
Kanske gamla nyheter men det här dök upp i flödet på Facebook

https://www.extraextra.se/anna-books...maken-roberto/

Exakt det där diskuterades ju bara nån sida bak här i tråden?
Citera
2020-05-15, 09:25
Medlem
Citat:
Jag såg en live där Märsta-fettot blockerade friskt. Eller det var snarare sjukt...
Hon satt med surt putande underläpp och pekfingret i position och med bebisröst pratade hon i stil med "Oooock såååå blockar vi DIG... Så! Blockeliblock! Bort med dig!"

Vet inte om klippet finns sparat nånstans.

(Och nej, Anna. Du har fortfarande inte lyckats blocka mitt Instagram-konto. Jag kan inte tolka det som något annat än att du har uppskattat mina fjäskande och gravt berömmande kommentarer!)

Hon har blockerat mig trots att jag aldrig skrivit en kommentar. Jag tror hon blockerar följare baserat på vilka de följer, råkar man följa någon damen inte gillar så ryker man!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in