2020-05-24, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Om du blir blockad får du inte veta något. Det märks bara genom att kontot inte dyker upp när du söker det.

Ok, då förstår jag. Tack för svar från dig och alla andra som svarat på min fråga.
Citera
2020-05-24, 17:22
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Nytt inlägg nu där vi får veta att hon snart ska ha sin mens samt att dom köpt sin första gräsklippare .
Vågar man tro att hon kommer att klippa gräset eller överlämnas detta till maken så fort han parkerat cykeln efter jobbet 😉

Idiot-familjen bodde ju i "herrgården" förra sommaren också. Klippte de alltså inte gräsmattan en enda gång på hela sommaren då? Eller "lånade" de kanske en gräsklippare av grannarna? Undrar om de fick tillbaka den i så fall...
Citera
2020-05-24, 17:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon känner inte till ordet skam.
Inte för att mens är pinsamt, men jag kan inte erinra mig någon 50 åring som skriver med stolthet att hon ska ha mens på sociala medier.
Ser med spänning fram emot att veta när hennes ägglossning är..kanske Anna ska bjuda på ett livande med rensning av finnar också när hon ändå är igång..hon skriver ju även med stolthet att finnarna är på intåg, ungefär som hon tänker sig att hon är lika fertil som en tonårstjej..
Anna tror säkert på fullt allvar att hon är det också.
Anna har en ålderskris, som hon döljer bakom 13 kilos skönhetstillbehör.
Citera
2020-05-24, 17:27
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senil-with-style
Hon kanske kan göra Hollstens 30 utmaningen medans hon klipper gräset. Antar dock att det är Roberto som kommer få en till punkt på dagordningen, inte så mycket hår kvar på skallen snart.

Självfallet är det Jojbejjto som får klippa. Vi ska väl hoppas att han lyckas med en så pass enkel sak åtminstone. Det gick ju inte så bra när han skulle försöka sig på lite mer avancerat trädgårdsarbete, som tex när han röjde sly med tigersåg och eldade buskar trots eldningsförbud...
Citera
2020-05-24, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Skulle nog säga att det ligger närmare sanningen att 60-70 procent av Annas liv har hon vilat.
30-40 procent har hon lekt artist
i diverse lekprogram, kariokekvällar etc

Okej.. Så var det med den där kokboken...
Artikeln skrevs för 4 år sedan, finns det verkligen någon bokförläggare som vill betala för att trycka upp en bok med bilder i 99 vinklingar på Annas morgonmacka med mosad avadcado, eller tre högar med kött och
sås på flaskor från Coop..?
Tror nog Anna får betala för kokboken själv, precis som när det kom till hennes ommixade skåpmat i låtformat.

Anna har ju haft ett jobb i en butik (om man får tro henne själv). Hon jobbade ju i den manuella DELIKATESEN i en ännu oidentifierad matvaruhus om ni kommer ihåg? Minns ni att det var så viktigt att påpeka att det var just en delikatesavdelning och inte en vanlig 'sketen' charkavdelning hon jobbade på. Inga bildbevis på detta jobb har dock presenterats - lika lite som någon här från fb sett henne på denna arbetsplats.... Klart ni minna detta....
Citera
2020-05-24, 17:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Idiot-familjen bodde ju i "herrgården" förra sommaren också. Klippte de alltså inte gräsmattan en enda gång på hela sommaren då? Eller "lånade" de kanske en gräsklippare av grannarna? Undrar om de fick tillbaka den i så fall...

De klippte nog inget utan satt på altanen hela sommaren. Hur de ska hinna klippa gräset förstår jag inte. Hon lajvar ju stup i kvarten och jag tror inte att hon accepterar en massa motorbrum från gräsklipparen när hon lajvar i "skrikofånen"
Karln får nog klippa gräset mitt i natten när hon sover.
Citera
2020-05-24, 17:29
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Inte för att mens är pinsamt, men jag kan inte erinra mig någon 50 åring som skriver med stolthet att hon ska ha mens på sociala medier.
Ser med spänning fram emot att veta när hennes ägglossning är..kanske Anna ska bjuda på ett livande med rensning av finnar också när hon ändå är igång..hon skriver ju även med stolthet att finnarna är på intåg, ungefär som hon tänker sig att hon är lika fertil som en tonårstjej..
Anna tror säkert på fullt allvar att hon är det också.

Anna har en ålderskris, som hon döljer bakom 13 kilos skönhetstillbehör.

Här har vi förklaringen till att Märsta-fettot bytt ut sin profilbild på Instagram till en då hon var just tonåring!
Citera
2020-05-24, 17:32
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De klippte nog inget utan satt på altanen hela sommaren. Hur de ska hinna klippa gräset förstår jag inte. Hon lajvar ju stup i kvarten och jag tror inte att hon accepterar en massa motorbrum från gräsklipparen när hon lajvar i "skrikofånen"
Karln får nog klippa gräset mitt i natten när hon sover.

Fast ibland sover ju faktiskt inte Anna. Ibland går Anna upp kl 04.20 för att städa i det blinkande ljuset från discolampan från Bästa Partykungen! Hon är duktig, Anna!
Citera
2020-05-24, 17:44
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Fast ibland sover ju faktiskt inte Anna. Ibland går Anna upp kl 04.20 för att städa i det blinkande ljuset från discolampan från Bästa Partykungen! Hon är duktig, Anna!

Partykungen har även jättebra plastburkar att ha popcorn i med lock (!) Vilket Anna tyckte var så bra för då slapp man få skräp i sina popcorn om man inte åt upp alla på en gång.
Vet inte vad som förbryllade mest - att hon skulle spara och inte trycka i sig allt eller att partykungen har uppfunnit lock 🙄
Men hon kanske är tvungen att göra reklam för sina gratisgrejer.
Bra ambassadör dom skaffat 😁
Citera
2020-05-24, 17:49
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Finns väl ingen idag som är vid sina sinnens fulla bruk som inte köper en robot som klipper gräset? Min är inne på femte säsongen, kostade 8000:-.

Iofs är väl inte Tooken helt hundra..
Citera
2020-05-24, 17:55
Medlem
Senil-with-styles avatar
Varför käkar Anna salladsblad runt maten i stället för bröd? Bröd är ju knappast onyttigt. Borde inte bladet gå sönder lätt så hon har hela maträtten i knät. Maträtten i knät A la Anna Book.
Citera
2020-05-24, 18:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Anna har ju haft ett jobb i en butik (om man får tro henne själv). Hon jobbade ju i den manuella DELIKATESEN i en ännu oidentifierad matvaruhus om ni kommer ihåg? Minns ni att det var så viktigt att påpeka att det var just en delikatesavdelning och inte en vanlig 'sketen' charkavdelning hon jobbade på. Inga bildbevis på detta jobb har dock presenterats - lika lite som någon här från fb sett henne på denna arbetsplats.... Klart ni minna detta....

Om detta är sant, har hon förmodligen bara arbetat några få timmar totalt.
Sedan upptäckte butikens personal att all skinka och delimat försvann i faslig fart.
För att sedan se Anna gå omkring med hamsterkinder..
Anna fick säkert gå, innan hon knappt ens hann börja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in