2019-09-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Åh fy för den lede!
Ett sånt där bryn vill man då inte stöta på en sen kväll i nåt skumt kvarter inte...hua!
Speciellt inte bilden i mitten, skrattar så tårarna rinner, hahahaha! Rolig är du..
Citera
2019-09-17, 18:49
Medlem
StigAllans avatar
Dessa ögonbryn är verkligen att klassa som krigsmålning!
Ett eller ett par liknade artistiska verk på var kind så är det bara att lajva indian.
Citera
2019-09-17, 22:01
Medlem
Nytt inlägg på bloggen. Den första milen inlägg är samma som hon skrev på Instagram om att hon vill ha gardiner gratis. Den andra milen handlar om att de rullat ut gräs på tomten. Sen stoppar hon sig själv på utrikiska och gör klart att hon vet att R står på papperna men hon är
lika i hans ögon faktiskt.
Citera
2019-09-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Nytt inlägg på bloggen. Den första milen inlägg är samma som hon skrev på Instagram om att hon vill ha gardiner gratis. Den andra milen handlar om att de rullat ut gräs på tomten. Sen stoppar hon sig själv på utrikiska och gör klart att hon vet att R står på papperna men hon är
lika i hans ögon faktiskt.
okey, förstår inte riktigt vad du vill ha sagt?
Citera
2019-09-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
okey, förstår inte riktigt vad du vill ha sagt?
Det jag vill ha sagt är det som står skrivet där ovan. En sammanfattning av hennes blogginlägg så personer som inte vill gå in på den slipper.
Mellan raderna kan du också läsa en antydan om att inlägget var onödigt långt och att det som vanligt handlade om i princip ingenting.
Förstår du nu?
Citera
2019-09-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Japp, och det går inte att reklamera/returnera produkten, enligt Bloggbevaknings rapport om hur IL hade lurat sina följare...Jo, det är till att vara noga med sina samarbeten! Anna gör sig till åtlöje för femtioelfte gången. Hennes dåliga engelska uttal på de nygamla låtarna är väl den femtiotolfte...Frågar återigen: vilka är hennes målgrupp? Kanske han Hans, som brukar skicka kramar på hennes Instagram.

"Hans" är det inte "Halmpyntets" alias på hennes insta?
Citera
2019-09-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Vad är det Anna går bananas på i senaste blogginlägget? Nån flera månader gammal artikel (dock av det insmickrande slaget) där journalisten verkar ha missuppfattat några småsaker? Varför gör hon sak av detta? Helt obalanserat, hon ska nog vara glad över att någon överhuvudtaget vill skriva om henne. Och vad kan det bli för inkomst av att lägga ut den där skitlåten på Spotify? Nä, tebaks te charkdisken, Anna!

Delikatess disken om jag får be - Tunnan är är väldigt noga med det. 😆
Citera
2019-09-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Alltså, detta är artikeln Anna alltså flippar ut om: https://www.hant.se/anna-books-oro-e...krisar-ibland/

Visst, rubriken är väl s. k. "clickbait", det är trots allt en artikel i Hänt Extra. Knappast något som bara drabbar Anna dock och artikeln i sig är väl ändå rätt inställsam?

De skulle citerat henne och satt rubriken "jag är en positiv jävel" i stället. Det hade varit roligare.
Citera
2019-09-17, 23:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hehehe jag har skrattat så jag har ont i magen åt era kommentarer. Kanske Anna hade passat som clown på cirkus istället?
Citera
2019-09-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehehe jag har skrattat så jag har ont i magen åt era kommentarer. Kanske Anna hade passat som clown på cirkus istället?

Vetenskapen kräver att Anna får sin egna reality show.
Citera
2019-09-18, 00:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Vetenskapen kräver att Anna får sin egna reality show.

Ja en Truman show där världens psykologer och antropologer mfl vetenskapsmän får studera fenomenet på nära håll.
Citera
2019-09-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja en Truman show där världens psykologer och antropologer mfl vetenskapsmän får studera fenomenet på nära håll.

Jag hade inte missat ett enda avsnitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in