2020-06-03, 14:40
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är hon live igen, Antonio är hemma
Han bor väl hemma, tror knappast han kommer få något jobb. Ingen skulle väl vilja ha den snuskpellen på sin arbetsplats.
Citera
2020-06-03, 15:28
Medlem
kattnatts avatar
Hon har nu lajvat i ca 3 timmar. Orkade se ca en av dessa. Filmade då hon pratade en hel del med oss på flashback men vet inte var jag kan lägga upp längre filmer. Nån som vet?
Citera
2020-06-03, 15:30
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Anna är live och pratar om att eventuellt ta ut bröstimplantaten för att de gör henne stor- För som Anna själv säger: "egentligen är jag ganska nätt".

Har inte hon alltid haft helt naturliga bomber?
Citera
2020-06-03, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Hon har nu lajvat i ca 3 timmar. Orkade se ca en av dessa. Filmade då hon pratade en hel del med oss på flashback men vet inte var jag kan lägga upp längre filmer. Nån som vet?
Varför lajvar hon så länge? Vad säger hon? Hur gamla är de som tittar? Det är väl mest medelålders tanter eller tonårstjejer?
Citera
2020-06-03, 16:27
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattnatt
Hon är absolut i obalans och det riktigt rejält.
Hennes malande om ”Flashback-troll” som hon tydligen tror att hon kan identifiera är SÅ vansinnigt kul.
Men eftersom det inte är någon tveksamhet om att hon är besatt av ”sin” flashhback-sida så tänker jag ta mig friheten att rikta mig direkt till henne.

Hej fru Toledano.
Din son är dömd både i Tingsrätt och Hovrätt för våldtäkt. Att det dessutom fanns anmälningar om sexuellt ofredande vid ANDRA tillfällen talade väl inte precis till hans fördel?
Hans dom för stöld är väl också kristallklar.... eller?

Lazy F’s åldringsrån kunde du inte förklara bort genom att skuldbelägga vittnena, så där dök plötsligt förklaringen ”Felicia har varit psykiskt sjuk i halva sitt liv” upp”. Så himla lägligt!

Ju fler gånger du försöker övertyga alla om att Jobejto är en Man (med stort M ) desto mindre trovärdigt blir det.

Att du gång på gång på gång på gång bedyrar hur lycklig du är gör också att trovärdigheten minskar.

Du är dessutom nästan manisk i ditt upprepande om hur sällan du dricker, eller besöker systemet... jag undrar hur ofta du besöker Apoteket (fysiskt eller via nätet).

Har du ALDRIG satt dig ner och funderat på varför du har blivit Sveriges driftkucku?
”Offerkoftan Book, som alltid grinar och som tjatar om vikt, operationer och anspelar på sex så ofta hon kan. Sveriges mest lättkränkta person”

Jag har läst din bok och den gjorde mig mörkrädd. Du har ABSOLUT ingen självinsikt överhuvudtaget.
Hur är det möjligt??
Citera
2020-06-03, 16:42
Medlem
bilder från liven med kommentarer

https://postimg.cc/gallery/jSYFWwQ
Citera
2020-06-03, 17:07
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:

Helvete vad fet hon är, inga filter kan dölja den hyddan...
Citera
2020-06-03, 17:12
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Varför lajvar hon så länge? Vad säger hon? Hur gamla är de som tittar? Det är väl mest medelålders tanter eller tonårstjejer?

Det är nog bara vi härinne på Flashback tror jag. Skickar små hjärtan och så där...
Citera
2020-06-03, 17:35
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/5NmjRHk

Lyckades få dessa sensuella bilder på Anna 👀
Håll till godo alla män 😉
Citera
2020-06-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är nog bara vi härinne på Flashback tror jag. Skickar små hjärtan och så där...

Tror att jag snart blir avslöjad/blockerad 😬
För som av en händelse så råkar jag alltid dyka upp som ansluten, på direkten som någon upplyser att hon är live 😄
Vågar aldrig kommentera, vet inte ens om det går om man inte följer Anna
Min son tipsade mig om AB:s IG
Han sa :
-"Hennes lives är oslagbart underhållande, men orkar inte följa hennes IG..mest trams"

Och ÄNDÅ kan hon inte FÖRSTÅ att vi är där för att se henne göra bort sig igen och igen

På morsdagen så undrar jag om Halmpyntet räckte finger för att han är en dålig förlorare, eller om gesten egentligen var adresserad till hans hustru...
Han måste vara o ä n d l i g t trött på att få hela livet uppvisat för hela svenska folket att se

Anna. Ta en paus. Lägg ner. Dina anhöriga lider. Dina barn blir mobbade. Förmodligen även din stackars man.
Låt inte dina bekräftelsebehov stå på dina anhörigas nota..

Pernilla och Sofias pod har rätt många följare, hur många av dom tror du sökte upp din IG efter dom hörde avsnittet #nofilter, som tidigare bara läst artiklar om dig i skvallerpress ?
Härligt för dig att så många börjat följa dig på IG !
Men ställ dig själv frågan VARFÖR

Jag känner skam och vämjälse över hur du beter dig, utan en tanke på hur övriga familjen blir lidanade..
Q&A:en med frågor om sex var faktiskt bland det värsta jag nånsin läst, inte för min egen skull, men för dina barns skull 😐🤢🤮
Citera
2020-06-03, 17:55
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:

Bild 3 ser man att snygg filtret är på.
Citera
2020-06-03, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För att den används för att sprida viktig info. Om man använder den till sina blackoutinlägg (de där med svarta bilder) dämpas/tystas hashtaggen och användandet vid andra inlägg gör att viktig info ”drunknar” bland random poster av kreti och pleti
Ok då är jag med.. Tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in