Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
Det är nog bara vi härinne på Flashback tror jag. Skickar små hjärtan och så där...
Tror att jag snart blir avslöjad/blockerad 😬
För som av en händelse så råkar jag alltid dyka upp som ansluten, på direkten som någon upplyser att hon är live 😄
Vågar aldrig kommentera, vet inte ens om det går om man inte följer Anna
Min son tipsade mig om AB:s IG
Han sa :
-"Hennes lives är oslagbart underhållande, men orkar inte följa hennes IG..mest trams"
Och ÄNDÅ kan hon inte FÖRSTÅ att vi är där för att se henne göra bort sig igen och igen
På morsdagen så undrar jag om Halmpyntet räckte finger för att han är en dålig förlorare, eller om gesten egentligen var adresserad till hans hustru...
Han måste vara o ä n d l i g t trött på att få hela livet uppvisat för hela svenska folket att se
Anna. Ta en paus. Lägg ner. Dina anhöriga lider. Dina barn blir mobbade. Förmodligen även din stackars man.
Låt inte dina bekräftelsebehov stå på dina anhörigas nota..
Pernilla och Sofias pod har rätt många följare, hur många av dom tror du sökte upp din IG efter dom hörde avsnittet #nofilter, som tidigare bara läst artiklar om dig i skvallerpress ?
Härligt för dig att så många börjat följa dig på IG !
Men ställ dig själv frågan VARFÖR
Jag känner skam och vämjälse över hur du beter dig, utan en tanke på hur övriga familjen blir lidanade..
Q&A:en med frågor om sex var faktiskt bland det värsta jag nånsin läst, inte för min egen skull, men för dina barns skull 😐🤢🤮