2020-05-09, 09:39
Medlem
Anna raderar kommentarer men låter sina svar vara kvar, otroligt hur hon går igång på detta!
https://postimg.cc/gallery/tpw9mZH
Citera
2020-05-09, 10:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Vet inte om det bara är jag men som Anna gör när ens barn råkar fylla 18 år är ju i motsvarighet till Nobelfesten och inte alls i relation till när hennes barn begår grova brott. Det här överdrivna pådraget är för mycket. Jag kan inte minnas att jag gjorde någonting särskilt när min barn fyllde 18 men kan minnas att jag gjorde andra saker runt den tiden som var bra för dom. Nu är mina barn vuxna och ingen av dom har klagat på att de inte fått storslagna fester på sin födelsedagar efter typ när dom fyllt 13 år.
Citera
2020-05-09, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna raderar kommentarer men låter sina svar vara kvar, otroligt hur hon går igång på detta!
https://postimg.cc/gallery/tpw9mZH

Visar på hur lite som händer i hennes liv samt hur känsligt matintaget är för henne. Tycker kommentaren om storleken på portionen var fjantig men med tanke på hur mycket energi hon lägger ner på den visar på att det trampades på en öm tå.

Trots en gastric by pass och deltagande i biggest looser så är hon återigen fet. Tror att terapi för att hantera sitt matmissbruk och orsakerna till det hade varit bättre för henne.

Att hon inte är bekväm med sig själv visar hon gång på gång trots att hon hävdar motsatsen. Förstår inte varför hon så gärna vill påvisa att hon skulle vara smal när hon inte är det. Att se henne använda smalfilter på bilder påminner om en alkoholist som vill ge sken utav att vara nykter när denne druckit.
Citera
2020-05-09, 10:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Jag reagerade på att hon i sitt första svar fick det att låta som om hon tagit kort på Robertos portion ”Även för en man på 52 år som cyklar 2 mil om dagen och alltid är i rörelse”.

Varför skulle hon fotografera Robertos portion å inte sin egen?

Sen säger hon att det är 150g spagetti med 7 kycklingbullar å att det inte är mycket för någon som henne...
Nu förstår man varför mannen luktar svett på Märstapendeln.
Citera
2020-05-09, 11:02
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Nu förstår man varför mannen luktar svett på Märstapendeln.
Helt enkelt Sveriges största toffel.
Vem ska ha tillgång till bilen? "Han" som köpt den, drar in pengarna, har ont om tid och inte behöver motion? Eller den som behöver motion, har all tid i världen, inte har något viktigt att göra? Den familjen är tyvärr helt störd men Roberto får skylla sig själv.
Citera
2020-05-09, 11:05
Medlem
cece123s avatar
Känns som att Anna tar i med tårna angående hennes samarbete med Partykungen.
Utförliga och långa utläggningar om deras förträfflighet, själv tycker jag det företaget känns lite b och nu blev de c i mina ögon,
efter samarbetet med Anna.

Anna verkar inte ha stora förväntningar på Felicia, hon nämner att Anna Jr blåste upp ALLA ballongerna till festen a l l d e l e s
s j ä l v. Någonting måste väl den överåriga jäntan klara av själv, när hon inte klarar av att bo själv, än mindre gå på rättegång.
Wow liksom...
Citera
2020-05-09, 11:08
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Jag trodde att et var ett uppläggningsfat... Inte en portion...

Jag med, sen när jag läste att det var en portion så tänkte jag att det kanske var min ätstörda hjärna som överdrev storleken. Skönt att jag inte är ensam om att tycka att det faktiskt ser mycket ut.
Citera
2020-05-09, 11:39
Medlem
Folkhälsomyndighetens rekommendationer gäller tydligen inte familjen Stolledano-Took. Här har de varit väldigt tydliga med det individuella ansvaret för att minska smittspridningen varför man i dagsläget inte ska ha fester och samlas i större folksamlingar. Viktigt är också att hålla avstånd när man träffar andra människor.

På Annas Instagram berättar hon att de var 15 personer som firade Vanessa och på bilderna syns tydligt att man inte håller det rekommenderade avståndet på 2 meter.

Vi gör alla idag uppoffringar för att ta vårt ansvar för att minska smittspridningen. Att inte samlas till fest för att fira nära och kära är en uppoffring vi alla gör för samhällets bästa. Men det goda omdömet har tydligen inte Anna. I hennes tramsiga värld är det viktigare att fira en familjemedlem än att ta ansvar.
Citera
2020-05-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Känns som att Anna tar i med tårna angående hennes samarbete med Partykungen.
Utförliga och långa utläggningar om deras förträfflighet, själv tycker jag det företaget känns lite b och nu blev de c i mina ögon,
efter samarbetet med Anna.

Anna verkar inte ha stora förväntningar på Felicia, hon nämner att Anna Jr blåste upp ALLA ballongerna till festen a l l d e l e s
s j ä l v. Någonting måste väl den överåriga jäntan klara av själv, när hon inte klarar av att bo själv, än mindre gå på rättegång.
Wow liksom...

Ja, Anna går all in i det samarbetet. Tyvärr är hon ju ingen större krönikör så hennes hyllande blir ju bara tramsigt. Krimskramset därifrån kan ju inte kostat många tusenlappar så det företaget får ju valuta för sina pengar i alla fall till skillnad mot mattföretaget...
Citera
2020-05-09, 12:03
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Anna påstår att hon är van att anordna STORA fester med MÅNGA gäster.
Var då nånstans?
Och med vilka?
Hon har inga vänner. Det syns aldrig några stora fester med 30-40 pers hemma hos henne. Hade det förekommit hade det lagts ut till allmän beskådan. Att det ens blev 15 pers den här gången har inte ett skit med corona-tider att göra, det var helt enkelt alla hon lyckades skrapa ihop. Hade det inte varit pandemi hade det inte varit fler ändå, utan då hade hon skyllt på nåt annat till varför det inte gick att ha så stor fest som hon EGENTLIGEN brukar ha...
Att det ens blev 15 beror på att åtminstone tre stycken är vänner till Vanessa. Räknar man med Anna och hennes familj blir det åtta gäster. Vilka är de andra sju hon släpat fram? Nån släkting, några av grannarna...?
Anna tror hon är populär. Det är hon inte. Sorgliga jävla ko.

Är det Robejjto som står och ser ut att grina på sista bilden? Jag förstår honom.
Eller så har han bara råkat förlora Märsta-fettot ur sikte, och då måste han ju gråta efter mamma...

https://www.instagram.com/p/B_9YLfpFySB/?hl=sv
Citera
2020-05-09, 12:04
Medlem
Senil-with-styles avatar
Titta igenom hennes Instagram story precis, där hon utnyttjar hennes barns födelsedags bilder att vissa upp alla coola saker som hon har fått av "Bästa partykungen".
Citera
2020-05-09, 12:05
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/zV5Fbs2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in