2019-08-04, 13:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Annas blogg:

Vore väl konstigt om de skulle ha fått en redan använd handduk som de fått dela på. Såå omtänksamt av Anna att tänka på att den var ren...

Har inte jämfört foton men nog måste väl vattennivån i poolen stiga när hon hoppar i? Skulle vilja se henne göra bomben. Förstår varför grannarna har markiserna nerdragna, rädda för stänk.

Har aldrig förstått mig på Annas sätt att skriva i bloggen, verkar något efterblivet att
beskriva varje detalj som hon gör och att skriva att ”alla tog varsin dusch” ”alla tog
varsin handduk” etc.
Hennes liv verkar ännu torftigare eftersom hon inte kan uttrycka sig speciellt bra skriftligt.
Men å andra sidan bjuder ju Anna på massor av omedveten underhållning genom att bara
vara sig själv, hon har liksom inte fattat det själv ännu...
Citera
2019-08-04, 13:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Har aldrig förstått mig på Annas sätt att skriva i bloggen, verkar något efterblivet att
beskriva varje detalj som hon gör och att skriva att ”alla tog varsin dusch” ”alla tog
varsin handduk” etc.
Hennes liv verkar ännu torftigare eftersom hon inte kan uttrycka sig speciellt bra skriftligt.
Men å andra sidan bjuder ju Anna på massor av omedveten underhållning genom att bara
vara sig själv, hon har liksom inte fattat det själv ännu...
Trots att hon läser kommentarerna här gör hon inga försök att bättra sig. Kanske för att hon då förlorar följare?

Så lägligt att gästerna hade badkläder med sig men ingen egen handduk.

På närbilder ser det väldigt mörkt ut mellan Annas kritvita tänder. Gissar att porslinet snart faller av och då är det slut med selfies.
Citera
2019-08-04, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Tror också på att hon skrivit kommentaren själv för att få sympatikommentarer om hur dumma alla är mot henne nu när hon är så ”ärlig” och visar hur hon ser ut. Sen att alla hennes egna bilder är redigerade - det talar vi inte högt om...

Nu har Anna varit inne och läst här igen. Naturligtvis skriver hon inte kommentarer till sig själv. Hur kunde vi ens tro det? Och som ”bevis” på det så söker hon nu någon som kan spåra en IP-adress

https://postimg.cc/B8xhn81p
Citera
2019-08-04, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Nu har Anna varit inne och läst här igen. Naturligtvis skriver hon inte kommentarer till sig själv. Hur kunde vi ens tro det? Och som ”bevis” på det så söker hon nu någon som kan spåra en IP-adress

Hon bryr sig extremt mycket för att inte bry sig. Jag skulle säga att hon bryr sig väldigt mycket även om hon hade varit en som brytt sig

Men nu öppnar hon ju upp för läsarna att ställa frågor ang. hennes kusinsyster, så ni som inte är blockerade kan väl ösa på med frågor.
Citera
2019-08-04, 15:22
Medlem
Vad har hänt mellan Anna och systern med tanke på att hon kallar kusinen för hennes enda riktiga syster?
Citera
2019-08-04, 15:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hon bryr sig extremt mycket för att inte bry sig. Jag skulle säga att hon bryr sig väldigt mycket även om hon hade varit en som brytt sig
Hon är rädd att bli bortglömd.

Roliga bilder hon visar, både hon och dottern ser ut att vara enbenta. Benlösa, haklösa och ryggradslösa. Blir nästan bara tänderna kvar.
Citera
2019-08-04, 15:39
Medlem
TPLs avatar
Anna, vi vill inte bekosta din vård när du behöver nya knän eller fettsugas.
Siktar du på BL VIP II så du kan tatuera den andra vristen också?
Citera
2019-08-04, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hon har verkligen blivit fet. Kan det vara klimakteriet? Roberto var ju så glad då hon blev smal ett tag. Han får väl hugga i som tidigare och starta upp med 4-timmarspass om han ska ha tillbaka sin prinsessa.

Nu ska det KNULLAS minsann, meddelar Anna, som fått medhåll av Lady Dahmer angående sin tjocka kropp.

https://postimg.cc/gallery/etbu0m88/

Dessa två Instagramprofiler är som en match made in heaven. Glufsa i sig onyttig mat dagarna i ända är de båda bra på.
Citera
2019-08-04, 17:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Nu ska det KNULLAS minsann, meddelar Anna, som fått medhåll av Lady Dahmer angående sin tjocka kropp.

Dessa två Instagramprofiler är som en match made in heaven. Glufsa i sig onyttig mat dagarna i ända är de båda bra på.

Det är så otroligt synd om hennes barn. Tänk om min mamma hade uttryckt sig så? Eller om jag hade skrivit så, så att mina barn hade kunnat ta del av det. Skärp dig Anna och börja bete dig lite mer värdigt, så kanske du inte behöver ha polisen rännandes på husrannsakan och socialtjänsten inkopplad.
Citera
2019-08-04, 17:13
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Oj vad hon spårar nu. Har hennes tabletter tagit slut där nere i Spanien?
Citera
2019-08-04, 17:13
Medlem
Citat:

Ja Anna Took gillar ju att ha samlag på ICA Maxis kundtoalett med doft av citron så det lär hon fortsätta med plus att delge svenska folket det via kvällspressen :-)
Citera
2019-08-04, 17:24
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det är så otroligt synd om hennes barn. Tänk om min mamma hade uttryckt sig så? Eller om jag hade skrivit så, så att mina barn hade kunnat ta del av det. Skärp dig Anna och börja bete dig lite mer värdigt, så kanske du inte behöver ha polisen rännandes på husrannsakan och socialtjänsten inkopplad.
Troligtvis stupfull
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in