2016-02-24, 20:38
Medlem
DjPuttes avatar
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...rga-snickaren/
Vad fasiken är problemet hos denna Book är det inte det ena så är det andra, För fan väx upp då är ingen barnunge ta ansvar för ditt vuxna liv!

Skylla på allt och alla men kan inte se att felet ligger hos hon själv!
Citera
2016-02-24, 20:42
Medlem
ace_secs avatar
"Bråket mellan Anna Book och "Arga snickaren" Anders Öfvergård eskalerar.

– Jag vill att sanningen ska komma upp till ytan, säger hon.

Book menar även att den köksö som byggdes när programmet spelades in i september redan har gått sönder.
– Man kan inte bygga en köksö, och sen rasar den på mitten, invändigt. Och man tittar på det och inte är någon Byggare Bob och tänker: "Okej, hur ska jag få dit den där väggen?". Han ska inte säga till mig att jag ska ta hit en annan hantverkare och åtgärda problemet, säger hon.

Book går så långt som att kalla Anders Öfvergård för "känslokall" och hon berättar att hon är "jävligt förbannad".
– I snart sex månader har jag efterlyst att vissa saker ska åtgärdas. Jag blir ledsen för det här slår jättehårt mot oss. Man kan inte stå och säga till andra: "Gör om och gör rätt". Nu säger jag "Gör om och gör rätt". Och då klarar han inte av det, utan börjar med någon pajkastning om att han inte är min butler. Lägg ner!

Book hävdar att Öfvergård har lovat att åtgärda problemen, men vägrar svara på hennes sms.
– Jag har sökt Anders och han vill inte svara. Jag har sökt han massa gånger och så sent som i förrgår skrev jag ett långt sms, så han kanske tröttnade halvvägs. Men jag tycker att han borde återkoppla som en vuxen människa.
Citera
2016-02-24, 20:55
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Book hävdar att Öfvergård har lovat att åtgärda problemen, men vägrar svara på hennes sms.
– Jag har sökt Anders och han vill inte svara. Jag har sökt han massa gånger och så sent som i förrgår skrev jag ett långt sms, så han kanske tröttnade halvvägs. Men jag tycker att han borde återkoppla som en vuxen människa.
Hon är väl inte direkt rätt person att prata om att återkoppla som en vuxen människa.

Hade jag haft Anna Book efter mig, då hade jag heller inte besvarat hennes samtal och sms. Rena rama trakasserierna. Ren jävla otacksamhet. Jag hoppas att Kanal 5 åker dit, tar tillbaka prylarna och återställer lägenheten i det vidriga skick som den var i från början.

Otacksamma jävla kärring!
Citera
2016-02-24, 20:57
Medlem
Tunnan skulle aldrig ha hoppat upp på köksön!
Det borde Anders upplyst henne om. Max 4 personer eller 400 kilo.
Citera
2016-02-24, 21:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Ja, visst är det märkligt att precis ALLA som har med denna uppblåsta (bokstavligt talat) kärring att göra, förr eller senare blir ovän med henne. Det måste vara fel på alla andra utom Anna Book.

Citat:
Book menar även att den köksö som byggdes när programmet spelades in i september redan har gått sönder.
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...rga-snickaren/

Ja, snälla lilla Anna. Det är inte meningen att du ska SITTA eller LIGGA på köksön. Den är bara byggd att klara 100 kg.
Citera
2016-02-24, 21:09
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
– Man kan inte bygga en köksö, och sen rasar den på mitten, invändigt. Och man tittar på det och inte är någon Byggare Bob och tänker: "Okej, hur ska jag få dit den där väggen?". Han ska inte säga till mig att jag ska ta hit en annan hantverkare och åtgärda problemet, säger hon.

Men lilla Anna, vad gjorde du för att få en vägg inne i ett bänkskåp att släppa? Hoppade du verkligen på köksön?

Hur mycket service kräver du av arga snickarn, ska han komma och borsta ur luddet ur torktumlaren du grinade dig till också? Är det hans sak att komma och gno bort fågelskit från altanen?

Väx upp (sic!) är du snäll.
Citera
2016-02-25, 00:05
Medlem
bortskämda B kändis. Är ju nästan värre än Gunilla Persson.
Citera
2016-02-25, 03:09
Moderator
Oddballs avatar
Undrar om AB någonsin tackat nej till nåt tv-program eller intervju?

Bortsett från hennes psykiska instabilitet så får åtminstone jag intrycket att hon är väldigt girig, bara en sån sak som när hon var med i "Halv åtta hos mig" så köpte hon (eller snarare TV4 eftersom det är de som betalar inköpen) en jävla massa köttfärs till sin rätt och använde endast en liten del av den - klart medvetet gjort så hon kunde kalasa på den vid ett senare tillfälle.

Girigbuk.
Citera
2016-02-25, 07:04
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
"Bråket mellan Anna Book och "Arga snickaren" Anders Öfvergård eskalerar.

– Jag vill att sanningen ska komma upp till ytan, säger hon.

Book går så långt som att kalla Anders Öfvergård för "känslokall" och hon berättar att hon är "jävligt förbannad".
– I snart sex månader har jag efterlyst att vissa saker ska åtgärdas. Jag blir ledsen för det här slår jättehårt mot oss. Man kan inte stå och säga till andra: "Gör om och gör rätt". Nu säger jag "Gör om och gör rätt". Och då klarar han inte av det, utan börjar med någon pajkastning om att han inte är min butler. Lägg ner!

Om nu Anders bygger så dåligt att sakerna går sönder kan en ju tycka att flera deltagare under årens lopp borde ha varit med om samma sak.

Låter märkligt att precis allt som han fixade gått sönder.
Citera
2016-02-25, 09:52
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Om nu Anders bygger så dåligt att sakerna går sönder kan en ju tycka att flera deltagare under årens lopp borde ha varit med om samma sak.

Dessutom gjorde de ju faktiskt ganska lite jämfört med vad de brukar göra, åtminstone tycker jag det var nästan uteslutande småsaker och lite ytskikt samt nya vitvaror. Så varför/hur skulle de misslyckats så kapitalt med en så pass enkel uppgift...
Citera
2016-02-25, 11:06
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Dessutom gjorde de ju faktiskt ganska lite jämfört med vad de brukar göra, åtminstone tycker jag det var nästan uteslutande småsaker och lite ytskikt samt nya vitvaror. Så varför/hur skulle de misslyckats så kapitalt med en så pass enkel uppgift...
Det hade räckt att han hade besökt Book, hängt upp ett skohorn och gått hem igen. Sedan hade hon gråtit ut i media om att det var ett för stort skohorn i metall, och inte ett litet i plast, vilket gjorde att dess tyngd fick hatthyllan att rasa och väggen kollapsa. Kanske t.o.m. hela lägenheten. Buhu och snyft i 52 artiklar.
Citera
2016-02-25, 12:21
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
....en jävla massa köttfärs till sin rätt och använde endast en liten del av den - klart medvetet gjort så hon kunde kalasa på den vid ett senare tillfälle.

Girigbuk.

Haha.. Jag kan se hennes förnöjda blick framför mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in