2016-08-18, 11:20
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Är det första gången hon påstår hon haft egen häst?
Hittade en 9 år gammal chat-transkript eller vad det kallas, på Aftonbladet där hon säger

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Book
Nej, jag har inga djur just nu. Jag har däremot haft egen häst, hund och kaniner. Det är mina favoritdjur.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle11050783.ab
Citera
2016-08-18, 11:59
Medlem
ABCD1s avatar
Nu kommer Boken:
* Radera
* Bli arg cch få utbrott
* Nonchalera
följande kommentar som fällts i samband med att Tunnan visade en bild på Instagram som visar två smörgåsar som hon äter för sig själv samtidigt som hon planerar sin spännande och roliga arbetsframtid som gör henne såååå tillfreds och lyyyyyycklig.

annatoledanobookLiten stund för mig själv ~ Innan dagen drar igång. Trevlig torsdag önskar jag just dig 😉 #planerar #framtiden #egentid #work #fun #spännande #happy #tillfreds

* Oj vad mycket smör☺️

* Det ser ut som färskost, inte smör!
Senast redigerad av ABCD1 2016-08-18 kl. 12:54.
Citera
2016-08-18, 14:47
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Nu kommer Boken:
* Radera
* Bli arg cch få utbrott
* Nonchalera
följande kommentar som fällts i samband med att Tunnan visade en bild på Instagram som visar två smörgåsar som hon äter för sig själv samtidigt som hon planerar sin spännande och roliga arbetsframtid som gör henne såååå tillfreds och lyyyyyycklig.

annatoledanobookLiten stund för mig själv ~ Innan dagen drar igång. Trevlig torsdag önskar jag just dig 😉 #planerar #framtiden #egentid #work #fun #spännande #happy #tillfreds

* Oj vad mycket smör☺️

* Det ser ut som färskost, inte smör!

Hennes kommentar om recepten då?!

Tydligen ska något "intressant bokförlag" bett henne hålla inne med lite recept ifall hon nån gång i framtiden vill göra en egen kokbok. Det är ju rent ljug förstås, Anna skulle ju hugga på ett sånt förslag snabbare än en hemmagjord pasta från Gooh. Men vem vet, hon har ju varit med i Rosa kokboken, kanske jobbar man på en uppföljare, Bruna kokboken?

Och ja, självklart har hon tagit bort kommentaren om smör, däremot har hon lämnat sitt försvarstal...
Senast redigerad av Aigis 2016-08-18 kl. 14:53.
Citera
2016-08-18, 15:14
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars-G-Nilsson
Skvaller är en sak, men att prata illa om någon och kalla någon för b-kändis i nedsättande ton när det gäller att posera med dem, då är det inte skvaller. Eftersom jag är med på bild tillsammans med henne där så betyder det enligt er att hon bara försöker få det att se ut som om hon bryr sig om sina fans? Har någon av er träffat henne och fått ett dåligt intryck av Anna?

Återigen, du är på Flashback. Du verkar inte ha koll på vad det är för typ av forum. Och skvaller är ofta elakt, det är just skvaller!
Citera
2016-08-18, 15:27
Medlem
ABCD1s avatar
Tänk hur Anna Book kan få till ALLT så det är INTRESSANTARE än vad det är:

annatoledanobook@carinaklase Jag svarar mer än dom flesta. Och i perioder har jag mer tid & då svarar jag alltid. Nu är jag i en stressig period & vad det gäller mina recept, så är det samma med det ~ delar allt som oftast med mig av mina recept med. Men jag är inte recept.pådirekten & just nu har ett intresserat bokförlag bett mig att "spara" lite på mina recept OM jag vill skriva en Kokbok någon gång?!? Och det vill jag ju, så då måste jag kanske avvakta lite. Och det hoppas jag verkligen att människor kan förstå och även ha respekt för men det är bara titta i min historik så går det i princip och finna faktiskt recept till nästan allt som jag har lagt upp på min instagram sedan jag startade så jag är inte alls speciellt svårt med att dela med mig av mina recept mina saker mina erfarenheter och definitivt inte när det gäller svara mina följare. Jag försöker vara så tillgänglig jag kan & mäktar med helt enkelt ~ Tack för ordet 🙏🏼🍃🌹

Nu ljuger du igen Anna Book!
Vem skulle vilja göra dina bajsbruna maträtter och få samma stora hydda som dig? Tror ingen vill se ut som dig i kroppen frivilligt.

Hon är otroligt faschinerande den kvinnan. Ljuger om enkla vardagliga saker och skruvar till det mesta så det ska bli till hennes fördel. En tragisk människa som skulle behöva få proffessionell hjälp.

Ändå kan jag inte sluta läsa om henne och hennes tragiska liv... kanske vi kan ta dubbeltid hos psykolog du å jag Anna?!
Citera
2016-08-18, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag glömde en viktig milstolpe i Annas händelserika liv:

* Anna har sprungit Tjejmilen. Hon var så snabb så ingen hann med att ens se henne. Det är därför hon inte finns med i resultatlistan.

* Anna har inte druckit ett glas vin och att VÅGA påstå det är ett väldigt övertramp!
Citera
2016-08-18, 15:32
Medlem
Citat:
Tänk hur Anna Book kan få till ALLT så det är INTRESSANTARE än vad det är:

annatoledanobook@carinaklase Jag svarar mer än dom flesta. Och i perioder har jag mer tid & då svarar jag alltid. Nu är jag i en stressig period & vad det gäller mina recept, så är det samma med det ~ delar allt som oftast med mig av mina recept med. Men jag är inte recept.pådirekten & just nu har ett intresserat bokförlag bett mig att "spara" lite på mina recept OM jag vill skriva en Kokbok någon gång?!? Och det vill jag ju, så då måste jag kanske avvakta lite. Och det hoppas jag verkligen att människor kan förstå och även ha respekt för men det är bara titta i min historik så går det i princip och finna faktiskt recept till nästan allt som jag har lagt upp på min instagram sedan jag startade så jag är inte alls speciellt svårt med att dela med mig av mina recept mina saker mina erfarenheter och definitivt inte när det gäller svara mina följare. Jag försöker vara så tillgänglig jag kan & mäktar med helt enkelt ~ Tack för ordet 🙏🏼🍃🌹

Nu ljuger du igen Anna Book!
Vem skulle vilja göra dina bajsbruna maträtter och få samma stora hydda som dig? Tror ingen vill se ut som dig i kroppen frivilligt.

Hon är otroligt faschinerande den kvinnan. Ljuger om enkla vardagliga saker och skruvar till det mesta så det ska bli till hennes fördel. En tragisk människa som skulle behöva få proffessionell hjälp.

Ändå kan jag inte sluta läsa om henne och hennes tragiska liv... kanske vi kan ta dubbeltid hos psykolog du å jag Anna?!
Var det inte rykten om att Bert karlsson skulle skriva en kokbok? Jag ser a match made in heaven här...
Citera
2016-08-18, 16:34
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Skvaller är en sak, men att prata illa om någon och kalla någon för b-kändis i nedsättande ton när det gäller att posera med dem, då är det inte skvaller. Eftersom jag är med på bild tillsammans med henne där så betyder det enligt er att hon bara försöker få det att se ut som om hon bryr sig om sina fans? Har någon av er träffat henne och fått ett dåligt intryck av Anna?

Tycker det är bra att du är här så du kan bidra med lite positivt skvaller! Berätta nu, har du någonsin smakat Annas världsberömda jordnötssås? Vilken är hennes favoritnyans av brun? Har du varit på besök i hennes segunda casa i espana som hon absolut 100% äger? Faktiskt!

Om du verkligen är polare med tjocka Book så kan du ju be henne ta bort sin reklambild på Instagram innan hon åker dit på den.
Citera
2016-08-18, 16:49
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Hittade en 9 år gammal chat-transkript eller vad det kallas, på Aftonbladet där hon säger

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle11050783.ab

Jaha, något får mig att misstänka att hästen var lika egen som andra hemmet i Spanien.
Citera
2016-08-18, 17:19
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:

Det räcker att läsa hennes insta och se henne på tv, ta exempelvis motsättningen mellan det enligt Anna egna andra så välskötta hemmet och lägenheten i Solna där det vare sig finns pengar eller ork att göra absolut nödvändiga reparationer.
Citera
2016-08-18, 17:42
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
[...]Men jag är inte recept.pådirekten & just nu har ett intresserat bokförlag bett mig att "spara" lite på mina recept OM jag vill skriva en Kokbok någon gång?!? Och det vill jag ju, så då måste jag kanske avvakta lite. [/i][...]
Vafan, är det någon som har bett om recept på mackorna!?
Och vilket bokförlag skulle vara intresserad av "recept från henne!?

Citat:
Annas hemlagade pasta
1. Köp hem lite Gooh tortellini
2. Värm i mikron
3. Ta en bild och lägg ut på Instagram.
Serveras gärna tillsammans med iste i ett vinglas.

Annas goda smörgåsar
1. Ta två skivor Skogaholmslimpa
2. Smeta räkost på den ena
3. Lägg två skivor pressad skinka och lite paprika på den andra
4. Tänd 45 värmeljus från IKEA
5. Ta en bild och lägg ut på Instagram.
Vilket förlag skulle vilja ge ut den "kokboken"?
Citera
2016-08-18, 18:34
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Annas hemlagade pasta
1. Köp hem lite Gooh tortellini
2. Värm i mikron
3. Ta en bild och lägg ut på Instagram.
Serveras gärna tillsammans med iste i ett vinglas.

Annas goda smörgåsar
1. Ta två skivor Skogaholmslimpa
2. Smeta räkost på den ena
3. Lägg två skivor pressad skinka och lite paprika på den andra
4. Tänd 45 värmeljus från IKEA
5. Ta en bild och lägg ut på Instagram.

Citat:
Vilket förlag skulle vilja ge ut den "kokboken"?

Haha.. Jag tycker det låter som en bra idé. Hoppas hon får fria tyglar av det ev förlaget, ingen redigering.

Anna blandar sina recept med skönhetstips och anekdoter från artistlivet. Jag hade köpt den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in