Nu har människan lagt upp och ut sig appen periscope. Pratar som en bebis till folk. Idag la hon upp ett klipp vid 16 tiden, i bilen på väg till skolan för kvartssamtal med yngsta dottern. Uppklädd och spacklad sitter hon och pratar med sina fans dvs småtjejer som vill hälsa till Samir .. Väl framme stövlar mannen o dottern iväg mot skolentren medans mamma book går sakta efter o periscopar. Kan man vara mer ego om en mediekanal är viktigare än att ta vara på dotterns väl o ve i skolan?!? Vill ni se på när spektaklet lägger ut, så ladda ner appen.
Instagram - Nu idag har hon lagt ut en bild på en reparatör som ligger på knä på golvet och skruvar på hennes kylskåp.
.
Ville kommentera att du tar väl kontakt med tidningarna i dag så dom kan skriva om detta mirakel men då hade jag blivit blockerad på direkten...
Anna skickar en hälsning genom instagam till alla sina haters där ute idag.
En bild på Anna själv med texten : Dear haters, I have so much more Fore you to be mad at. Just be patient.
annatoledanobookTack syrran @sussibook för din sköna humor ⭐️👏🏼🙌🏼😘 Fick ett gott skratt ~ För DU OM NÅGON VET - Att jag INTE tycker synd om mig själv / utan jag reder mig själv 😘❤️😘 tillsammans med min snälla man & våra barn 😊😊😊 Jag är inte arg eller sur ~ jag är glad 😂 Och gladare blir jag av att det går sååå bra för mig ~ så nu ska jag in i studion igen & jobba. Så hej på en liten stund ~ ha en fin dag, var snälla mot varandra & sprid kärlek. Det ger god karma & tro mig som njuter av god karma varje dag den senaste tiden & på det så har jag en påse med rent mjöl, så när jag bakar bröd så kommer det inte vara några mjölbaggar i det & bara en sådan sak😂👍🏼❤️👊🏼😘👏🏼 Så jag är inget annat än glad ~ tvivla inte på det & på fredag är jag & har jag dessutom kanonkul i Fångarna på fortet på TV4 igen ( ni kommer förstå skämtet i min mening bättre då😂😂😂 )⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ & det vill ni inte heller missa😉😘😉😘 Puss & hej från lilla mej #betrue #happy #spännande #karma #jagvetvemjagär #lycklig #säker #vet #sanningen #hittarsinväg #tålmodärendygd
En bild på Anna själv med texten : Dear haters, I have so much more Fore you to be mad at. Just be patient.
annatoledanobookTack syrran @sussibook för din sköna humor ⭐️👏🏼🙌🏼😘 Fick ett gott skratt ~ För DU OM NÅGON VET - Att jag INTE tycker synd om mig själv / utan jag reder mig själv 😘❤️😘 tillsammans med min snälla man & våra barn 😊😊😊 Jag är inte arg eller sur ~ jag är glad 😂 Och gladare blir jag av att det går sååå bra för mig ~ så nu ska jag in i studion igen & jobba. Så hej på en liten stund ~ ha en fin dag, var snälla mot varandra & sprid kärlek. Det ger god karma & tro mig som njuter av god karma varje dag den senaste tiden & på det så har jag en påse med rent mjöl, så när jag bakar bröd så kommer det inte vara några mjölbaggar i det & bara en sådan sak😂👍🏼❤️👊🏼😘👏🏼 Så jag är inget annat än glad ~ tvivla inte på det & på fredag är jag & har jag dessutom kanonkul i Fångarna på fortet på TV4 igen ( ni kommer förstå skämtet i min mening bättre då😂😂😂 )⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ & det vill ni inte heller missa😉😘😉😘 Puss & hej från lilla mej #betrue #happy #spännande #karma #jagvetvemjagär #lycklig #säker #vet #sanningen #hittarsinväg #tålmodärendygd
Tack, då vet vi att hon är med i Fångarna på fortet på fredag.
För DU OM NÅGON VET - Att jag INTE tycker synd om mig själv
//
ha en fin dag, var snälla mot varandra & sprid kärlek. Det ger god karma & tro mig som njuter av god karma varje dag den senaste tiden
Hon har grym självkännedom och en fantastisk självbild.
Hon skriver att hon ska in i studion och jobba. Med vaddå? Städning?
Hon skriver att hon ska in i studion och jobba. Med vaddå? Städning?
Haha.
Nej, tyvärr blir det väl ett album nu efter Melodifestivallåten. Får se om det blir ett helt nytt studioalbum eller om hon släpper en samlingsskiva med sin gamla ABC-hit och några nya låtar. Kanske hon lyckas få ihop en EP då.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!