2014-08-24, 02:22
Moderator
Oddballs avatar
Hon var med i publiken på Sommarkrysset på Gröna Lund idag också, blev intervjuad av Gry Forssell och berättade bl.a att hon ska släppa en skiva i höst med sin kör från det där tv-programmet Körslaget.

Förstod inte riktigt poängen med att hon skulle ställa sig upp och börja berätta om vilka hon hade med sig dit och vad hon ska göra i höst etc eftersom hon endast var där som publik. Men är man en fullfjädrad linslus så är man.
Citera
2014-08-24, 11:03
Medlem
Knullkungens avatar
http://stoppapressarna.se/svenskt/fe...stos-adoniadis

"Även Felicia har länge kämpat med att gå ner i vikt, och lyckades nyligen minska 45 kilo på bara fem månader, skriver Aftonbladet Klick.
– Jag vägde som mest hundra kilo men nu väger jag femtiofem, så jag är nöjd, säger hon.

Det är framför allt intresset för träning som fått turturduvorna att hitta kärleken i varandra och Felicia berättar att de ofta tränar tillsammans och peppar varandra:
– Hristos älskar att piska mig på gymmet.2

Kul att någon i familjen Book lyckas gå ned i vikt.
Citera
2014-08-24, 15:59
Medlem
Om man går ner 55 kilo på 5 månader så sätter jag min högra hand på att människan gått upp 75 kg inom ett par år. Så typiskt denna underbara och fantastiska familj att sätta sig över naturlagarna. Räcker väl att se sångfågeln som till och med opererat magen två gånger och är fetare än någonsin. Såg hennes fingrar i bakprogrammet som hon förlorade i och det var prinskorvar. Vaderna, tuttarna, armarna, arslet. Allt består av stelnat fett och förklaringen är Books egna bilder på den oaptitliga födan hon vräker i sig.
Citera
2014-08-24, 18:38
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hon var med i publiken på Sommarkrysset på Gröna Lund idag också, blev intervjuad av Gry Forssell och berättade bl.a att hon ska släppa en skiva i höst med sin kör från det där tv-programmet Körslaget.

Förstod inte riktigt poängen med att hon skulle ställa sig upp och börja berätta om vilka hon hade med sig dit och vad hon ska göra i höst etc eftersom hon endast var där som publik. Men är man en fullfjädrad linslus så är man.

Skedde det under vapenhot?
Citera
2014-08-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avdunstning
Kan någon berätta vad den här människan har för personlighetsstörning?
Snurrade in på dotterns instagram "feliciabook" och i princip den enda som kommenterar brudens bilder är morsan.
Anna Book kommenterar hela tiden hur perfekt dottern är och det är ingen hejd på de här emoji-gubbarna hon slänger ner i breven/kommentarerna.
Är hon bara bränd eller ligger det någon allvarlig diagnos bakom hennes beteende.
Hon är som besatt av att kommentera, hylla osv.
När jag svängde in på AB:s blogg så försöker hon vara väldigt kryptisk och samtidigt väldigt euforisk i sitt sätt att tala om sin tillvaro, på ett osunt sätt.
Ungefär som någon som är stenad som i sitt rus kommit på meningen med livet och ska berätta det för alla, men aldrig kommer till poängen.
Nu är hon ingen junkie, men vad felar den här människan?

Jag garvade högt när hon kommenterat en av dotterns bilder och uttryckte oro över att hon var tvungen att äta hon också. Bilden föreställde ett lass med kycklingspett och någon fettdrypande sås.
Ok, att dottern blivit av med några pannor, men hon är inte smal utan börjar snarare komma närmre en hälsosam vikt och mamma Book är orolig över dotterns vikt nu när hon börjat bli lite lättare.
Hon uttryckte ingen oro när dottern vägde in på HUNDRA F*CKING PANNOR

Jag har inte sett dottern, men jag vet av erfarenhet att en normalviktig kvinna på hundra kg är ungefär 220 cm lång..

.
Citera
2014-08-24, 19:58
Medlem
Hon är SÅÅÅ lycklig att INGET kan förstöra familjelyckan. Ändå måste hon ge sig på andra kollegor i rampljuset . Nu är det en skådespelerska hon ger sig på men skriver såklart inte ut vem. Någon som vet mer?
Citera
2014-08-24, 20:23
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Hon är SÅÅÅ lycklig att INGET kan förstöra familjelyckan. Ändå måste hon ge sig på andra kollegor i rampljuset . Nu är det en skådespelerska hon ger sig på men skriver såklart inte ut vem. Någon som vet mer?

Länka please.
Citera
2014-08-24, 22:31
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Intressant med en ny skiva från Anna Book. Kan mycket väl sälja Guld.
Citera
2014-08-24, 22:33
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Att den skivan kan sälja guld är mycket troligt!
Zigenarguld!
Citera
2014-08-24, 23:01
Moderator
Oddballs avatar
Citat:

Snart på en bensinmack nära Dig!!!
Citera
2014-08-24, 23:04
Medlem
Citat:
Ha ha....Du är så djäkla rolig! Idag skrattade jag högt för mig själv då jag läste din kommentar.
Citera
2014-08-24, 23:16
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Länka please.

Det finns på Annas instagram. Jag försökte tolka, och förstod det som att en bitter skådespelerska skällt ut A då hon skulle ta kort på sig själv & sin man. Men bittra damen missuppfattade visst situationen.
Det, blandat med bilder på följare som hon blockat då de var 'haters'.

Om jag tolkade det hela rätt. Det är liksom bilder på massa text om hemskt elaka personer, blandat med mat, ännu fler bilder på hemska personer, familjen, mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in