2020-04-09, 10:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Det är konstigt att ingen har undersökt faktumet att Tunnan använde Barbiedrogen under Biggest Loser.
Om det är ett faktum är det väl ingen vits att undersöka vidare?
Citera
2020-04-09, 10:55
Medlem
Det är doping och medför diskning och avlägsnandet av tatuering medelst vinkelslip. Allt enligt tävlingsreglemente.
Citera
2020-04-09, 12:02
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Märstatanten, hennes halmpynt och dom kriminella barnen, (ev. lilltjejen undantagen) väcker så många frågor . Kakelplattorna i munnen, ögonbrynen gjorda med en bred tuschpenna, fläsket här och där, dom berömda vaderna, akutbesök på sjukhus med nageltrång, knarkande, våldtäkt, poserande med vapen av sonen, halmpyntet luktar illa och raggar killar på pendeltåget, deras köp av huset är svärfarsans pengar, lägenheten i Spanien är hans också, grannarna i Solna jublade när familjen flyttade. En undran som jag har sen deras flytt till Märsta och hennes skryt om grannarna. Är dom lika galna som hon och törstande efter icke publicitet. Jag själv skulle ju aldrig visa mej i donnans sällskap. Hellre kryper jag på knäna i djup lera.

Är det sant? Raggar Jojbejto killar på pendeltåget? Kan det vara för egen del eller ska ha dela dem med Anna? Tänk om de raggar tillsammans på Ica Maxi?
Citera
2020-04-09, 12:07
Medlem
Väger hon mer än någonsin nu? Hon har inte ens en haka längre.
Citera
2020-04-09, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contemplate
Väger hon mer än någonsin nu? Hon har inte ens en haka längre.

Det har ju inte hennes våldtäktsman till son heller. Det har han ju förvisso aldrig haft.
Citera
2020-04-09, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Det har ju inte hennes våldtäktsman till son heller. Det har han ju förvisso aldrig haft.

Kanske inte, men Anna har haft, men nu går det ju inte ens att säga var huvudet slutar och kroppen börjar på henne. Ser ut som barbamamma.
Citera
2020-04-09, 14:06
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Tilde vill nog gärna slippa Anna.
Hon intervjuade ju Anna i nyhetsmorgon, och bemötandet blev inte fint alls, enligt Anna... Anna ansåg sig så kränkt och illa behandlad av Tilde, att hon rent av hamnade i chocktillstånd
Citat: "Det smärtade mig otroligt mycket och jag hamnade i nån sorts chock över min känsla över Tildes bemötande och hur hon pratade till mig. Nästan som om hon inte ville ha mig i sin närhet och det gjorde ONT!!!"

https://youtu.be/ki_E6TzQIM0
https://www.expressen.se/noje/anna-b...ilde-de-paula/

Jag fattar ingenting, kollade intervjun och Tilde sa ju ingenting nedlåtande till Anna.

I Expressen står det såhär:

På tisdagsmorgonen medverkade Anna Book i TV4 Nyhetsmorgon. Efter medverkan delade "Biggest loser VIP"-vinnaren ett inlägg på Instagram om inslaget som först beskrivs med vänliga ord.

"Tack till nyhetsmorgon och vänliga Peter Jihde och Tilde de Paula för ett trevligt besök hos er imorse" skriver Anna Book på Instagram under en bild tillsammans med tv-profilerna.

Under dagen ramlade kritiska kommentarer in på Anna Books inlägg. Flera tittare reagerade och menade att tonen mot Anna Book inte var trevlig.

Då valde artisten att berätta hur hon menar att hon egentligen kände om mötet.

Anna var med andra ord nöjd med besöket på TV4 men när några inlägg på hennes blogg var kritiska så ändrade sig Anna och tog på sig offerkoftan tydligen. Vilken människa.
Citera
2020-04-09, 14:09
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Om man läser inläggen som följer och när några följare påtalar att de upplevde Tilde avståndstagande då vände Tunnan kappan direkt och offerkoftan åkte på

Hahah precis, hon var dundernöjd men när det kom kritiska inlägg så haka hon på dessa och beskrev det som att det var bland det värsta hon varit med om. Fan så falsk människa.
Citera
2020-04-09, 14:21
Medlem
Ligger ett fint kollage av bikinibilder på tunnans insta nu
Citera
2020-04-09, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Ligger ett fint kollage av bikinibilder på tunnans insta nu
https://www.instagram.com/p/B-wmGqhlaY7/?hl=sv

Det är några enorma dunkar det där
Citera
2020-04-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
https://www.instagram.com/p/B-wmGqhlaY7/?hl=sv

Det är några enorma dunkar det där

Hade det varit mjölk i dem så hade hon kunnat baka 30 gräddtårtor.
Citera
2020-04-09, 15:15
Medlem
Arslet tar ju inte slut på hennes högersida.
Photoshop!( gula bikinin)
Senast redigerad av BompaLore 2020-04-09 kl. 15:16. Anledning: Glömde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in