2020-04-09, 15:18
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
https://www.instagram.com/p/B-wmGqhlaY7/?hl=sv

Det är några enorma dunkar det där

Egentligen inte, Annas bröst är stora på "bredden" men inte på djupet, illa utförd kirurgi i kombination med jordens dragningskraft.
En bröstoperation behöver ofta göras om när kvinnan åldras och går upp och ner i vikt, men det har inte Anna råd med.
Hon gör samma misstag med sin byst som hon gör med sina ben och fötter, hon exponerar dem alldeles för mycket i media.

Anna har europas fulaste ben och fötter och en helt alldaglig byst, hade hon inte vid upprepade tillfällen helt i onödan visat upp dem i media hade ingen brytt sig, tex nu, varför visar hon bikinibilder från ett sovrum i april? Bikinibilder visar man i sin naturliga miljö på sommaren.

Det är på liknande sätt med hennes boende, hade Anna inte tjatat om att hon minsann bor i Sigtuna så hade ingen brytt sig. I dag är hon Märsta-Anna med hela svenska folket och alla vet att hon absolut inte bor i Sigtuna.
Senast redigerad av trottwell 2020-04-09 kl. 16:17.
Citera
2020-04-09, 16:48
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
https://www.instagram.com/p/B-wmGqhlaY7/?hl=sv

Det är några enorma dunkar det där
Alltså. Det är så löjligt när hon hela tiden skriver att hon är stolt över hur hon är. För att hon visar upp sig naturligt. Precis som hon är...
När hon har opererat om hela kroppen i princip. Armar, mage, bröst.
Gjort viktoperation.
Använder botox. Tatuerat ögonbrynen. Skaffat nya vitvita tänder. Solar solarium. Skaffat löshår. Mm och mm. Använder filter och photoshoppar. En del bilder kanske lyckosamt blir bra utan filter. I rätt ljus. Och rätt vinkel...
MEN.
Vem försöker hon lura?
Jag säger ingenting om alla dessa olika procedurer.
Alla får göra vad de vill.
Men kom inte sedan och säg att du är au naturell. För det stämmer icke Lägg av med det tramset Anna.😳
Citera
2020-04-09, 16:49
Medlem
Fy vilka hemska bikinibilder
Brösten är ju större än hennes ansikte.
Citera
2020-04-09, 18:03
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Arslet tar ju inte slut på hennes högersida.
Photoshop!( gula bikinin)
Ja, och hon har t o m lyckats photoshoppa bort naveln 🤣
Citera
2020-04-09, 18:08
Medlem
Jag tycker de där bikinisarna mest liknar underkläder. Riktigt fula, oavsett vem som har en sån på sej,enligt mej
Citera
2020-04-09, 18:09
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWG1WGA
Jag tror snarare att den försvunnit under hennes olika operationer.
Citera
2020-04-09, 18:12
Medlem
Citat:
Jaa var är naveln?!
Citera
2020-04-09, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror snarare att den försvunnit under hennes olika operationer.
Nja de brukar flytta på naveln, inte ta bort den....
Citera
2020-04-09, 18:13
Citat:
Hon har gjort bukplastik och då kan man välja att inte göra ngn navel. Man tar ju bort sin egen navel och kirurgen skulpterar en ny, en del är jävligt rädda för infektioner och att det ska bli mäckigt att hålla rent och väljer att inte göra en ny.
Har gjort samma resa som Book, gastric bypass och sedan bukplastik efter ett par år. Har dock hållt min vikt jag gick ner iom med gastric (5 år sedan, Anna gjorde sin 2009) så hon ligger ju några år före mig.
Skillnaden är väl att jag hade en annan inställning redan från start.....
Citera
2020-04-09, 18:23
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ja, men när det gäller nödvändiga operationer händer det att de tar bort den helt eller delvis - eller måste göra det i rekonstruktionen efteråt.

Hon är ju inte bara skönhetsopererad faktiskt.
Citera
2020-04-09, 18:26
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Den tas bort, går inte att flytta ett hål utan att sy en väldans massa och då blir man ju som ett lapptäcke. Vid T- snitt så snittas det dessutom tvärs igenom naveln. När man som jag och Book varit extremt fet så är naveln dessutom helt missbildad, djup som marianergraven och efter massiv viktnedgång blir den som en vågrätt linje. Vid bukplastik av den typ jag och book gjort gör man ett snitt från höft till höft precis utmed venusberget. Sedan drar man huden nedåt så den sträcks rejält och då försvinner naveln liksom...... men med tanke på att book inte följde några rekommendationer kring eftervård efter iaf den senaste så betvivlar jag att den var värd besväret
Citera
2020-04-09, 21:41
Medlem
Hon har inte lyckats med Photoshop helt. Många bristningar på låret till höger i bild på bilden i den kyckling-gula bikinin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in