2020-05-04, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt igen på insta. Nu är det sådär olidligt spännande igen! VAD ska Anna göra???

https://postimg.cc/gallery/WhZVrSb
Jag sätter mina pengar på att dåren ska skriva en bok! En deppig sådan om allt hat hon fått, men även hur hon kommit ur det starkare 💪🏻

Förslag på titlar:
”Ingen kofta är stor nog”
”Jag offrade mig”
”En berättelse om att hamna i kläm”
”Det va inte mitt fel”
Av Anna Book
Citera
2020-05-04, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Är barbiedrogen laglig förresten? Tunnan är orange och har rasat i vikt senaste veckorna.

Tunnan har varit ivrig att berätta att hon solar solarium var och varannan dag.
Jag tror att hon framhäver det för att s.a.s bredda vägen för sin sjuka gulaktiga färg, när det egentligen är barbiedrogen hon använder. Hon börjar se ut som i BL, när hon fuskade till sig segern där med hjälp av olagliga piller...Lika gul i hyn och i krympande storlek ser hon ut nu.
Citera
2020-05-04, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt igen på insta. Nu är det sådär olidligt spännande igen! VAD ska Anna göra???

https://postimg.cc/gallery/WhZVrSb

Så där smala blir inte benen på nån vecka, framförallt hennes vänstra ser väldigt konstigt ut.
Citera
2020-05-04, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Någon vågade fråga om Felicias pappa 😁

https://postimg.cc/gallery/W2zfc48

Anna’s X har inte direkt en ordnad och hälsosam livstil.
Citera
2020-05-04, 14:17
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Någon vågade fråga om Felicias pappa 😁

https://postimg.cc/gallery/W2zfc48

Haha, min niece frågade vem personen på hennes avatar var och blev blockerad på bara några sekunder.
Citera
2020-05-04, 14:26
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Så där smala blir inte benen på nån vecka, framförallt hennes vänstra ser väldigt konstigt ut.

Jag tror att hon står på tå och framåtlutat för att göra ett smalare intryck .
Men tror faktiskt att hon har gått ned i vikt igen ... hon såg inte tjock ut i hennes live ihelgen och den var helt utan filter .
Citera
2020-05-04, 14:31
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför kejsarsnitt vid alla 3 förlossningarna? Grät hon sig till det? Det kanske är tur att hennes magmuskler inte skulle ha klarat en till graviditet, då skulle inte herrgården räcka till.
Varför lägga sig i det? Fittan var väl för trång.

Mycket att tjafsa om. Har du eller din om du nu har kontakt med motsvarande kön fött barn nån gång?
Citera
2020-05-04, 14:32
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror att hon står på tå och framåtlutat för att göra ett smalare intryck .
Men tror faktiskt att hon har gått ned i vikt igen ... hon såg inte tjock ut i hennes live ihelgen och den var helt utan filter .
Låt henne vara fet. Tycker det är lågt att psyka en människa som behöver vård.och uppenbarligen saknar verklighetsuppfattning. Hon är väldigt vacker. Varför inte låta henne leva i den världen som hon tror hon är i? Låt henne vara.
Senast redigerad av Gigant_Superman 2020-05-04 kl. 14:37. Anledning: Felstavning
Citera
2020-05-04, 14:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Låt henne vara fet. Tycker det är lågt att psyka en människa som behöver vård.och uppenbarligen saknar verklighetsuppfattning. Hon är väldigt vacker. Varför inte låta henne leva i den världen som hon tror hon är i? Låt henne vara.

Ja jag tycker att hon är jättesöt & hon får vara hur mullig hon vill !
Hennes utseende är det inget fel på alls . Snarare mer välbevarad än de flesta . Lite hull ger då ett mkt fräschare look än smala och insjukna när man kommer över en viss ålder .

Men tror ändå att hon har gått ned i vikt .
Senast redigerad av nickomyra 2020-05-04 kl. 14:56.
Citera
2020-05-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja jag tycker att hon är jättesöt & hon får vara hur mullig hon vill !
Hennes utseende är det inget fel på alls . Snarare mer välbevarad än de flesta . Lite hull ger då ett mkt fräschare look än smala och insjukna när man kommer över en viss ålder .

Men tror ändå att hon har gått ned i vikt .

Ja, hon har blivit smal på väldigt kort tid. Men har hon visat att hon går sina powerwalks? Hoppas hon inte börjat med den barbiedrogen några skrivit om här. Hon är söt, hon behöver inte en massa skit.
Citera
2020-05-04, 16:01
Medlem
Det ända som växer är ögonbrynen
Citera
2020-05-04, 16:10
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ja, hon har blivit smal på väldigt kort tid. Men har hon visat att hon går sina powerwalks? Hoppas hon inte börjat med den barbiedrogen några skrivit om här. Hon är söt, hon behöver inte en massa skit.

På bikini bilderna härom veckan va hon skapligt bastant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in