2020-04-08, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Salubrin var effektivt när jag var barn. Många hade magproblem.

SALUBRIN?

SAMARIN menar du väl.
Salubrin är en slags descificering för insektsbett, solsveda o likn 😁
Citera
2020-04-08, 22:27
Medlem
My bad
Samarin ska det vara.
Citera
2020-04-08, 22:54
Medlem
guranboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jag har annars hört att han öppnar en påse vetemjöl och rullar henne i för att hitta den blöta fläcken. Men det är nog bara ett rykte.

Det måste ju förklara bristen på vetemjöl på affärerna i Märsta trakten 😂
Citera
2020-04-08, 23:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag har alltid trott att Märstamorsan har någon form av hållhake på honom, för så mesig kan ingen karl vara utan orsak.
Det är ju dessutom han (hans pappa) som har pengarna

Hon har ju själv sagt att det var hon som friade så precis som du tänkte jag att någon skum överenskommelse kanske finns i bakgrunden. Var han inte tillsammans med någon annan tjej ungefär vid den tiden? Om han var vakt på typ Stureplan kan det förstås förklara saken.
Citera
2020-04-08, 23:22
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Märstatanten, hennes halmpynt och dom kriminella barnen, (ev. lilltjejen undantagen) väcker så många frågor . Kakelplattorna i munnen, ögonbrynen gjorda med en bred tuschpenna, fläsket här och där, dom berömda vaderna, akutbesök på sjukhus med nageltrång, knarkande, våldtäkt, poserande med vapen av sonen, halmpyntet luktar illa och raggar killar på pendeltåget, deras köp av huset är svärfarsans pengar, lägenheten i Spanien är hans också, grannarna i Solna jublade när familjen flyttade. En undran som jag har sen deras flytt till Märsta och hennes skryt om grannarna. Är dom lika galna som hon och törstande efter icke publicitet. Jag själv skulle ju aldrig visa mej i donnans sällskap. Hellre kryper jag på knäna i djup lera.

Detta kan väl ändå inte stämma?
Citera
2020-04-09, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nä, men nu ska vi inte göra Tilde De Paula upprörd så här i påskmystider..
Komma med hintar att Tilde och Anna skulle vara siamesiska tvillingar...
Undrar hur länge Tilde skulle ha tålamod att ha
Anna vid sin sida 24 timmar om dygnet?

Tilde som brukar vara så klämkäck skulle väl
se helt förstörd ut efter en halv dag med Anna, förmodligen skulle hon konstant ha högt blodtryck och kola vippen rätt omgående efter 24 timmars oavbrutet lyssnande av Annas snyftningar,ältande, melonsmaskande, bebisspråkpratande varvat med en tonårskvinnas arga konstanta utbrott över världsviktiga ämnen som ögonbryn, filter och
mat.
Tilde vill nog gärna slippa Anna.
Hon intervjuade ju Anna i nyhetsmorgon, och bemötandet blev inte fint alls, enligt Anna... Anna ansåg sig så kränkt och illa behandlad av Tilde, att hon rent av hamnade i chocktillstånd
Citat: "Det smärtade mig otroligt mycket och jag hamnade i nån sorts chock över min känsla över Tildes bemötande och hur hon pratade till mig. Nästan som om hon inte ville ha mig i sin närhet och det gjorde ONT!!!"

https://youtu.be/ki_E6TzQIM0
https://www.expressen.se/noje/anna-books-ilska-mot-tilde-de-paula/
Senast redigerad av Tesla83 2020-04-09 kl. 03:01.
Citera
2020-04-09, 03:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Tilde vill nog gärna slippa Anna.
Hon intervjuade ju Anna i nyhetsmorgon, och bemötandet blev inte fint alls, enligt Anna... Anna ansåg sig så kränkt och illa behandlad av Tilde, att hon rent av hamnade i chocktillstånd, och det "gjorde ONT".
https://youtu.be/ki_E6TzQIM0
https://www.expressen.se/noje/anna-books-ilska-mot-tilde-de-paula/

Tilde genomskådade troligen Anna direkt och förstod att hon är en ondskefull bluff som man ska hålla sig undan.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-04-09 kl. 03:15.
Citera
2020-04-09, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tilde genomskådade troligen Anna direkt och förstod att hon är en ondskefull bluff som man ska hålla sig undan.
Ja, det gjorde Tilde säkert! Samtidigt som Anna förmodligen förväntat sig att bli behandlad som en kunglighet i tv4 studion.
Citera
2020-04-09, 09:14
Medlem
sverjevenns avatar
"Tack till nyhetsmorgon och vänliga Peter Jihde och Tilde de Paula för ett trevligt besök hos er imorse" skriver Anna Book på Instagram under en bild tillsammans med tv-profilerna.

Falska helvete!!!
Citera
2020-04-09, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
"Tack till nyhetsmorgon och vänliga Peter Jihde och Tilde de Paula för ett trevligt besök hos er imorse" skriver Anna Book på Instagram under en bild tillsammans med tv-profilerna.

Falska helvete!!!

Om man läser inläggen som följer och när några följare påtalar att de upplevde Tilde avståndstagande då vände Tunnan kappan direkt och offerkoftan åkte på
Citera
2020-04-09, 09:41
Medlem
Det är konstigt att ingen har undersökt faktumet att Tunnan använde Barbiedrogen under Biggest Loser.
Citera
2020-04-09, 10:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Det är konstigt att ingen har undersökt faktumet att Tunnan använde Barbiedrogen under Biggest Loser.
Om det är ett faktum är det väl ingen vits att undersöka vidare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in