2020-07-19, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Att hon äter fel ser vi, jag är så förundrad att hon som är gastric by pass opererad kan äta så stora mängder som hon gör, efter en GBP så kan man äta ca 60g protein och därefter lite grönsaker och lite kolhydrater.
Fast hennes op var ganska många år sedan. Man kan med tiden vänja magen vid att ta emot och hantera mer mat, även om den inte i sig töjs ut så som ofta hävdas.
Citera
2020-07-19, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Fast hennes op var ganska många år sedan. Man kan med tiden vänja magen vid att ta emot och hantera mer mat, även om den inte i sig töjs ut så som ofta hävdas.
Sen vet jag inte om det var gastric bypass eller en gastric sleeve. Nån annan har nog koll.
Citera
2020-07-19, 12:51
Medlem
😆😆😆😆 Tunnans kompis My klipper gräset hon har precis flyttat in i sitt radhus och Tunnan och hennes familj har bott över 1 år i huset och inte klippt gräset ännu
Citera
2020-07-19, 13:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt från story

https://postimg.cc/gallery/7YgcpBj
Är det kassabooken Roberto sitter och bläddrar i? Inga pussbilder? Inga bilder på dammsugaren? Utemöbler från Jysk? Trodde de skulle köpa något med högre kvalitet, något som passar till herrgården.
Inget poserande i bikini? Saknar DEM bilderna, DEM fick mig att tänka mig för innan jag stoppar i mig något onyttigt.
Citera
2020-07-19, 13:06
Medlem
Citat:
😆😆😆😆 Tunnans kompis My klipper gräset hon har precis flyttat in i sitt radhus och Tunnan och hennes familj har bott över 1 år i huset och inte klippt gräset ännu
Joho! Anna klippte minst 10 meter nån gång innan Attefallshuset kom upp.
Citera
2020-07-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linzzen
1. Våldtäkt barn, dömd i tingsrätten fastsäld i hovrätten.
2. Övergrepp i rättssak gällande våldtäktsmålet.
3. Sexuellt ofredande mot minderårig (annat tillfälle än vid våldtäkten)
4. Stöld.
5. Misskötsel av tilldömd samhällstjänst.

Så ja, fem olika situationer.

Och han hade bara 12 timmar kvar av samhällstjänsten 😳
Citera
2020-07-19, 13:36
Medlem
Citat:
Att hon äter fel ser vi, jag är så förundrad att hon som är gastric by pass opererad kan äta så stora mängder som hon gör, efter en GBP så kan man äta ca 60g protein och därefter lite grönsaker och lite kolhydrater.

Det går tyvärr att töja ut tarmen och om du dricker när du äter så stannar det ej kvar i magen
Citera
2020-07-19, 13:44
Medlem
Där kom pussbilden med, efter en väldigt spontaaaaan och innerlig kärleksförklaring från mannen.
Citera
2020-07-19, 13:46
Medlem
Om man inte har den rätta motivationen så fungerar inte GBP. Det är ett problem när läkare erbjuder patienter en operation för 100.000 kronor som dom sen ägnar livet åt att motverka. Precis som en alkoholist alltid hittar sätt att dricka kommer en GBP-patient som saknar insikt att göra allt för att kunna fortsätta äta. Att Anna säger att hon gärna medverkar i BL igen och kommer att vinna är oroväckande. Att överdosera Barbiedrogen bara för att återigen få stå på podiet så att hon sen kan börja äta igen är tragiskt.
Citera
2020-07-19, 13:49
Medlem
Under matbilden från Spanien går hon bananas över att alla inte ser precis vad allt är. Först hyvlar hon till en som inte ser att tillbringaren denne frågar om är en ishink. Sen måste hon göra en halv pudel då hon glömt att hon lagt in två foton och det som åsyftades var inte ishinken. Men då blir det i stället en stor grej av att alla inte fattar att det ljusbruna självklart är en stor kanna med kaffe med mjölk! Det är så självklart att alla borde fatta det.
Citera
2020-07-19, 14:06
Medlem
Citat:
Under matbilden från Spanien går hon bananas över att alla inte ser precis vad allt är. Först hyvlar hon till en som inte ser att tillbringaren denne frågar om är en ishink. Sen måste hon göra en halv pudel då hon glömt att hon lagt in två foton och det som åsyftades var inte ishinken. Men då blir det i stället en stor grej av att alla inte fattar att det ljusbruna självklart är en stor kanna med kaffe med mjölk! Det är så självklart att alla borde fatta det.

Så galet. Har aldrig varit med om någon som serverar kaffe färdigblandat med mjölk och dessutom i en stor saftkanna.
Citera
2020-07-19, 14:12
Medlem
Citat:
Vad fruktansvärt otrevlig Anna är som kallar en person som frågar vad som finns i tillbringaren troll och påstår att hen har så lågt IQ Det är ingen självklarhet att det är kaffe, jag trodde det var chokladsås. Hon dukar med två muffins och fyra bitar sockerkaka och vill att följarna skall tro att det är Roberto som skall äta allt själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in