2019-09-29, 00:29
Medlem
Vilken ur dålig låt och Anna kallar det
hit herremingud
Citera
2019-09-29, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Och ändå hade hon ju en demonproducent som hjälpte till med nya versionen enligt vad hon själv skrev. Kommer hon att kräva pengarna tillbaka?
Demonproducent? Njaaa....tror nog att producenten får öva lite till
Citera
2019-09-29, 02:59
Medlem
Strunt i hennes nya ”låt” nu, hur tror ni det kändes att vara den enda halvkändisrn som inte fick vara med på Bindefelts fest? Både Carola, Lena PH, Charlotte, Lisa Nilsson, Pernilla var ju där... måste svidit satan
Citera
2019-09-29, 07:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysterymum
Strunt i hennes nya ”låt” nu, hur tror ni det kändes att vara den enda halvkändisrn som inte fick vara med på Bindefelts fest? Både Carola, Lena PH, Charlotte, Lisa Nilsson, Pernilla var ju där... måste svidit satan

De du räknar upp där är ju artister. Du kan inte kalla dem halvkändisar. För Anna är det säkert ändå en bekräftelse på att hon bara är en C-kändis och att det inte hjälper att köpa följare på instagram.
Citera
2019-09-29, 07:28
Medlem
Hon borde valt en bättre bild till låten, ser ut som om hon själv rynkar på näsan åt den. Intentionen var nog att se gåtfull eller sexig ut, eller något annat 🙄
Citera
2019-09-29, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Lyssnat på halva låten, sedan fick det vara nog. Musikmässigt är mitt omdöme billigt & plastigt, sångmässigt låter det ansträngt, typ "snart har jag ingen luft kvar". Ingen låt att ladda ner och jag håller med Bettybobs, pengarna borde lagts på något helt annat.
Jag blev inte heller imponerad. Hon låter väldigt ansträngd men dessutom är ju texten läskig att hon kan aldrig låta den hon älskar gå...Det fanns ju en annan, mycket vacker låt som sjöngs av en man som handlade om motsatsen. Att man kan inte tvångshålla den man älskar utan vill den gå så måste man släppa taget. Samt att hon minsann vet att han älskar henne men att han visar det dåligt men hans(!) vänner säger minsann att han älskar henne. Men så plötsligt sjunger hon "en kvinna behöver en man"...2019....Sedan undrar jag över om det inte saknas ett "together" efter "we belong"?
Jag får väl anta att det är min engelska som är bristfällig då de ju är tre vuxna kvinnor som arbetat ihop låten?
Senast redigerad av Ruskette 2019-09-29 kl. 09:12.
Citera
2019-09-29, 10:47
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Hon borde valt en bättre bild till låten, ser ut som om hon själv rynkar på näsan åt den. Intentionen var nog att se gåtfull eller sexig ut, eller något annat 🙄

Sexig

En 80-kilos 50 årig tant kan inte se sexig ut, det blir bara patetiskt det har vi precis sett.

Frågan är, varför sätter inte hennes familj stopp för tokeriet?

"Mamma du är pinsam, du drar ner oss alla i smutsen"
Det skulle Anna behöva höra.
Citera
2019-09-29, 11:26
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Frågan är varför Ylva o Linda har lagt upp Annas nygamla låt på Youtube? Fick de inte betalt?
Det är en del av ”kontraktet”
https://postimg.cc/dLsfHv0W
Citera
2019-09-29, 11:40
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Så inte nog med att Anna betalat för att spela in ny musik, hon får inte heller en krona i royalties! 🤣🤣🤣 Hon skulle nog investerat pengarna i löshår istället
Citera
2019-09-29, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Sexig

En 80-kilos 50 årig tant kan inte se sexig ut, det blir bara patetiskt det har vi precis sett.

Frågan är, varför sätter inte hennes familj stopp för tokeriet?

"Mamma du är pinsam, du drar ner oss alla i smutsen"
Det skulle Anna behöva höra.

Håller med dig fullständigt, tycker hon därtill även har oerhört oärliga vänner som också jobbar med musik som inte är ärliga och säger " Anna din tid är förbi du hade din hit med ABC sen blev det inget mer". Nej istället verkar de messa med, snacka om att bli full ljuger med lögner!
Citera
2019-09-29, 12:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
med andra ord så har hon köpt sig en publicering. Hon kommer inte få inte en spänn på låten. Det har nog kostat sina modiga tusenlappar att göra denna "produktion". Roberto har väl i vanlig ordning fått pröjsa. Får väl anta att Ylva och Linda? har bra styr på sina kontrakt så att Tunnan inte kan försöka mjölka dem i efterhand. Dock så kan vi vara säker på att hon så småningom kommer lipa om även detta och att hon "blivit utnyttjad", så blir det alltid när Märsta-Tunnan är inblandad i något, finns ingen smidighet alls.
Citera
2019-09-29, 12:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Så inte nog med att Anna betalat för att spela in ny musik, hon får inte heller en krona i royalties! 🤣🤣🤣 Hon skulle nog investerat pengarna i löshår istället

Jag kan faktiskt tänka mig att dom har låtit Anna göra detta avgiftsfritt i utbyte mot att de får gratis reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in