2019-03-01, 08:48
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jo hon är taggad i originalbilden. Om du för muspekaren lite fram och tillbaka över taggen för almondtree uppe i hörnet på originalbilden så ser du att det ligger en till tagg precis där och det är Anna Book. Anna kommer att gå bananas över det här också, att det påstås att hon taggar sig själv på andras bilder.
Aha, det var som sjutton. Måste ju vara att man ej ser det pga blockering då?
Såg att bloggbevakning också lagt ut o ifrågasatt. Ajajaj, nu kommer det ta hus i helvete. Iof kul
Citera
2019-03-01, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Jag håller med dig i rubbet!

Dessutom; alkohol innehåller väldigt mycket kalorier! Det kan förklara Tunnans viktuppgång till stor del tror jag

- Extrem munntorrhet
- Stora hormonrubbningar
- Tjock benstomme

Våran Tunna kan verkligen inte ta ansvar för sitt liv och handlingar. Istället skyller hon på allt och alla. Alltid.

Word! Säger bara - baginbox...

En annan sak som visar hur Anna försöker ljuga sig ur det uppenbara:
Hon läser här, hennes tvångsbeteende att bemöta allt som hon ser som kritik gör att hon avslöjar sig duktigt ganska ofta - och då måste hon ju hitta på nåt för att visa att hon inte läser ett sånt avskyvärt forum men ändå vet allt. "Jag läser inte på flashback, men jag har vänner som skickar skärmdumpar". Vem tar sig tiden att skärmdumpa till henne när forumet är helt öppet.
Nope, Anna - den går ingen här på. Heller.
Citera
2019-03-01, 10:36
Medlem
Vem tar Anna hand om??? Vem är det som tar så mycket tid att hon inte hinner ta hand om sig själv? Hon har iaf ett vuxet barn, som inte borde bo hemma! Det hör till att man inte bor hos sina föräldrar när man närmar sig 30. Jag fattar inte vem hon håller på att ta hand om på detta sätt?!?
Citera
2019-03-01, 11:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1

Hon läser här, hennes tvångsbeteende att bemöta allt som hon ser som kritik gör att hon avslöjar sig duktigt ganska ofta - och då måste hon ju hitta på nåt för att visa att hon inte läser ett sånt avskyvärt forum men ändå vet allt. "Jag läser inte på flashback, men jag har vänner som skickar skärmdumpar". Vem tar sig tiden att skärmdumpa till henne när forumet är helt öppet.

Anna har ju sagt tidigare att Roberto brukar granska nätet på inlägg om Anna, observera hon
påstår att det är Roberto som googlar om henne, men han har ju knappast tid med det.
Däremot har Anna all tid i världen att googla om sig själv.Arbetslös som hon är.

För övrigt misstänker jag starkt två saker som ökar Annas vikt, tröstätande
och antidepptabletter.
Citera
2019-03-01, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Väldigt kort möjligen . Mamma Anna lade in jäntan för GP-OP på privatklinik . För att allmänna sjukvården gör ingen sådan operation på ungdomar .

Men borde inte detta kvalificera sig som grov misshandel av minderårig? Först proppa i Lazy F alldeles för mycket mat för att därefter låta privatkirurgen göra allvarliga ingrepp. Många varningsklockor som ringer där tycker jag....
Citera
2019-03-01, 12:49
Medlem
Citat:
Jo hon är taggad i originalbilden. Om du för muspekaren lite fram och tillbaka över taggen för almondtree uppe i hörnet på originalbilden så ser du att det ligger en till tagg precis där och det är Anna Book. Anna kommer att gå bananas över det här också, att det påstås att hon taggar sig själv på andras bilder.

Då tycker jag att alla vi Flashbackare som misstrodde henne om detta föregår med gott exempel, och förenas i ett unisont Förlåt. Vem vet, det kan ju i förlängningen leda till att Anna förstår att det är just så man gör när man har felat.
Sedan är det ju inte speciellt konstigt att inlägget togs för att vara en fabulering. Ljuger man tillräckligt många gånger så kan man inte förvänta sig att bli trodd när man sedan råkar tala sanning. Om det nu var en sanning att hon hade inspirerat Paolo...
Citera
2019-03-01, 14:38
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Funkar inte. Varför skulle hennes ”tagg” gömmas? Verkar inte särskilt logiskt 😏
Citera
2019-03-01, 16:34
Medlem
Killthepoors avatar
Jag får inte heller fram hennes tagg hur mycket jag än försöker? Trycker jag på bilden kommer tre namn fram, inte en skymt av Annas namn, inte bakom almond tree heller. Snacka om väldold..
Citera
2019-03-01, 16:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunzet1

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har ju sagt tidigare att Roberto brukar granska nätet på inlägg om Anna, observera hon
påstår att det är Roberto som googlar om henne, men han har ju knappast tid med det.
Däremot har Anna all tid i världen att googla om sig själv.Arbetslös som hon är.

För övrigt misstänker jag starkt två saker som ökar Annas vikt, tröstätande
och antidepptabletter.
Jag har väldigt svårt att se att Roberto skulle ägna sig åt att lusläsa Flashback, han har väl fullt upp med att jobba och försörja Flodisen och Gökungen, som också är en Flodis. Självklart så är det ju så att Flodisen själv kollar in Flashback varje dag, hon kan ju omöjligtvis ha något annat att fylla sin dag med än att läsa om sig själv.
Citera
2019-03-01, 16:52
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Här är texten
annatoledanobook
Kul när man kan inspirera fullblodsproffsen @breakitandyouwillmakeit och @1paolo2 som är två utav mina all time favorits💪🏽⭐️🔥❤️🙏🏼 Puss!!!! Nu ligger dessutom ett för mig lite tufft nytt inlägg uppe på min blogg - direktlänk i min biografi - Hoppas du vill läsa? Puss😘 #lyftintebaraandralyftdigsjälvmed #förkärlekmothat
Är det ingen som kommenterat och frågat vad Anna har inspirerat dessa båda starka , energiska entreprenörer med ?
Citera
2019-03-01, 17:05
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon tror att hela världen lever i spänning innan det äntligen avslöjas vilken ort som ska få
äran att hysa löjliga familjen...
Zoomningen gör det hela till en thriller - hon vill driva oss till vansinne genom att retas på detta vis...

Du har, gissar jag, halvvägs rätt. Den här tråden spårar lite ut ibland i bookhat. Hon läser såklart här och ibland försöker hon vara lite ironisk och trolla oss. När hon gör detta går det en del helt förbi och somliga tar det som nya höjder i bookteri.

Jag borde väl kanske inte sagt detta då jag faktiskt finner det rätt roligt när två motsatta punkter kolliderar med kaos som följd. Men jag tycker det blir lite väl elakt när ni inte förstår hennes ironi ibland. Det finns ju så mycket hon gör helt utan insikt som är minst lika roligt.
Citera
2019-03-01, 17:12
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Och nu är det inofficiella följare hon har Hon kanske har 40 miljoner inofficiella följare som den världsartist hon är.

Ja herregud. Narcissistisk, självisk, egocentrerad är ju inga ord vi förknippar med tunnan, eller? Hennes inlägg, bilder och tjat har ju alltid gällt allt annat än Tunnan själv?

380 gradersvändning? 360 grader vändning är det maximala. Och gör man en 360 graders vändning så är man tillbaka i ursprungsläget. Kanske menar vår Tunna 180 grader?

Matte, svenska och intelligens har aldrig varit vår primadonnas starka kort.

380 grader borde betyda nordnordöst om jag avrundar. Kanske ett nytt spår i jakten på den nya bostaden?

Jag funderar lite på vad man måste ha gjort på en redaktion för att få booktoken på halsen. Det måste vara ett nästan omöjligt uppdrag att intervjua henna utan att börja fnissa. Och det säger jag som medelålders man som inte fnissar till vardags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in