2019-08-31, 18:15
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Möjligen kommer han användas till något idiotuppdrag där vinsten är minimal och risken att åka fast är enorm, d v s något som "yrkeskriminell" knappast skulle befatta sig med. Antonio är ju inte direkt smart om man ska säga det på ett snällt sätt
Det går inte ens att använda honom till nåt idiotuppdrag. Vem vet om han tjallar, mammas lilla pojke. Alltså totalt ute i dom kretsarna. Däremot så är det inte omöjligt att han fortsätter på sin redan etablerade bana. Stöld, våldtäkt och viftandes med vapen. Dom enda han kan lyckas med att impa på är 10-åringar, möjligtvis. Men även dom har större idoler nu för tiden.
Citera
2019-08-31, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det går inte ens att använda honom till nåt idiotuppdrag. Vem vet om han tjallar, mammas lilla pojke. Alltså totalt ute i dom kretsarna. Däremot så är det inte omöjligt att han fortsätter på sin redan etablerade bana. Stöld, våldtäkt och viftandes med vapen. Dom enda han kan lyckas med att impa på är 10-åringar, möjligtvis. Men även dom har större idoler nu för tiden.

Viftandes med vapen.....och viftandes med snorren.😐
Citera
2019-08-31, 18:37
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Viftandes med vapen.....och viftandes med snorren.😐
Precis. Vad viftar han med nästa gång? För Märstamorsan spelar det ju ingen roll. Allt är OK. Hennes lilla pojke är oskyldig och offren dom skyldiga. Men vi andra undrar.
Citera
2019-08-31, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nog för att jag skulle skulle ha tagit en weekend eller en vecka då och då , allra helst under de mörkaste månaderna . Om jag hade haft en lya i Malaga . Ser ingen vits med att ha en lägenhet om man bara nyttjar den på sin sommarsemester .
Då skulle jag hellre hyra ett hus . Och på olika ställen och länder .
Men säger Anna att det är deras så är det så . https://imgur.com/gallery/T43BQRk

Uppfattar dock inte vilket åt är detta
Citera
2019-08-31, 20:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Uttalandet om lägenheten gjorde hon väl nu under sommaren?
Citera
2019-08-31, 20:14
Medlem
Amless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Detta är från instagram idag.
Citera
2019-08-31, 21:38
Medlem
Jag måste bara visa en gammal liveinspelning från 2018: https://bloggbevakning.se/2018/02/13...ive-med-boken/

Orkade bara lite men det räckte vilken jävla sörja. Hoppas någon kanal är så korkad att den ger Tunnan med sina sidekicks Halmpyntet LillTunnan och Våldtäckarungen ett program. Det skulle garanterat bli det mest bisarra som visats på burken genom alla tider skulle få Bruno Wintsells Tutti Frutti att framstå som stor Tv underhållning
Citera
2019-08-31, 21:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nog för att jag skulle skulle ha tagit en weekend eller en vecka då och då , allra helst under de mörkaste månaderna . Om jag hade haft en lya i Malaga . Ser ingen vits med att ha en lägenhet om man bara nyttjar den på sin sommarsemester .
Då skulle jag hellre hyra ett hus . Och på olika ställen och länder .
Men säger Anna att det är deras så är det så . https://imgur.com/gallery/T43BQRk
Observera att hon undviker det självklara svaret: ”Ja vi äger lägenheten”.
Det är bevis nog för mig 🕵🏻‍♂️
Citera
2019-08-31, 22:22
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Observera att hon undviker det självklara svaret: ”Ja vi äger lägenheten”.
Det är bevis nog för mig 🕵🏻‍♂️
Hon har ju bestämt att vi som följer henne här, vi är en samling nollor. Då blir hon extra skrytsam. Sanningarna i hennes liv lär hon aldrig berätta, och det behövs egentligen inte. Dom vet vi ju ändå.
Citera
2019-09-01, 01:06
Medlem
Osceolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jag måste bara visa en gammal liveinspelning från 2018: https://bloggbevakning.se/2018/02/13...ive-med-boken/

Orkade bara lite men det räckte vilken jävla sörja. Hoppas någon kanal är så korkad att den ger Tunnan med sina sidekicks Halmpyntet LillTunnan och Våldtäckarungen ett program. Det skulle garanterat bli det mest bisarra som visats på burken genom alla tider skulle få Bruno Wintsells Tutti Frutti att framstå som stor Tv underhållning

Helt klockrent!
Citera
2019-09-01, 10:11
Medlem
Photoshoppeds avatar
Kommentar på Annas insta. En hel dag har det fått vara kvar. Antar att hon har fullt upp med annat just nu. Har de ingen wifi i segunda casa?

balenciiiiagaaas profilbild
balenciiiiagaaa
Hej Anna. Jag har lite info om att din kära mor brukade driva en bordellverksamhet ute i fruängen för länge sen😂 vill du se bevisningen på det?
1 dSvara
Dölj svar
balenciiiiagaaa
@balenciiiiagaaa du som älskar publiceitet, kan ta och skicka det till expressen
1 dSvara
Citera
2019-09-01, 10:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Kommentar på Annas insta. En hel dag har det fått vara kvar. Antar att hon har fullt upp med annat just nu. Har de ingen wifi i segunda casa?

balenciiiiagaaa
Hej Anna. Jag har lite info om att din kära mor brukade driva en bordellverksamhet ute i fruängen för länge sen😂 vill du se bevisningen på det?
1 dSvara
Dölj svar
balenciiiiagaaa
@balenciiiiagaaa du som älskar publiceitet, kan ta och skicka det till expressen
1 dSvara

Haha undra om det stämmer? Min kollega som är lite till åren har knullat Annas syster och han sa att både syrran och morsan var riktigt kåtkärringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in