2019-08-21, 13:22
Medlem
Att döma av hennes ständiga bananas-utbrott, så skulle nog både hon och hennes omgivning må mycket bättre om hon såg till att skaffa sig östrogenplåster.
Citera
2019-08-21, 13:31
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Att döma av hennes ständiga bananas-utbrott, så skulle nog både hon och hennes omgivning må mycket bättre om hon såg till att skaffa sig östrogenplåster.

Drömmen vore ju om hon ändå kunde plåstra igen käften.
Citera
2019-08-21, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Om Roberto dör ärver Anna allt. Bröstarvingar har inte rätt att ta ut arv när ena föräldern dör, enbart särkullbarn.

Men alla har väl inte samma pappa?

Edit: nu hade jag otur när jag tänkte, det spelar ju ingen roll!
Citera
2019-08-21, 16:46
Medlem
Kolla denna man hittade i SVTs arkiv. Ca 5min in i klippet

https://www.oppetarkiv.se/video/1150...avsnitt-1-av-8
Citera
2019-08-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen

Den har vi haft uppe tidigare i tråden men tåls att se igen.....
Citera
2019-08-21, 18:50
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Varför ska hon alltid munhuggas ?? det spelar ingen roll om en följare på hennes blogg gillar henne
och säger ni måste ju haft jätte kul i spanien ! ? ja så klart säger hon Men vadå menar du att vi inte har haft kul i spanien ?? o sen börjas hennen dravvel

Hur kan man tycka synd om synd om henne ??
Citera
2019-08-21, 19:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigGubbe
Varför ska hon alltid munhuggas ?? det spelar ingen roll om en följare på hennes blogg gillar henne
och säger ni måste ju haft jätte kul i spanien ! ? ja så klart säger hon Men vadå menar du att vi inte har haft kul i spanien ?? o sen börjas hennen dravvel

Hur kan man tycka synd om synd om henne ??

Hennes livsluft är att ständigt vara arg på folk verkar det som. Blir alltmer lik häxan Surtant för varje dag som går med sin bitterhet.
Citera
2019-08-21, 19:24
Medlem
SnuskigGubbes avatar
att man kan berömma henne för saker men hon ska vrida o vända på det och sen när hon börjar attackera folk som inte fattar varför ?? vad har jag gjort nu ??
Stackars hennes barn säger ja bara fy fan
Citera
2019-08-21, 20:58
Medlem
Tunnan är kroniskt kränkt, vanliga människor har inte förstått hennes storhet därför blir primadonnan summern och far ut för att läxa upp pöbeln. Ers Hemskhet är så pantad att hon tror på fullt allvar att skriver hon sina floskler om ödmjukhet tacksamhet osv osv så är hon det hon skriver.
Citera
2019-08-21, 22:10
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomthen

Hon verkade friskare då, inte så mycket bebisröst heller.
Citera
2019-08-21, 23:50
Medlem
yips avatar
Att skriva och påstå att en är ödmjuk...njaee.
Thomas Wassberg är ödmjuk. Jag tror aldrig att han har tagit ordet i sin mun.
Citera
2019-08-22, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bromsaren
Anna känner likt många medelmåttiga kvinnor en psykolog.En som tjejgänget imponeras av.Anna anses av denna vara "jag-svag",likt många många med dålig "självkänsla".Anna kör då ett upprepat "jag" då "jag-svaga" gör så enligt teorierna.Ju fler hänvisningar till det egna "jaget" desto svagare "jag".Anna får då andra "jag-svaga" att känna igen sig.Nu är hon nog som de flesta som vill sätta sig i kategorin "jag-svaga" falska.De saknar tyvärr varken självkänsla eller självförtroende.De är sk Falskmasochister:spelar svaga men vill styra i allt.Det bottnar i tron om att alla kvinnliga egenskaper är av godo inbegripet falskheten.Den anses nödvändig i en värld av "jag-starka" män med "självförtroende" som tar för sig.
"Kvinnans enda sanna vilja är motviljan",sa min psykolog vid ett tillfälle.Den diagnosen kan man skriva under på.
Och vad har du för mer amatördravel att komma med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in