2020-05-16, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Alltså deras matvanor. Det är ju festmåltid varje dag hos Stolledanos verkar det som. Äter de något som inte är panerat? Eller slungat i litervis med olja och smör? Hur tänker de egentligen? FYRA såser för helvete.
Jag missunnar ingen en riktigt god mumsig måltid med massa fett men för fan, man glufsar väl inte i sig detta varje dag? Och häller smält smör på en omelett (om man inte kör ngn slags LCHF)?
Varför ska hon (och lilltunnan) ständigt och jämt överdriva och laga tio olika kaloririka saker samtidigt?
Jag vill inte fat-shamea någon här utan jag förstår bara inte detta, man behöver inte överdriva med allt hela tiden för att det ska bli gott. Som sagt, 4 såser och olja OCH smör på potatisen? Wtf.

Anna har missbrukat mat sen hon var tonåring. Förmodligen tröstätit för att stå ut med sin mammas alkoholism och hur hennes mamma behandlade henne illa. Felicia går i mammas fotspår, har ju varit en hel del rykten om att Anna skadat sina barn. Dock ingenting fysiskt bekräftat. Men vi kan iaf alla vara överens om att hennes frånvaro som mamma har skadat barnen rejält.
Citera
2020-05-16, 09:37
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Anna har missbrukat mat sen hon var tonåring. Förmodligen tröstätit för att stå ut med sin mammas alkoholism och hur hennes mamma behandlade henne illa. Felicia går i mammas fotspår, har ju varit en hel del rykten om att Anna skadat sina barn. Dock ingenting fysiskt bekräftat. Men vi kan iaf alla vara överens om att hennes frånvaro som mamma har skadat barnen rejält.

Ja det kan vi verkligen vara överens om.
De borde hitta några andra gemensamma intressen tillsammans den familjen, istället för att försöka slå varandra i mest kaloririka måltid.
Citera
2020-05-16, 09:42
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja det var det inlägget jag menade. Tack👍
Fem nyanser av Mums 😂 i en biograf nära dig 😂

Och 18 nyanser av brunt på Märsta-fettots matbord.
Citera
2020-05-16, 10:22
Medlem
Lillamig72s avatar
Aftonbladet skriver att tom Anna Book har skrivit nu på Paulo Robertos fd flickväns instagram. Ngn som vet vad Anna skrev?
Citera
2020-05-16, 10:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Aftonbladet skriver att tom Anna Book har skrivit nu på Paulo Robertos fd flickväns instagram. Ngn som vet vad Anna skrev?

En massa emoijs,inget mer.
Citera
2020-05-16, 10:30
Medlem
Citat:

ja tre emojisar ❤️🙏💪🏼
Citera
2020-05-16, 10:32
Medlem
Senil-with-styles avatar
Citat:
Hon kommentera bara "❤️🙏🏼💪🏽"
Citera
2020-05-16, 10:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Ja det kan vi verkligen vara överens om.
De borde hitta några andra gemensamma intressen tillsammans den familjen, istället för att försöka slå varandra i mest kaloririka måltid.
De har ju en massa sällskapsspel från bästa Partykungen, men reglerna är kanske lite för svåra för Löjliga familjen.
Citera
2020-05-16, 11:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella

Att ständigt mötas av dessa ansiktsuttryck var och varannan dag, måste ju ge barndomstrauma så det räcker och blir över.
https://imgur.com/gallery/9pbEmO6

Btw... Det är nog första gången jag inser att Annas ögonbryn faktiskt såg ut som kravlade larver, när jag kollade på dessa bilder.
Senast redigerad av cece123 2020-05-16 kl. 11:11.
Citera
2020-05-16, 11:16
Medlem
Anna Book ska bara vara tyst, hon är ett skämt.
Hennes son Antonio är dömd för våldtäkt.
https://www.gossipzine.se/bloggskval...takt-mot-barn/
Citera
2020-05-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så hon vet vem du är ?
Vem är du ?

Ja hon vet vem jag är, jag har både för- och efternamn på min insta. Vem jag är för dig är väl ointressant?
Citera
2020-05-16, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Anna Book ska bara vara tyst, hon är ett skämt.
Hennes son Antonio är dömd för våldtäkt.
https://www.gossipzine.se/bloggskval...takt-mot-barn/

Jag tror det var där skon klämde igår. Det var ett för känsligt ämne att röra i och hon kunde helt enkelt inte hålla sig utan bröt ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in