2019-08-20, 22:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej en varsin tror jag .. F har även haft youtubekanal på g .https://instagram.com/p/Bd5mYzJg74k/

Anna skulle nog helst vilja ha ett eget program i stil med Whalgrens/Parneviks

Oj då jo det kunde man ju begripa att hon vill fläka ut sig på teve i en egen show på bästa sändningstid men frågan är ju om något produktionsbolag hade vågat satsa på det.
Citera
2019-08-20, 22:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
. Om Roberto skulle dö, ärver väl Anna hälften och Antonio och Vanessa varsin fjärdedel? Med lite flax går väl Vicente bort först, så hon får del av den kakan också. Om inte så tillfaller ju pengarna barnbarnen.

Frågan är väl om det finns några pengar att ärva av dessa gubbar. Troligen inte och skulle det finnas lite pengar så är de borta inom några timmar. Änkepensionen lär ju inte heller vara så mycket att leva på kan jag tänka så det blir att sätta sig utanför Coop med en kaffemugg och tigga ihop pengar till en bit limpa. Konsekvenstänkande finns inte i familjen.
Citera
2019-08-20, 23:42
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
. Om Roberto skulle dö, ärver väl Anna hälften och Antonio och Vanessa varsin fjärdedel? Med lite flax går väl Vicente bort först, så hon får del av den kakan också. Om inte så tillfaller ju pengarna barnbarnen.
Om Roberto dör ärver Anna allt. Bröstarvingar har inte rätt att ta ut arv när ena föräldern dör, enbart särkullbarn.
Citera
2019-08-21, 00:52
Medlem
Osceolas avatar
Hörde en intervju med henne från mars i år. ”Nä vet inte alls vad Flashback är för något.....
Sen sa hon: ja, jag får ju printsceenar på mitt insta från Flashback!
Ska vi tycka synd om tunnan som har en son som våldtar småflickor??

,
Citera
2019-08-21, 01:30
Medlem
Citat:
Både hon och F har pratat om ev podd .

Passar dem. Det behöver inte lyfta en fena. Bara sitta på sina tjocka arslen och käfta.
Citera
2019-08-21, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj då jo det kunde man ju begripa att hon vill fläka ut sig på teve i en egen show på bästa sändningstid men frågan är ju om något produktionsbolag hade vågat satsa på det.

Det programmet skulle nog dra tittarsiffror. Dock av helt andra anledningar än vad Booken tror, såklart!
Citera
2019-08-21, 07:39
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Hon tjänar ju extra på sånt här nån gång om året

https://youtu.be/nZd4dGEN4js

Men gud. Där hon sitter i den lelle vagnen - som det ser ut! Hahahahahahaha. Detta är bland det roligaste jag har sett. Sigtuna-Märsta-Casa Blanca-Anna i sitt esse!
Citera
2019-08-21, 09:24
Medlem
Anna figurerar både i förra veckans "Hänt i veckan " och i veckans nr av "Hänt extra" En helsida i den ena och en halv sida i den andra.
Det är i princip samma text som i hennes blogg som handlade om hennes "syster".
Citera
2019-08-21, 09:25
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Om Roberto dör ärver Anna allt. Bröstarvingar har inte rätt att ta ut arv när ena föräldern dör, enbart särkullbarn.
Visst ja. Nå Anna gillar ju att låta slantarna rulla så där kan nog Antonio och Vanessa inte räkna med något...
Citera
2019-08-21, 09:49
Medlem
Citat:
Visst ja. Nå Anna gillar ju att låta slantarna rulla så där kan nog Antonio och Vanessa inte räkna med något...

Ja det är Anna duktig på att göra av med pengar, sannolikt var det hon som bestämde att de skulle köpa alla möbler nya när de flyttade sedan bukoperationen, tänderna och botox osv så bränna pengar gör hon
Citera
2019-08-21, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ja det är Anna duktig på att göra av med pengar, sannolikt var det hon som bestämde att de skulle köpa alla möbler nya när de flyttade sedan bukoperationen, tänderna och botox osv så bränna pengar gör hon

ja låt pengarna rulla

https://postimg.cc/bdNpsNX7
Citera
2019-08-21, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Men gud. Där hon sitter i den lelle vagnen - som det ser ut! Hahahahahahaha. Detta är bland det roligaste jag har sett. Sigtuna-Märsta-Casa Blanca-Anna i sitt esse!
Håller med. Underhållning på hög nivå för oss Anna-fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in