2019-07-05, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ni blinda? Ser ju ut som att Anna bor i ett vitkalkat hus och det som visas i media har vita TRÄpaneler. Så ni kan genast sluta vara skadeglada!

Träpaneler? Intressant, på vilka bilder ser du det? Jag ser iaf en vitputsad fasad och detaljer av en svart räcke. Kanske läge att gå till Specsavers och kolla din syn?
Citera
2019-07-05, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Träpaneler? Intressant, på vilka bilder ser du det? Jag ser iaf en vitputsad fasad och detaljer av en svart räcke. Kanske läge att gå till Specsavers och kolla din syn?

fasaden hos Anna är vitputsad, det såg jag på Instagram. Villan som genomsöktes har däremot träfasad i form av vitmålade /plankor och inte puts. Puts lägger man inte på plankor. Syns tydligt i Aftonbladet. Sedan om lampan är densamma är av mindre vikt. Sådant går i mode.
Citera
2019-07-05, 10:40
Medlem
Citat:
fasaden hos Anna är vitputsad, det såg jag på Instagram. Villan som genomsöktes har däremot träfasad i form av vitmålade /plankor och inte puts. Puts lägger man inte på plankor. Syns tydligt i Aftonbladet. Sedan om lampan är densamma är av mindre vikt. Sådant går i mode.
Du måste nog visa vad du menar. Jag har kollat mycket nära och ser inga vitmålade plankor. Jag ser vit puts och svarta vaddetnuheter plåtbleck.
PS. Håller vi det för otroligt att mästerbyggarna inte slängt på
Puts på träplankor bara för kul? Ds.
Senast redigerad av MrsHjerpe 2019-07-05 kl. 10:42. Anledning: Tillägg PS
Citera
2019-07-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Du måste nog visa vad du menar. Jag har kollat mycket nära och ser inga vitmålade plankor. Jag ser vit puts och svarta vaddetnuheter plåtbleck.
PS. Håller vi det för otroligt att mästerbyggarna inte slängt på
Puts på träplankor bara för kul? Ds.

Ok, ja, nu är jag osäker. Det är nog plåtblecket på de små stillbilderna som förvillar mig. På filmen ser det ut som puts och inte blurrat som jag trodde först. Dock då bor den nu utpekade Owe Thörnqvist också i en villa med ljus puts. Och det är nog mer att betrakta som lyxvilla.
Citera
2019-07-05, 10:59
Medlem
TPLs avatar
Hur blir det med Annas bantning nu om kranen är avslöjad?
Citera
2019-07-05, 10:59
Medlem
nytt på instastory

https://postimg.cc/wRdhYKqv
Citera
2019-07-05, 11:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

Hon har säkert spetsat drycken. Kan inte vara lätt att vara stjärna nu, men snart kommer väl alla hennes vänner (systern?) dit för att trösta.

Fotot på det dukade bordet kan vara gammalt. Tror inte Anna ställer sig och lagar mat efter att polisen vänt upp och ner på hela huset.
Citera
2019-07-05, 11:11
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på instastory

Tur för henne att hon bor så nära Arlanda så att hon kan åka med till secunda casa .
Hon behöver väl inte ta ut semester heller . Hur bra som helst och smidigt som helst .
Citera
2019-07-05, 11:19
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ok, ja, nu är jag osäker. Det är nog plåtblecket på de små stillbilderna som förvillar mig. På filmen ser det ut som puts och inte blurrat som jag trodde först. Dock då bor den nu utpekade Owe Thörnqvist också i en villa med ljus puts. Och det är nog mer att betrakta som lyxvilla.

Bor han också i Märsta, då fotografen som tagit bilderna är därifrån?
Citera
2019-07-05, 11:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tur för henne att hon bor så nära Arlanda så att hon kan åka med till secunda casa .
Hon behöver väl inte ta ut semester heller . Hur bra som helst och smidigt som helst .
Tror den lägenheten är såld eller att de i alla fall inte längre har tillgång till den. Någon frågade tidigare om secunda casa och då skrev Anna att de nu har casa blanca.

Hon får nog ägna dagarna åt att ljuga ihop nya historier och visa gamla foton, sittande nere i det gamla garaget. Roberto kan köpa ett solarium till henne, de har ju ett rum över nu när sonen hittat ny "lägenhet".
Citera
2019-07-05, 12:42
Medlem
cece123s avatar
Undra vem som har tipsat tidningarna och möjligtvis fått en tipspeng?
Någon trevlig granne ?
Citera
2019-07-05, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
https://www.expressen.se/noje/polise...ists-lyxvilla/
Oj vad Expressen drar på. Folkkär och lyxvilla. Får man ha skadeglädje i denna såpa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in