2019-07-28, 15:58
Medlem
38minuters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
lite konstigt Anna, BAM BAM BAM att svärfar
har sin bostad här!

Toledano Gutierrez Vicente

placera Psaj Cantarranas, 7 , 29620 Torremolinos, Málaga

952384263
952-384263 (med telefonkod)

Nu kommer Anna, heeeelt spontant börja nämna att de bor granne med svärfar, men han bor såklart inte i denna lägenhet under sommaren och bla bla bla. Det blir intressant att se hur kreativ Anna är med förklaringarna den här gången.

Bra jobbat!
Citera
2019-07-28, 16:26
Medlem
Citat:
har sin bostad här!

952384263

Se där ja, bra grävt! Var har du hittat denna information?

Blev det lite svettigt nu Anna, i segunda casa? När lögnerna travas på hög?
Citera
2019-07-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallander
Se där ja, bra grävt! Var har du hittat denna information?

Blev det lite svettigt nu Anna, i segunda casa? När lögnerna travas på hög?

http://www.espana-directorio.com/952...z-vicente.html
Citera
2019-07-28, 16:42
Medlem
Citat:

Tack!! Säga vad man vill om Vicente, utan honom hade Löjliga Familjen inte haft det alltför fett. Arme man!
Citera
2019-07-28, 17:42
Medlem
HansErics avatar
Citat:
har sin bostad här!

952384263

Bra grävt! Mytomanen Anna Book avslöjades med ännu en lögn. Vilken mamma, hon till och med offrar sin egen son för att rädda sin egen lögn.
Citera
2019-07-28, 17:56
Medlem
TPLs avatar
Sett på hennes tidigare bilder från Spanien likadana ljuslyktor och annat som hon hade i lägenheten i Solna. Har de släpat dem fram och tillbaka mellan Spanien och Sverige?

Svärfar bor antagligen i den där lägenheten under vintern och därför han inte synts i några svenska sammanhang förrän nu när de skulle packa och åka ner. Är han i Märsta nu och blir ompysslad av F?

Önskar att vi kunde skramla till lägenheten som var till salu och på det sättet alltid ha en representant på plats för att hålla ett öga på artisten. Men fy för att dela poolområdet med dem.
Citera
2019-07-28, 18:24
Medlem
Knullkungens avatar
Anna är inblandad i botox-bråk.

https://www.expressen.se/noje/extra/...i-botoxbraket/
Citera
2019-07-28, 19:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Jag är inte lätt att imponera på men.... jädrar så bra grävt!!!
Kudos och stjärna i kanten till dig!!!
Nu sätter jag mig ner och inväntar ljugrövens förklaring. Ska bli väldigt intressant
Citera
2019-07-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag är inte lätt att imponera på men.... jädrar så bra grävt!!!
Kudos och stjärna i kanten till dig!!!
Nu sätter jag mig ner och inväntar ljugrövens förklaring. Ska bli väldigt intressant
Det här innebär ju givetvis också att hon hängde ut sin son som lögnare på nätet och nu vet vi alla att han var den som talade sanning. Vi har lärt dem att inte skryta - ja eller hur!!!
Ojojoj Anna denna blir svår att förklara.
Citera
2019-07-28, 20:18
Medlem
Men alltså - om min frus föräldrar har en sommarstuga på t.ex Öland som vi åkt till i femton års tid, så säger ju jag på jobbet att vi ska till vårt sommarhus på semestern. Det är ju liksom inte MITT hus (ännu), men jag ser det ändå som ”min sommarstuga”. Inte konstigare än så. Behöver ju inte berätta att huset egentligen är mina svärföräldrars.
Citera
2019-07-28, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanAsgam
Men alltså - om min frus föräldrar har en sommarstuga på t.ex Öland som vi åkt till i femton års tid, så säger ju jag på jobbet att vi ska till vårt sommarhus på semestern. Det är ju liksom inte MITT hus (ännu), men jag ser det ändå som ”min sommarstuga”. Inte konstigare än så. Behöver ju inte berätta att huset egentligen är mina svärföräldrars.

Men tänk om ditt barn berättar att huset på Öland egentligen är mormor och morfars. Kommer du då säga att det stämmer.
Eller kommer du, precis som Anna, säga att Antonio ljuger och det visst är ditt och ingen annans.
Citera
2019-07-28, 20:41
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanAsgam

Fast i detta fallet är det Roberto och Anna som köpt tillsammans enligt en tidningsartikel som länkat i tråden. Kommer ej ihåg vad det stod ordagrant.

Och även att Anna prompt hävdar att Antonio ljuger om att de skulle få låna den av svärfadern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in