2019-10-08, 09:27
Medlem
Den mysiga grannsämjan i Suckunge kanske blir lite mindre mysig nu.
Citera
2019-10-08, 09:49
Medlem
Jag fick ut handlingarna nu från Varbergs tingsrätt, spännande att se hur Anna kommer ta detta!
Citera
2019-10-08, 09:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix

Nu ligger artikeln i Aftonbladet bakom betalvägg. Stod det något om den misstänkte har varit åtalad/misstänkt för rån, stöld eller narkotikabrott tidigare?
Nej stod inget om tidigare domar . Men vad jag vet så har hon iallafall varit aktuell i frivården tidigare .
Citera
2019-10-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nej stod inget om tidigare domar . Men vad jag vet så har hon iallafall varit aktuell i frivården tidigare .

i det jag fick från varbergs TR står att hon åkt fast för fortkörning tidigare
Citera
2019-10-08, 10:49
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Den mysiga grannsämjan i Suckunge kanske blir lite mindre mysig nu.

Hoppas de rara grannarna, familjen St*rner får en kopia på fupen tillsänt sig. Undrar om det har försvunnit grejer hemma hos dom också. Både Lazy F och lilla mamsen har ju varit där på besök.
Folk borde ju bli varnade för att släppa in dom där två långfingrade satmarorna.

* = e
Citera
2019-10-08, 11:15
Medlem
nnnnn57s avatar
Någon som heter Nina, lovordar Anna på bloggen. Anna är den vackraste, snällaste, mm, mm, och vi ska vara rädda om henne. Anna svarar dessutom "tålmodigt" på alla frågor, enligt Nina. Kan det vara Anna själv som skriver🤔
Citera
2019-10-08, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
En kommentar som tackar Anna och Roberto får hjälpen med ett ledset barn på Rusta, hur får du det till att Roberto jobbar där? Sluta göra trådsanningar.

Det har du rätt i. Jag kanske drog förhastade slutsatser, då jag tidigare har läst att han jobbar som vakt på Rusta.
Vi kan nog under alla omständigheter hålla för visst att han rimligen inte är aktuell för att tjänstgöra på några säkerhetsklassade objekt.
Citera
2019-10-08, 12:58
Medlem
magpies avatar
Är det Felicia som är resultatet av Bookens relation med Mehmet eller vad han hette?
Citera
2019-10-08, 12:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det har du rätt i. Jag kanske drog förhastade slutsatser, då jag tidigare har läst att han jobbar som vakt på Rusta.
Vi kan nog under alla omständigheter hålla för visst att han rimligen inte är aktuell för att tjänstgöra på några säkerhetsklassade objekt.

Egentligen är det ju ett under att karln har kvar jobbet som hans familj beter sig men arbetsgivaren kanske tycker synd om honom och därför låter honom få jobba kvar.
Citera
2019-10-08, 13:03
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Är det Felicia som är resultatet av Bookens relation med Mehmet eller vad han hette?
Ja, det var han som enligt Anna tog hennes oskuld, gjorde henne med barn när hon var typ 18, och som senare synts i kriminella sammanhang. Felicia har således mycket att brås på.
Citera
2019-10-08, 13:17
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnnn57
Någon som heter Nina, lovordar Anna på bloggen. Anna är den vackraste, snällaste, mm, mm, och vi ska vara rädda om henne. Anna svarar dessutom "tålmodigt" på alla frågor, enligt Nina. Kan det vara Anna själv som skriver🤔
Ja, det är sliskigt och larvigt så att det förslår. Är det inte Anna själv så tippar jag på Felicia. Det fanns ju någon skrev här ett tag som låtsades vara kund hos Felicia, men det blev så löjligt och genomskinligt så att hon gav upp. Idag var det ”finaste, gulligaste” Anna, som den enda kommentaren Anna publicerat på Insta.
Citera
2019-10-08, 13:33
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Det blir ju så mycket enklare när hon skriver sina egna kommentarer😏
Det gäller ju att hålla fasaden för "Herrgårdsfrun " nu när fasaden krackelerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in