2019-08-19, 17:38
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Är det Anna book som skrivit till henne?!?!?

Har man väl börjat tror jag de är svårt att sluta.
Btw har hon inte gått upp en hel del i vikt i sommar? Kanske fler som påpekat de i tråden.

Ja jävlar! Har inte sett kossan på länge, men fy fan vad fläskig hon blivit. Hon är väl fetare nu än innan tv-serien? Hon måste väl lämna flottfläckar på golvet när hon går barfota.
Citera
2019-08-19, 19:32
Medlem
Jaha Tunnans liv är som vanligt i vinkelvolten inte hennes fel. Hon upprepar sina handlingar gång på gång och förväntar sig ett annat resultat, typiskt beteende hos missbrukare och psykiskt instabila människor. Att Halmpyntet pallar är en gåta mähät är svårt medberoende till primadonnan
Citera
2019-08-19, 20:15
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha Tunnans liv är som vanligt i vinkelvolten inte hennes fel. Hon upprepar sina handlingar gång på gång och förväntar sig ett annat resultat, typiskt beteende hos missbrukare och psykiskt instabila människor. Att Halmpyntet pallar är en gåta mähät är svårt medberoende till primadonnan

Jo du det där är fanimig inte friskt.
Jobbar han inte dessutom som någonslags vakt? Han kanske tar ut sitt hat och frustration på sina "klienter" och sedan skryter för fettpärlan om vilken machoman han är som spöade skiten ur en trettonårig snattare?

Hans älskade fru blir givetvis kåt som fan, slänger sina nedbajsade trosor i storlek tvåmanstält i ansiktet på honom.
Hans minimala kuk reser sig och han stönar: "Ååhhh, Mamma nu vill ponken ha gas!"
Vartefter Anna sätter sig över ansiktet på honom och släpper loss en riktigt blöt brakare.

Ahh! Mammacita! Skriker han med bruna prickar i ansiktet. Allt medan sonen och äldsta dottern filmar och sparar inför den "läckta sexvideon med kändisparet"
Citera
2019-08-19, 20:22
Medlem
Du är helskön va får du allt ifrån....
Citera
2019-08-19, 20:25
Medlem
Musslis avatar
Bara 62 "jag" i blogginlägget. Här är en go mening:

"Jag är glad att jag är jag, att jag har det jag har och har dom människorna jag har runt mig och att dom finns här för mig."

Just nu går hon fullständigt bananas på kommentarerna och anklagar bl. a. en för att inte kunna formulera sig korrekt...

"Och när man blir träffad och liiiiite upprörd blir det lätt stavfel också, så ANDAS och kontrolläs kommentaren innan du skickar iväg den – du låter än mer korkad när du inte kan formulera dig någorlunda korrekt 😂
Sjuka stolpskott 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️"

Som kronan på verket skrivet hon i sin blogg att hon aldrig går till personangrepp. Vilket är precis det hon gör i nästan varje svar hon ger på kommentarerna...
Personligen börjar jag undra om hon kanske är smartare än alla oss dårar som skriver här inne. Utan oss hade troligtvis både blogg och Instagram varit stendöd.
Citera
2019-08-19, 20:50
Medlem
Anna känner likt många medelmåttiga kvinnor en psykolog.En som tjejgänget imponeras av.Anna anses av denna vara "jag-svag",likt många många med dålig "självkänsla".Anna kör då ett upprepat "jag" då "jag-svaga" gör så enligt teorierna.Ju fler hänvisningar till det egna "jaget" desto svagare "jag".Anna får då andra "jag-svaga" att känna igen sig.Nu är hon nog som de flesta som vill sätta sig i kategorin "jag-svaga" falska.De saknar tyvärr varken självkänsla eller självförtroende.De är sk Falskmasochister:spelar svaga men vill styra i allt.Det bottnar i tron om att alla kvinnliga egenskaper är av godo inbegripet falskheten.Den anses nödvändig i en värld av "jag-starka" män med "självförtroende" som tar för sig.
"Kvinnans enda sanna vilja är motviljan",sa min psykolog vid ett tillfälle.Den diagnosen kan man skriva under på.
Citera
2019-08-19, 22:42
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bromsaren
Anna känner likt många medelmåttiga kvinnor en psykolog.En som tjejgänget imponeras av.Anna anses av denna vara "jag-svag",likt många många med dålig "självkänsla".Anna kör då ett upprepat "jag" då "jag-svaga" gör så enligt teorierna.Ju fler hänvisningar till det egna "jaget" desto svagare "jag".Anna får då andra "jag-svaga" att känna igen sig.Nu är hon nog som de flesta som vill sätta sig i kategorin "jag-svaga" falska.De saknar tyvärr varken självkänsla eller självförtroende.De är sk Falskmasochister:spelar svaga men vill styra i allt.Det bottnar i tron om att alla kvinnliga egenskaper är av godo inbegripet falskheten.Den anses nödvändig i en värld av "jag-starka" män med "självförtroende" som tar för sig.
"Kvinnans enda sanna vilja är motviljan",sa min psykolog vid ett tillfälle.Den diagnosen kan man skriva under på.
Varför har du mellanslag mellan orden?
Citera
2019-08-20, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Bara 62 "jag" i blogginlägget. Här är en go mening:

"Jag är glad att jag är jag, att jag har det jag har och har dom människorna jag har runt mig och att dom finns här för mig."

Just nu går hon fullständigt bananas på kommentarerna och anklagar bl. a. en för att inte kunna formulera sig korrekt...

"Och när man blir träffad och liiiiite upprörd blir det lätt stavfel också, så ANDAS och kontrolläs kommentaren innan du skickar iväg den – du låter än mer korkad när du inte kan formulera dig någorlunda korrekt 😂
Sjuka stolpskott 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️"

Som kronan på verket skrivet hon i sin blogg att hon aldrig går till personangrepp. Vilket är precis det hon gör i nästan varje svar hon ger på kommentarerna...
Personligen börjar jag undra om hon kanske är smartare än alla oss dårar som skriver här inne. Utan oss hade troligtvis både blogg och Instagram varit stendöd.

Anna - om du läser det här - SÖK HJÄLP! Beteendet du uppvisar är något en 4-årig tjej uppvisar på dagis.

Anna lever i en helt annan verklighet. Sinnesförvirrad, minst sagt.
Citera
2019-08-20, 03:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Anna - om du läser det här - SÖK HJÄLP! Beteendet du uppvisar är något en 4-årig tjej uppvisar på dagis.

Anna lever i en helt annan verklighet. Sinnesförvirrad, minst sagt.

Flytten och att dottern flyttar ut för att studera har väl gjort att hon inte mår så bra. Kanske har hon fått en släng av PTSD också.
Citera
2019-08-20, 12:22
Medlem
Photoshoppeds avatar
Anna sprider sitt hat i kommentarsfältet på bloggen. Hon liknar verkligen ingen annan när det gäller att vara otrevlig. Varför har hon ens en blogg när hon blir så galen över småspydiga kommentarer? Varför kan hon inte bara leva sitt liv med sin familj som hon ju ska vara så himla lycklig med? Nu har jag verkligen tröttnat på henne, att det ens finns så obehagliga människor som hon.
Citera
2019-08-20, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank

Hans älskade fru blir givetvis kåt som fan, slänger sina nedbajsade trosor i storlek tvåmanstält i ansiktet på honom.
Hans minimala kuk reser sig och han stönar: "Ååhhh, Mamma nu vill ponken ha gas!"
Vartefter Anna sätter sig över ansiktet på honom och släpper loss en riktigt blöt brakare.

Ahh! Mammacita! Skriker han med bruna prickar i ansiktet. Allt medan sonen och äldsta dottern filmar och sparar inför den "läckta sexvideon med kändisparet"

Amen för FAAN!

Nu kommer jag inte kunna äta på hela dagen. Troligen inte i morgon heller. Tack som fan hörru.
Citera
2019-08-20, 12:32
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Har just läst senaste inlägget på hennes blogg.
och hennes svar på kommentarerna
Meningslöst, högtravande ordbajseri med floskler staplade på varandra, skrivet på usel svenska. Tröttsam patetisk upprepning av sådant hon skrivit 1000 ggr tidigare.
VEM är det hon försöker övertyga?

Att hon i draveltexten lyckas få med så mycket eget beröm är f-n i mig otroligt!!!
Hon påstår att hon är ”förstående, öppen, liberal, icke dömande, sann och omtänksam”.
Hon ”älskar, respekterar, stöttar, ömmar och finns till för människor”.
Hon är noga med att i ”vi-form” beskriva den grupp av människor hon anser sig tillhöra. De som är ”normala, kärleksfulla, vänliga, arbetande, kämpande, rätt sunda och kloka”.
Hon är ”tacksam, glad och positiv”.

Storhetsvansinne?
Ointelligens?
Insiktslöshet?
Sjukdom?
VAD är det som ligger bakom hennes märkliga verklighetsuppfattning?
Senast redigerad av Boopidoo 2019-08-20 kl. 12:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in