2019-08-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
En jämförelse mellan Annas (”oredigerade”) bild och verkligheten
https://postimg.cc/gallery/21b68u1a8/
Har de satt på flodhästarna bikini på Kolmården?
Citera
2019-08-04, 00:24
Medlem
Visst skrev hon i någon kommentar hos Camilla Läckberg (jag är säker på att jag har sett en skärmdump här i tråden) något i stil med att hon ville skicka kärlek till alla människor på Flashback och Bloggbevakning, eftersom de verkar behöva det?
Hur kan hon veta det!? Hon läser ju inte någon av dessa sidor! (Och trots det är hon alltid up to date med vad som skrivs.)

Idag är hon noga med att poängtera att de har varit på stranden - bara dagen efter att Flashback har konstaterat att de inte verkar röra sig bortom poolen.
Undrar om de tog en droska eller åkte kommunalt till playan.

Jag funderar på hennes Gastrisk bypass. Betalade hon den själv, eller gick det på det allmänna? Om svaret är det senare, så borde hon fan få betala tillbaka hela kostnaden, när hon missköter sig som hon gör.
Citera
2019-08-04, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tittade på Läckbergs Instagram. Annas kommentar stack verkligen ut, fullklottrad med allt sånt hon brukar fylla ut med.
Är hon svagbevågad eller har diagnosen ABC, något är riktigt fel.
Citera
2019-08-04, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
... och som vanligt får hon allt att handla om henne.
https://postimg.cc/XGdDpTKv

”....precis detta håller jag själv på att skriva om just nu i ett inlägg som jag vill publicera.....” yadayadayada

Anna Book Toledano - du som skaffade dig minst ett år till i offentligheten genom vinsten i BL och de mängder av dravelintervjuer du så villigt ställde upp på efter den.
Anna Book Toledano - du som plastikopererat dina armar, dina bröst och din mage.
Anna Book - du som har löshår, tatuerade ögonbryn och löständer
Anna Book du som ljuger om att du nyligen gjort botox för första gången (och som när din lögn blir avslöjad försöker vända det till att man ifrågasätter ”användandet av botox”).
Anna Book Toledano - du som ”fixar till” minst hälften av dina bilder på IG

Anna Book Toledano - hur har du mage att kommentera Camillas fantastiska inlägg ?? Om det inte beror på att du är korkad måste bero på att din självinsikt = NOLL!!!

Den andra möjligheten är att du nu tänker kämpa dig kvar genom nya dravelintervjuer: ”Jag har äntligen försonats med att jag alltid kommer vara tjock och jag är stolt och triiiiivs” eller det du så ofta tjatat om i dina senaste lives: ”Jag vill besöka Ågesta nudistbad”...
Funderar på om det ditt nya ”sex på toalett-bete” till slaskpressen?!?
Tycker att när hennes mobil försvann efter ett IKEA besök är den mest skrattretande lögn Booken har hittat på hitills
Citera
2019-08-04, 01:24
Medlem
Hon körde live när de gick till stranden idag (maken dragandes med packningen under tiden) men jag vet inte om de gick hela sträckan förståss.
Citera
2019-08-04, 02:10
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Har de satt på flodhästarna bikini på Kolmården?

Anna är i hårdträning för sitt nya jobb som sumobrottare ser jag.
Citera
2019-08-04, 02:24
Medlem
Hon har verkligen blivit fet. Kan det vara klimakteriet? Roberto var ju så glad då hon blev smal ett tag. Han får väl hugga i som tidigare och starta upp med 4-timmarspass om han ska ha tillbaka sin prinsessa.
Citera
2019-08-04, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vet inte om allt är OK i Vanessas huvud heller bara massa selfie mot en spegel eller någon annan som tar, men alla dessa selfie och pussar mot en spegel är lite konstigt har inte hon heller några vänner?

Jag misstänker att snacket har gått hett i Vanessas skola när Antonio blev dömd för våldtäkt mot barn. Så det var nog många föräldrar som förbjöd dem att umgås med Vanessa. Sen har hon ju Sveriges mest instabila och oansvariga morsa. Jag skulle inte vilja ha mina barn i närheten av Anna.
Citera
2019-08-04, 09:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vilket litet huvud till den kroppshyddan. Verkar inte vara så mycket svettgök länge, snararare 4 sekunder..
Om ens det. Kan han nå fram till öppningen när så mycket är i vägen?
Han kan ju dra den mellan girliesarna förstås. Anna är nog ändå inte så sugen nu när hon inte får sina solbrännesprutor. Hårpillren är nog bortglömda också.
Citera
2019-08-04, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Jag misstänker att snacket har gått hett i Vanessas skola när Antonio blev dömd för våldtäkt mot barn. Så det var nog många föräldrar som förbjöd dem att umgås med Vanessa. Sen har hon ju Sveriges mest instabila och oansvariga morsa. Jag skulle inte vilja ha mina barn i närheten av Anna.

Är det därför hon åker på ett utbytesår till Spanien?
Citera
2019-08-04, 12:38
Medlem
TPLs avatar
Från Annas blogg:
Citat:
Sedan gick vi upp till oss, jag gav våra gäster en varsin ren handduk,duschkräm, deo & parfym och lät dom ta en varsin skön dusch innan vi slog oss ner ute på balkongen med lite dryck och plock.
Vore väl konstigt om de skulle ha fått en redan använd handduk som de fått dela på. Såå omtänksamt av Anna att tänka på att den var ren...

Har inte jämfört foton men nog måste väl vattennivån i poolen stiga när hon hoppar i? Skulle vilja se henne göra bomben. Förstår varför grannarna har markiserna nerdragna, rädda för stänk.
Citera
2019-08-04, 12:49
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Äter man friterad svamp och friterad blomkål till lunch så lägger man på sig. Men det powerwalkar hon ju bort i ett nafs!
Hon klarade ju att powerwalka 1 mil på drygt 30 minuter enligt henne själv så det är inga problem med att bränna kalorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in