2019-07-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 38minuter
Och endast 1 st ”jag”. Vad har hänt? Mår hon bra?
Det var ju oxå det kortaste inlägg någonsin. Hon kanske trodde att hon var på twitter. Eller så har nån sagt att man måste blogga dagligen om man ska kunna upprätthålla en framstående plats på topplistan.

Man ska nog inte tacka hennes barn för att bloggen läses utan flashbackare som påminner om den. Var det inte nån som hade en länk så man kunde läsa utan att det förs statistik?
Citera
2019-07-14, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Det var ju oxå det kortaste inlägg någonsin. Hon kanske trodde att hon var på twitter. Eller så har nån sagt att man måste blogga dagligen om man ska kunna upprätthålla en framstående plats på topplistan.

Man ska nog inte tacka hennes barn för att bloggen läses utan flashbackare som påminner om den. Var det inte nån som hade en länk så man kunde läsa utan att det förs statistik?
skriv unvis.it före adressen så går det obemärkt
Citera
2019-07-14, 21:27
Medlem
Kollade upp haklöse på mrkoll och såg "Minst fem målnummer avser brottmål där Antonio åtalats vid en eller flera domstolsinstanser"

vilka? Stöld och våldtäkt men vad mer?
Citera
2019-07-14, 21:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Kollade upp haklöse på mrkoll och såg "Minst fem målnummer avser brottmål där Antonio åtalats vid en eller flera domstolsinstanser"

vilka? Stöld och våldtäkt men vad mer?

Våldtäkt mot barn
Sexuellt ofredande och olaga hot
Stöld

Tre domar såvitt jag vet. Sen hovrätten på det, så blir det väl minst fem målnummer.
Citera
2019-07-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Våldtäkt mot barn
Sexuellt ofredande och olaga hot
Stöld

Tre domar såvitt jag vet. Sen hovrätten på det, så blir det väl minst fem målnummer.
Tackar. Han har hunnit med mycket.
Citera
2019-07-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Tackar. Han har hunnit med mycket.

Han är en mycket ambitiös ung man.
Citera
2019-07-15, 12:54
Medlem
[quote=wowbooken|68103093]Det var ju oxå det kortaste inlägg någonsin. Hon kanske trodde att hon var på twitter. Eller så har nån sagt att man måste blogga dagligen om man ska kunna upprätthålla en framstående plats på topplistan.

Vem dricker saften och vem dricker med sugröret till den stadiga husmanskosten..? Så många frågor..
Citera
2019-07-15, 15:46
Medlem
nickomyras avatar
[quote=oscarostermalm|68110157]
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken

Vem dricker saften och vem dricker med sugröret till den stadiga husmanskosten..? Så många frågor..

Anna o Flizan brukar dricka med sugrör så nu vet du det
Citera
2019-07-15, 15:49
Medlem
Frammes avatar
Idag i spöregnet så hittade jag en utmärkt sysselsättning. Kollade bilder och videos på Märstatanten. Skrämmande är bara förnamnet. Hon klarar inte av att leva det här livet hur länge som helst. Allt kommer att sluta med dunder och brak. Inget jag önskar henne direkt, men som man bäddar får man ligga. Jag spinner inte vidare på det sista, då blir jag snuskig.
Citera
2019-07-15, 17:20
Medlem
svärfar på besök enligt instastory

https://postimg.cc/w33SzTMz
Citera
2019-07-15, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
svärfar på besök enligt instastory

https://postimg.cc/w33SzTMz

Men herregud, ser ju ut som en begynnande infarkt där.... Annas aptitretare blev kanske bara för mycket för stackarn?
Citera
2019-07-15, 17:54
Medlem
Frammes avatar
Stackars svärfar. Han ser ut att be en bön vid bordet. Han tackar kanske sin lyckliga stjärna för att han sålde lägenheten i Bergshamra och gav Roberto sin del. Var det 10 %, eller? Glömt. När pappan knallar vidare har han kanske avyttrat det mesta. Nu kanske han slipper träffa familjen i fortsättningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in