2019-01-31, 22:09
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han har ju ärvt sin mors dvärgväxt (Han är max 160cm) och vill kompensera sig med sin kuklängd 🤣

Med all säkerhet är han lika bra på att hålla sig till sanningen som Tunnan själv. Jag tror hans nya smeknamn kommer bli prinskorven.
Citera
2019-01-31, 22:13
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med all säkerhet är han lika bra på att hålla sig till sanningen som Tunnan själv. Jag tror hans nya smeknamn kommer bli prinskorven.

Eller Kabanossen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kabanoss
Citera
2019-01-31, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll

Nu ska ni inte vara dumma och reta lillgrabben för hans penis.
Tids nog kommer kanske båda han och hans prinskorv att växa till sig och med lite tur kanske nå upp till ett medel när det gäller både längd och bredd.
Om inte, så borde väl alla kvinnor vid det här laget säga att storleken inte har någon betydelse...eller så ljuger de. Skit samma...nu är det läggdags.
Citera
2019-01-31, 22:35
Medlem
Va fan han är väll 18 snart ?? visst har ja gjort dumheter i ungdomen men va fan lite vett i skallen måste man väll ha ??
Citera
2019-01-31, 22:38
Medlem
Fetimajns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
lite vett i skallen måste man väll ha??

Familjen Stolledano motbevisar detta dagligen. Efternamnet Book blir så ironiskt och fel på en person som Anna att man börjar tro på att Gud finns och har humor.
Citera
2019-01-31, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Dags för soc att lämna över till polisen så de kan punktmarkera valpen. Både olaga hot och vapenbrott i den här liven.
Dessutom råkar han nog försäga sig lite när han berättar att de köpt en herrgård, som inte är färdigbyggd än..

https://minfil.com/520er1scbe/4219F9...438755D494_mp4
Allvarligt, visade han vapen med handskar den sista sekunden av videon??:O Vem anmäler först?
Citera
2019-01-31, 22:43
Medlem
oj oj oj vad hon hatar flashback..när hon inte kan blockera folk hon måste ha mardrömmar
Citera
2019-01-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siggeraka
Allvarligt, visade han vapen med handskar den sista sekunden av videon??:O Vem anmäler först?

Definitivt ett vapen...fy fan, den grabben är såld!
Citera
2019-01-31, 22:56
Medlem
Fetimajns avatar
Så frågan är i princip bara vilken skola som prinskorven planerar att panga på då. Hoppas någon gör något.
Citera
2019-01-31, 23:10
Medlem
Dessutom råkar han nog försäga sig lite när han berättar att de köpt en herrgård, som inte är färdigbyggd än..

Gud låt det vara sant! Löjliga familjen skall färdigställa en herrgård, kan inte sluta annat med ytterligare ett fiasko. Dom lyckades risa ner en bostadsrätt av nyare snitt, klarade inte att fixa ett handfat osv osv. Nu verkar det som det tafatta Halmpyntet och den snart färdige snickaren Våldtäckarungen skall bygga klart en herrgård. Slutar det på annat sätt än katastrof skall jag åka dit med blommor. Guldpojken har pratat brevid mun tidigare så detta är inte otroligt.

Tunnan klämde ur sig för ett tag sedan att dom minsann skulle klara det bättre än Arge Snickaren som gjorde fuskjobb dom hade kunskapen i familjen!
Citera
2019-01-31, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Dags för soc att lämna över till polisen så de kan punktmarkera valpen. Både olaga hot och vapenbrott i den här liven.

https://minfil.com/520er1scbe/4219F9...438755D494_mp4

Alltså, han har lagt sig till med värsta ortendialekten och låter så töntig så jag dör. Ingen annan i familjen pratar så men han vill vara lite gangsta . Att han får prata Rinkebysvenska hemma visar bara den sociala klassen familjen tillhör. Jag hade skämts ihjäl men hon verkar stolt.
Citera
2019-01-31, 23:58
Medlem
Kan ingen lägga upp filen på annat sätt än via minfil? Jag kan inte se filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in